به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

شجاعی: مذاکره‌ای با محمود فکری انجام ندادیم

شجاعی: مذاکره‌ای با محمود فکری انجام ندادیم

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تا تعیین تکلیف وضعیت فراز کمالوند با هیچ گزینه‌ای وارد مذاکره نمی‌شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت فراز کمالوند با توجه به اینکه او در بازی مقابل استقلال غایب بود، اظهار داشت: قرار است طی 48 ساعت آینده فراز کمالوند به اهواز سفر کند و جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد نفتی و اعضای هیات مدیره باشگاه داشته باشیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود، مذاکراتی با محمود فکری صورت گرفته، گفت: نه اینطور نیست. با هیچ گزینه‌ای صحبت و مذاکره نداشتیم. در ابتدا باید وضعیت سرمربیگری کمالوند تعیین تکلیف شود و بعد از آن تصمیمات دیگری بگیریم.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص تقویت تیم برای نیم فصل دوم و اینکه آیا لیستی از کمالوند گرفته شده، عنوان کرد: از مدتی قبل پیگیر تقویت تیم بودیم. یکی از موضوعات ما با هر سرمربی که مشغول باشد همین مساله است و قطعا در هر حالتی تیم باید تقویت شود. با کمالوند هم صحبت‌هایی انجام شده بود و نفراتی هم مشخص شدند اما به هرحال باید مساله خودش قطعی شود. پس از تعیین تکلیف وضعیت سرمربی در مورد تقویت تیم هم اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

شجاعی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان تیم نفت تصمیم به فسخ یک‌طرفه گرفته‌اند، گفت: چنین صحبتی مطرح نشده است.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد جریمه اعضای تیم عنوان کرد: به خاطر نتایج ضعیف با نظر هیات مدیره و کلیه اعضای تیم 10 درصد جریمه داشتند. البته ما تاکنون حدود 30 درصد پرداختی داشتیم و در تلاشیم حالا که نیم فصل اول به پایان رسیده ان‌شاالله با جذب منابع مالی، درصد جدیدی را طی روزهای آینده به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه چندی پیش اعلام شد اعضای تیم به دلیل اینکه امنیت جانی ندارند، حاضر به حضور در مسجدسلیمان نیستند و به همین خاطر در اهواز تمرین می‌کنند، اظهار داشت: در مسجدسلیمان هم تمرین کردند. اینجا مشکلی برای تمرین نیست اما به خاطر اینکه بحث شرایط زمین مطرح است و نمی‌توان در زمین مسابقه تمرین کرد، تمریناتشان را در اهواز برگزار می‌کنند. مشکلی از نظر امنیتی در مسجدسلیمان وجود ندارد. به لیدرها هم فراخوان دادیم و با آن‌ها صحبت کردیم و مشکلی از این بابت نیست.

شجاعی با اشاره به شرایط فعلی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: چند روز دیگر در جام حذفی بازی داریم و در تلاشیم تا آرامش به تیم برگردد. از هواداران می‌خواهم صبور باشند و با حمایت هایشان کمک کنند تا بتوانیم تیم را به ساحل آرامش برسانیم. امیدوارم در بازی جام حذفی نتیجه خوبی بگیریم و با صعود به مرحله بعدی کمی باعث شادی هواداران شویم. قطعا با تقویت تیم در نیم‌فصل، در ادامه مسابقات نتایج بهتری کسب می‌کنیم تا از جایگاه فعلی جدا شویم و به رتبه‌ای که مورد رضایت مردم شهر و درشان مسجدسلیمان است برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
3
اسم مسجدسلیمان رو از روی این تیم بردارید آبروی مسجدسلیمان رو بردین . تیم محلاتی هم اینقد بی صاحب نیست شرم و حیا کنید
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
1
2
مشکل اصلی نفت ام آی اس مدیریت بی لیاقت وغیرورزشی و هیات مدیره است.
مدیریت بقدری ضعیفه که سرمربی هرجور دلش میخواد باتون رفتار میکنه. کمالوند نتایجش افتضاح بوده از نظر امتیازی ضعیفترین مربی تاریخ نفت (11 امتیاز در 15 بازی) اما جوری داره رفتار می کنه انگار تیمو قهرمان کرده.
تمام تمرینات نفت یا اهوازه یا تهران ! بهترین هتل بهترین امکانات پس چرا مدیریت بی لیاقت جرات برخورد با سرمربی خاطی رو نداره؟
اقای کمالوند دیروز قایم شده بود از ترس اینکه به استقلال ببازه نیومد روی نیمکت بشینه که بگه من نبودم و تیم باخت!
حالا فراز میخواد برگرده چون بازی جام حذفی با تیم دسته 2 ماهشهر داریم که تیم دسته 2 رو ببره ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
1
اقا این دلال رو رد کنید بره اگه بیاد ودربرابر پیکان وسپاهان نتیجه نگیره دیگه کار ازکار گذشته میشه ومیزاره میره وتیم رو به فلاکت میکشونه و اونوقت دیگه اگه گواردیلا هم بیاد فایده نداره
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
1
جناب آقای شجاعی ما حمایت می‌کنیم از شما و بازیکنان و یقین داریم که توان این را دارید که شرایط را کاملا درست کنید اما بزرگوار حتما مشکلات گذشته را اصلاح کنید یا مد نظر داشته باشید الان سه مورد خیلی مهم باید به سرعت انجام بشه تا تیم در مسیر خوبی قرار بگیره ، اول تامین مالی دوم کادر فنی توانا و جذب چند بازیکن مثال در خط هافبک و حمله ....بعد از بازی با استقلال اکثر هوادران نگران طولانی شدن حواشی تیم و هدر رفتن وقت برا بازیکن جذب کردن و آمادگی تیم برا نیم فصل دوم ،
یا حق امیدورام توانمدی شما را در این روز سخت ببینیم ، یه منابع مالی سریع به تیم تزریق بشه بهتره تا یک ماه از برنامه ریزی تیم بگذره و شرایط بدتر بشع .
حسین قیصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
1
1
آخه چرا کمالوندو میخاین، خاک بر سرتون، چرا داری خراب میکنی
آخه کمالوند چه داده مثبتی داشته، تمام مساوی هاش با تیمای پایین جدولی بوده، ی تیم گردن کلفت رو نتونسته متوقف کنه، مصاحبه میکنه میگه از قبل با استقلال بازنده بودیم
به هیچ وجه به هیچ وجه و به هیچ وجه تاکید میکنم نباید کمالوند به مسجدسلیمان بیاد، به هیچ وجه
سرمربی فوق‌العاده ضعیف و کار نابلدی هست، پس ولش کنید
فکری رو بیارید ببینید با این بازیکنا چیکار میکنه قول میدم تا آخر فصل نهایتش دو باخت بده، نفت پر از مهره هست بهترین مهره ها را دارد
قید کمالوند رو بزنید، تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
1
1
کمالوند هم بی شک برانفت زحمت کشید. قبول کنیم دانشش همینه نه بیشتر. درستش اینه که محترمانه و سریع استعفا بده که سوختن زمان خیانت به مردم م سلیمان وخوزستان است. واقعا نمیتونه. مدیریت هم اگر قصد نجات تیم رو دارید فکری رابیارین یا هرکس دیگر. فقط کمالوند عزیز نباشند. واقعا نمیتونه
کریم شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
1
1
واقعا مسخره شده تیم های خوزستانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها