به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

آغاز اردوی آماده‌سازی تیم فولاد خوزستان در تهران

شروع اردوی آماده‌سازی تیم فولاد خوزستان در تهران

خوزستان اسپورت- اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار با پرسپولیس آغاز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، اعضای تیم فولاد خوزستان شب گذشته بعد از دیدار با مس کرمان راهی تهران شدند تا اردوی پنج روزه‌ای را در هتل المپیک تهران برپا کنند و برای مصاف با پرسپولیس آماده شوند.

شاگردان جواد نکونام در هفته شانزدهم لیگ میهمان تیم پرسپولیس تهران هستند و این مسابقه روز شنبه 2 بهمن‌ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
8
بازی سرنوشت ساز جام حذفی که میتونست مارو به قهرمانی نزدیک کنه به تیم دسته اولی باختیم و حذف شدیم.
این بازی لیگ با پرسپولیس چه تاثیری توی جدول داره که براش اینهمه هزینه کنن؟
با این شرایط جدولی، فولاد اول تا سوم لیگ نمی شه.
رقابت اول تا سوم لیگ برتر بین سه تا تیم سپاهان و استقلال و پرسپولیسه.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
7
سایت فدراسیون نوشته رای شکایت آلومینیوم اراک از استقلال تهران برا بازیکنای سرباز اعلام کردن. معلوم شد که اصلا فولاد علیه استقلال شکایتی نکرده بود اقایون دروغگوی مدیرای فولاد به هواداران دروغ گفتن تیمی که شکایت کرده آلومینیوم اراک بوده نه فولاد !!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
4
3
از زمان دور برگشت فصل قبل بازیهای آسیائی که فولاد سه شکست پیاپی را تجربه کرد تا کنون ، تیم دچار خستگی و فرسایش شدید شده است علتش هم واضح است از فصل قبل تا کنون پنجره نقل و انتقالات بازیکن برای تیم بسته شد و بخاطر استفاده بسیار کم از نیمکت ذخیره و تعداد مسابقات زیاد و فشرده و استفاده یکنواخت از یازده الی سیزده بازیکن ، تیم دچار خستگی مفرط شده و در واقع توان آن آنقدر تحلیل رفته که در مقابل هر تیمی از هر رده ای احتمال شکست وجود دارد ، علاوه بر اینها چند بازیکن کلیدی هم از تیم در این فصل جدا شدند و جایگزین هم نشدند بازیکنان باقی مانده بجز خارجی های تیم هم در حد متوسط مایل به ضعیف هستند و مسئله بعدی اینکه از نظر مالی هم اشباع شده اند و بنظر میرسد از سر شکم سیری بازی می کنند . با این وضعیت مطمئنا نه ویسی ، نه نکونام و نه هیچ مربی دیگری کاری نمی تواند بکند همانطور که دوستان همیشه تکرار کرده اند فولاد حداقل احتیاج به شش بازیکن کلیدی دارد که متحول شود متاسفانه توی سالهای اخیر روی تیم های پایه مثل زمان دهکردی کار نشد که الان بهره آن را ببریم اگر اکنون بازیکنان خوبی جذب کنیم چون تیم های گروه فولاد در آسیا نسبتا ضعیف هستند با پیروزی در هر مسابقه پول خوبی بدست میاد که می تواند جبران خریدهای الان را بکند سلامت و موفق باشید .
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
7
این فصل اهواز بهترین هوا رو برای تمرین و مسابقه داره . اما تهران سرمای شدید واحتمال بیماری بازیکنان زیاده. این اردو توجیه فنی نداره معلوم نیست هدف از این اردو چیه؟
بجای اینکارها برید دنبال جذب بازیکن خوب و بازیکای ضعیف رو اخراج کنید یعنی با ساسان و میری و امثالهم میخاید برید جام اسیایی بازی کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
14
در جواب دوست عزیز ساعت 11:40 با سلام فرمایشاتون منطقی و متین فقط چندتا مورد رو با اجازتون من اصلاح می کنیم .
فولاد بیشتر از همه تیمای لیگ بازیکن داره لیست فولاد اصلا جای خالی نداره ! فولاد با 36 تا بازیکن قرارداد داره همه هم ماشالله قراردادهای چند میلیاردی و تنها تیم لیگ ایرانیم که 3 تا بازیکن غیرآسیایی داریم .
پنجره نقل و انتقالات فولاد هم باز شد و بعدش چندتا خرید میلیاردی داشتیم از احمد جبوری و سینا مریدی بگیر تا حمید بوحمدان و ساسان حسینی و مهدی لیموچی و غیره اما هیچکدوم به درد نخوردن همونطور که خریدهای پارسال نکونام که پنجره باز بود هم به درد نخوردن .
اینکه نکونام و گرشاسبی میگن دوساله پنجره بسته است یک دروغ بزرگه و میخوان با این حرفها ضعف خودشون رو بپوشونن . مگر یادتون نیست تابستون پارسال فدراسیون پنجره فولاد رو باز کرد و نکونام 12 تا بازیکن جدید گرفت قبله شروع لیگ پارسال . الان هم بعداز باز شدن پنجره 5 تا بازیکن جدید گرفتیم اسماشون گفتم یعنی از پارسال تا الان 17 تا بازیکن ورودی داشتیم و 6 تا بازیکن خروجی !
مشکل فولاد کمبود بازیکن نیست تنها تیمی که لیستش پره فولاده با 36 بازیکن ولی متاسفانه کادر فنی ضعیف فولاد بلد نیس از بازیکنها استفاده درست کنه بقول مربی مس کرمان تیم مس با ذخیره هاش و 8 تا بازیکن زیر 23 سال اومد روبروی فولاد بازی کرد و فولادو حذف کرد مس کرمان که بازیکن خارجی یا معروفی نداشت. متاسفانه مدیریت افتضاح باشگاه فولاد باعث شده کادر فنی هر کاری دلش خواست کنه تمام بازیکنها بومی رو نابود کردن و میدون رو دادند به دست یه سری بازیکن بی خاصیت سفارشی مثل ساسان انصاری که 15 بازی لیگ حتی یه گل نزده .
فولاد اگه میخاد نجات پیدا کنه باید تفکر حاکم عوض بشه نه فقط بازیکن. یعنی یه نفر مثل اقای دهکردی مدیرعامل بشه . یه سرمربی خوب خارجی بذارن یا سرمربی کارنامه دار ایرانی. مدیریت و مربیهای آکادمی هم عوض بشن و ادمهای لایق بذارن تا بازیکن پرورش بدن و آخرین مرحله جذب بازیکنای جدید واسه تیم بزرگسالان باشه وگرنه با این کادر فنی اگر بهترین بازیکنای آسیا رو بیاری فولاد کاری نمیتونند بکنند همونطور که دیروز با 3 تا بازیکن خارجی به ذخیره ها و زیر 23 ساله های مس کرمان باختیم.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
7
درود به شرفت .
کاش هیات مدیره و مدیرعامل فولاد اندازه شما دانش فوتبالی داشتن
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
8
با تشکر از ناشناس ۱۲٫۰۷ فرمایشات شما متین و منطقی است بعد از رفتن آقای دهکردی سیاست غلط و مبهمی در مورد فولاد در پیش گرفتند و در زمان اژدری هم هواداران زجر زیادی کشیدند بنظر میاد تا حدودی سیاست بومی زدائی در فولاد هم اعمال شد . ولی با همه این صحبت ها در لیگ ایران بازیکنان موثر کمی وجود دارند و اگر هم باشه جذب تیم های سرخابی و سپاهان میشن از طرفی چون سه بازیکن خارجی در فولاد هست شاید فقط جای خالی یک بازیکن خارجی دیگری را داشته باشیم همانطور که فرمودید متاسفانه کادر فنی هم اصرار بر استفاده از بازیکنان ضعیفی داره که دیگه حتی اسمشون هم هواداران را ناراحت می کند و موندم چرا در بین ۳۶ بازیکن کادر فنی فقط اینها را می بینه ؟!
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
5
لیست فولاد به قول هوادار (ساعت 12:07) کامل است بازیکناشم بد نیست مشکل کادر فنی هست. دیگه چیزی واسه فولاد نداره نمیتونه از بازبکنان بازی بگیره تاکتیک هم نداره قبلا گفتم فقط ی پلان A داره وبس یعنی پرسینگ اول بازی بدون بازیسازی چند پاسکاری در عقب زمین ارسال بلند به چپ و راست بدون استفاده از خط هافبک و کار ترکیبی و نهایتا استفاده از ضربات ایستگاهی واسه رسیدن به گل. همه تیمهای حریف فهمیدن به راحتی با ضد حمله آسیب میبینه. با توجه به نداشتن دروازه بان مطمئن گل میخورن. بازی با پرسپولیس آخرین فرصت هست. چرا که با تغییر مربی هم شوک به تیم وارد میشه، از آه ویسی هم فولاد نجات پیدا میکنه وتیم قوی میشه در غیر اینصورت فولاد در بهترین حالت هفتم لیگ میشه
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
7
بهترین امکانات و شرایط عالی مالی ، ورزشگاهی ، هواپیمای اختصاصی ، بهترین هتل و اردو در اختیار گرشاسبی و نکونام
اما خروجی و نتیجه کار ۲ امتیاز اختلاف با نفت آبادان بی پول که در ۱۵ هفته یک ریال نگرفته و شکست از تیم امید مس کرمان
نکونام و دستیاران بی دانشش و بازیکنان مازاد بی کیفیتش در سه سال گذشته در سال اول توسط فجر سپاسی و دیروز توسط مس حذف شدن که هر دو تیم لیگ یکی بودند و بزرگترین شانس را که آوردند در دو سال گذشته مسابقات بدون تماشاگر برگزار شده چرا که در همان سال اول اخراج میشدند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
9
متاسفانه بایستی بپذیریم با این کادر غیر فنی و کنار رفتن از جام حذفی ، عملا سهمیه پرید و لیگ برای فولاد تمام شد.
امیدوارم هیئت مدیره به خواسته ی اکثر هواداران احترام بگذارد و برکناری مدیرعامل بدون تمرکز و بی تعصب ، گرشاسبی و اخراج نکونام و کادرش را رقم بزند و فولاد سال آینده را از امسال با مربی بزرگ آغاز کند تا بازیکنان آکادمی از همین امسال وارد چرخه لیگ شوند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
4
اردو بزنید تهران تا با ساسان ،آبشک و گرشاسبی پرسپولیسی دو تا شکست پیاپی مقابلشون داشته باشیم !
لعنت بر کسانی که عرصه رو به آقای دهکردی و همکارانش تنگ کردن تاالان هر نالایقی بشه مدیر فولاد و هر بازیکن به درد نخور پیرهن تیم بزرگمون رو به تن کنه و عده ای کسب تجربه کنن تا سال ها بعد مربی تیم محبوبشون بشن.
فولاد قوی شده بود و داشت برای خودش توی فوتبال ایران آقایی میکرد که بعد از قهرمانی عده ای تنگ نظر چون چشم موفقیت های این تیم شهرستانی دوست داشتنی رو نداشتن تیشه به ریشه اش زدن و مارو از عرش به فرش رسوندن .
وقتی دیدن به بهانه جدا کردن بازیکنان سرباز تیم ما ضعیف نشد کاری کردن مدیری موفق مثل جناب دهکردی و همکاران استعفا بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
درود بر شما ناشناس عزیز ، واقعا خدا لعنت کند کسانی را که دهکردی را کنار گذاشتند تا فولاد را تضعیف کنند یادم میاد ابتدای همین جریان نحس بود که در یکی از سایت های ورزشی تهرانی به نفع فولاد چیزهایی را نوشتم در جوابم نوشتند چرا تو و اینهایی که خارج از کشورند هواداری فولاد را میدید ؟! واقعا از این جواب تعجب کردم . فولاد نه تنها خیلی قوی شده بود که استادیوم هم پر می شد از هواداران فولاد و این مثل خار رفته بود توی چشماشون و چشم دیدن آنرا نداشتند .
حمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
4
باخت بعدی با پرسپولیس به کارنامه فولاد اضافه شود با ساسان انصاری میخای گل بزنی هه ده متری دروازه میزنه اوت یا میری هه
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
4
نکونام بایداخراج بشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
4
الان پرسپولیس سرحال و قبراق هستش صددرصد باز هم فولاد باخت میاره
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
1
پارسال و2سال پیش هم این مطلب رو ذکر کردم
مربیگری جسارت ونترس باید باشه
که متاسفانه نکونام نداره
البته دانشش رو هم نداره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
1
در جواب دوست ناشناس۲۱:۰۷
درود بر شما هم استانی عزیز که علیرغم حضور در خارج از کشور همچنان عرق و تعصب به فوتبال این سرزمین غنی اما مظلوم رو دارید.
یه بار یکی از مجلات در بخش ورزشی مصاحبه ای با یکی از بازیکنان حاضر در تیم سایپا انجام داده بود ازش پرسیده شده بود کدوم تیم ایران رو حرفه ای می‌دونی گفته بود فولاد خوزستان داره به سطح حرفه ای گری جهانی نزدیک میشه نذاشتن فولاد بیشتر پروبال بگیره همون طور که سال ها قبل از اون شاهین،استقلال اهواز و... و بعد از اون استقلال صنعتی رو نابود کردن.
یادمه فولاد با تیم قطری اگه اشتباه نکنم بازی داشت و اون مسابقه برنده شد مربی حریف گفت فولاد میشه یکی از بهترین تیم های آسیا اما همون روزها زمزمه های بازیکنان سرباز فولاد مطرح شد و شروع به حاشیه سازی کردن تا در آستانه بازی های حساس تمرکز تیم رو بهم بریزن و نتیجه اون هم شد حذف مقابل السد .
توی فوتبال سراسر کثیف فوتبال ایران باید اهل زدوبند و فساد باشی تا بتونی سر پا بمونی.
آقای دهکردی مدیر پاک و لایقی بود برای همین اجازه موفقیت بیشتر بهش ندادن مطمئن هستم اگر توی فولاد بودن با توانایی ها و برنامه ریزی های ایشون پتانسیل قهرمانی در آسیا رو داشتیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها