به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

منصوریان: اتفاق خوبی برای بودجه نفت افتاد

منصوریان: اتفاق خوبی برای بودجه نفت افتاد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با کمک شرکت پالایش و پخش اتفاق خوبی برای بودجه نفت آبادان افتاد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان منصوریان در گفت‌وگو با سایت باشگاه صنعت نفت آبادان درباره آغاز مجدد تمرینات تیم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت: روز گذشته جلسه 4-3 ساعته‌ای با بچه‌ها داشتیم. تشکر ویژه‌ای از سالاری، زیار و مسئولان پالایش و پخش کشور دارم. از دو دوست دیگرم که ورود کرده و در این شرایط سخت شرایط آبادان را درک کردند هم تشکر کرده و دست‌شان را می‌بوسم. در چند روز گذشته جلسات خوبی با مجموعه سالاری و زیار داشتیم. کاش این اتفاق در نفت تهران برای من می‌افتاد.

وی ادامه داد:این افراد کت درآورده و برای تیم آبادان وسط میدان آمدند. از قضا بسیار هم به فوتبال این شهر علاقه داشته و این تیم ریشه‌دار را فوق العاده دوست دارند. خدا را صد هزار بار شکر می‌کنم که در بحث دریافتی بچه‌ها اتفاقات خیلی خوبی افتاد. زیاد در فضای مجازی نیستم اما نکته مهم و حائز اهمیت این است که از گوشه و کنار شنیدم که بار تعطیلی تمرینات را روی دوش کاپیتان و بزرگ‌ترهای تیم من انداختند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: قاعده تیم من این است که تمام خبرها و اتفاقات را باید به بزرگ‌ترهای تیم بگویند و جوان اجازه صحبت کردن ندارد اما از بزرگ‌ترهای تیم کامل تشکر می‌کنم که امشب همه را به خط کردند‌. جوان‌های تیم کاملا پشت سر بزرگان بودند و ما یک خانواده هستیم. مردم آبادان هم شامل حال این خانواده هستند.

منصوریان اضافه کرد: یک پای شعار تیم‌مان «یک نفر برای همه و همه برای آبادان» است. همه هواداران آبادانی می‌خواهند بایستند و اجازه ندهند کسی بیاید و فضای نفاق و جدایی برای صنعت نفت ایجاد کنند. تیم یکدستی داریم، باز هم می‌گویم شرکت پالایش و پخش منابع بودجه تیم ما را می‌دهد، خدا را شاکریم در شهری هستیم هواداران مسن سر تمرین می‌آیند. دلگرمی هواداران برای صنعت نفت دلگرمی خود ماست.

وی تصریح کرد: در دو مرحله این اتفاق را داشتیم، یک بار قبل از بازی با‌ آلومینیوم و بار دیگر شب گذشته و قبل از بازی با ذوب آهن. دستبوس همه عزیزان هستیم، برخی از آنها جای پدر من هستند و خجالت می‌کشم با این زحمت با عشق و علاقه سر تمرین نفت آبادان می‌آیند. از هواداران آبادان می‌خواهم محکم پشت تیم بایستد و به هیچ وجه حرف‌های حاشیه‌ای را گوش نکنند. صنعت نفت با تمام وجود برای آبادان می‌جنگد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد استوری طالب ریکانی که شائبه جدایی‌اش از جمع طلایی‌پوشان را تقویت می‌کرد، توضیح داد: طالب همچنان کاپیتان تیم ماست (این بازیکن شب گذشته در تمرین تیم نفت شرکت کرد). افتخار می‌کنیم بزرگ‌ترهای خیلی خوبی داریم، از مدیریت و هیات مدیره هم تشکر می‌کنیم که شبانه روز می‌جنگند تا تیم بتواند دریافتی داشته باشند. درنهایت از همه افرادی که برای تامین بودجه تلاش کردند تشکر می‌کنم.

منصوریان عنوان کرد: یک پیغام هم از طرف شرکت پالایش و پخش برای مردم آبادان دارم. آنها قول دادند که از سال آینده با روندی که سالاری و زیار پیش گرفته‌اند از سال آینده اتفاقی بیفتد که صنعت نفت از این وضعیت بیرون بیاید. امیدوارم این اتفاق برای نفت مسجدسلیمان هم بیفتد و تیم‌های خوزستان به ویژه نفتی‌ها در آرامش کامل به بازی‌های خود ادامه بدهند.

منصوریان در مورد دیدار تیمش مقابل ذوب آهن توضیح داد: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است،‌ در اولین بازی فصل می‌توانستیم مقابل این تیم با کسب یک امتیاز زمین را ترک کنیم اما با هوش بالای دقیقه 90 بازیکن حریف همین امتیاز را هم از دست دادیم. دوران بدی بود، خودم در آن زمان کرونای دلتا داشته و با شرایط بدی از بستر بیماری این مسابقه را تماشا کردم، اما تیم فعلی نفت، تیم ابتدای فصل نیست. تیمی است که صخره بسیار سختی شده و امروز می‌تواند در آبادان و خارج از خانه برای هر حریفی لقمه گلوگیری شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
1
6
اینهم پول..بهانه ی دیگری که ندارید؟ این گوی واین میدان.. جام نمیتونی حداقل یه سهمیه بگیر... افرین
علی
|
United States of America
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
7
6
آقای منصوریان با این کاری که انجام دادی و اجازه ندادی تیم به لرستان سفر کنه و یه جام رو از دست داد صنعت نفت دیگه از چشم مردم افتادی
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
9
من طرفدارفولادم ولی خداروشکرمیکنم که مشکل صنعت نفت حل شدبه امیدموفقیت این تیم وتیم خودم فولادالبته بدون نکونام
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
2
8
بازم ازبازیکنان تیم صنعت نفت وکادرفنی تیم ممنونیم ومیدانیم شرایط سختی راسپری کردند انتظارم داریم پرقدرت بهترین جایگاه ممکن را برای مردم آبادان به ارمغان بیاورند
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
8
4
فقط جریمه کادر فنی و بازیکنا میتونه حذف از جام حذفی رو جبران کنه.
بخاطر اینکه هدفگذاری صنعت برا جام حذفی بود و با اعتصابشون قبل بازی یه جام مهم رو از دست دادن وگرنه لیگ رو که با توجه به تیمهای ضعیفتری مثل تراکتور ، پدیده و فجر و هوادار و نفت mis, قطعا صنعت سقوط نمیکرد. این قراردادی که با بازیکنا بسته شده بوده هم برا لیگ بود هم جام حذفی پس عادلانه اینه که مدیریت ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنا و کادر فنی رو جریمه کنه و بقیه رو بده.
اگه مدیر درست حسابی داشتیم اینا جرات نمیکردنرقبل بازی بگن بازی نمیکنیم آقای مدیرعامل اصلا در حد صنعت نیستی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
7
شانس آوردیم آقایان وزارتی صنعت نفت را دوست دارند و این همه لفتش دادند تا تیم وارد بحران شود، اگر دوستش نداشتند چه میشد!؟ تازه یه مسکن موقتی به تیم تزریق کردند، وعده های سال آینده هم زیاد شنیدیم. اگر وزارت نفت خواهان تیمداری است باید بند ج در مجلس برداشته شود. وگرنه بهتر است اختیار تیم را به پالایشگاه آبادان واگذار کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
6
مسلم داداش گلم ماهم امیدواریم فولاد هم سهمیه بگیره هم قهرمان بشه زنده باد خوزستان
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
6
آقای علی منصور عزیز خداکنه راست بگن ؟ چون تا حالا جز دروغ چیزدیگری نگفتند ؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها