به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

عبداللهی: یک هفته پر از تنش و استرس را گذراندیم

عبداللهی: یک هفته پر از استرس را گذراندیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یک هفته پر از تنش و استرس را گذراندیم و وارد بازی استقلال شدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمیدرضا عبداللهی بعد از باخت 3 بر صفر نفت مسجدسلیمان برابر استقلال تهران اظهار داشت: یک هفته پر از تنش و استرس را گذراندیم و وارد بازی استقلال شدیم. از نظر فیزیکی تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم تیم را آماده کنیم. از نظر تاکتیکی هم تلاش کردیم تا ایرادهای خود را برطرف کنیم. استقلال هفت فرصت گیر آورد و 3 گل زد و ما شش فرصت داشتیم و نتوانستیم گل بزنیم و همین موضوع موجب شد تا بازی 3 بر صفر شود. این کل ماجرا بود؛ موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و گاهی عدم آرامش هم تمرکز تیم را بهم می‌زند.

وی ادامه داد: قضاوت کردن کار آسانی است. همانطور که ما را قضاوت کردند، اما برای این کار به قول قدیمی‌ها باید با کفش‌های طرف مقابل راه برودیم. ما خجالت می‌کشم بگویم که مشکلات زیادی داشتیم، اما در فصل نقل و انتقالات و در فصل بازیکن‌گیری سعی کردیم نفرات خوبی را بگیریم. ما بدون آمادگی جسمانی وارد مسابقات شدیم. دوست دارم فنی صحبت کنم، اما برخی مسائل وجود دارد و بقیه باید آنهار را قضاوت کنند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: مردم باید شرایط را بدانند و درک کنند، چون تنها دلخوشی مردم همین تیم است. ما درصدی کم کاری نکردیم. کمالوند تیم سوم جدول را تحویل نگرفت تا با 2 ماه وقت بتواند تیم را درست کند. چند سال است که این تیم مدعی سقوط است و به لطف خدا و حمایت هواداران در لیگ می‌ماند و امسال هم همین شرایط وجود دارد. با توجه به شرایط اعتقاد دارم که تیم ما هنوز از نظر امتیازی چیزی از دست نداده است، اما خیلی موارد را باید درست کرد.

عبداللهی افزود: در همه جای دنیا هواداران تیمی که می‌داند نمی‌تواند قهرمان شود و سهمیه بگیرد و فقط برای ماندن تلاش می‌کند از دیدن بازی‌های تیم خود لذت می‌برند و دست از حمایت برنمی‌دارند. من تمام نقاط ضعف را قبول می‌کنم، اما خوشحالم که ما حتی یک قدم هم کج برنداشتیم. شما بازی اول ما را با بازی آخر مقایسه کنید تا متوجه تغییرات فنی و پیشرفت‌های ما بشوید. برخی حرف‌ها توهین است؛ مثلا اینکه من در نشست خبری حضور پیدا نکنم یا بیایم به سوالات شما پاسخ ندهم.

وی با بیان اینکه بازی با نفت آبادان را 2 بر صفر باختیم و باید هم سرزنش شویم، تصریح کرد: کدام بازیکن ما در بازی قبلی کم کاری کرد که آن برخورد با آنها شد؟ ما در هر بازی 5-6 بازیکن خود را نداریم. کمالوند تمام مشکلات و هجمه‌هایی که شد را دید. او حتی با چند بازیکن هم صحبت کرده بود تا در نیم فصل به تیم ما بیایند، اما پنجره تیم بسته است. تازه دیروز قول دادند اقداماتی انجام دهند تا بدهی‌های پرداخت شود و پنجره باز شود. همه می‌دانند که کمالوند چگونه کار کرده است. شما به من بگویید با سابقه‌ترین و پرافتخارترین سرمربی که به مسجد سلیمان آمده است چه کسی بود؟ قطعاً همه تایید می‌کنند که پاسخ کمالوند است.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: کمالوند هفته گذشته استعفای خود را با امضا تقدیم باشگاه کرد تا دست باشگاه باز باشد، اما فضای مجازی رفتاری کردند و گفتند استعفا امضا نداشت که حرف‌ها این درست نبود. من هم می‌توانم عکسی منتشر کنم و امضای یک نامه را حذف کنم. نظر من این است که اگر باشگاه حمایت کند و بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم می‌توانیم در لیگ بمانیم، اما برای تحقق این موارد اقداماتی لازم بود که کمالوند با آن مشکل داشت و مطرح کرد. مسئولان قول دادند که مشکلات درست شود و کمالوند بازگردد. دیشب به ما گفتند که مشکلات حل خواهد شد، اما اینجا ایران است و نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ دهد. مسئولان شهرستان و شهری و باشگاه با کمالوند صحبت کردند و فکر می‌کنم کمالوند از فردا بازگردد.

وی گفت: 50 روز است که بازیکنان ما شرایط نرمال ندارند، چون دائم در راه اهواز و مسجد سلیمان است، اما چند تیم داریم که در تهران تمرین می‌کنند. حتماً به نتایجی رسیده‌اند که تهران را برای تمرین انتخاب می‌کنند. شاید هواداران کمی تند رفتار کردند، اما این تیم نیازمند آرامش است واین آرامش باید از بیرون تزریق شود. اگر آرامش باشد اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. از طرفی وقتی موقعیت ایجاد می‌کنیم و به گل نمی‌رسیم نمی‌دانم درمورد چه چیزی باید صحبت کنم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
استقلال هفت فرصت گیر آورد و 3 گل زد و ما شش فرصت داشتیم و نتوانستیم گل بزنیم و همین موضوع موجب شد تا بازی 3 بر صفر شود .# نـهـار نـخـوردیــم#.
آقای مربی نیازی به این اکاذیب نیست بازی پخش مستقیم بود آن هم توسط چهار کانال تلویزیونی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
1
1
بابا جمع کن این بساطو خجالت بکشین یه نگاه به تیم نفت ایادان بیاندازین اونا توی بدترین شرایط قرار دارن اما با تعصب بازی میکنن ولی شما تیم رو بیمار کردین 15هفته گذشته هی میگین بدنسازی نداشتیم ترکیب هنوز پیدا نکردیم تورو بقران قسم تیمو نابود کردین بزارین تیم نفس بکشه
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
1
0
آقای عبدالهی اگر بجای این صحبت‌ها چیزی در فکر داشتین الان امتیازات لازم جمع شده بود دیگه بهانه به زمین و زمان ندین .برادر من گفتی تو مسجدسلیمان نباشیم دو ماه تو تهران تمرین کردی گفتی بدنسازی تیم‌های دیگه هم بودن آخر بسته شدن ولی خیلی با شما فاصله دارن گفتی هوادرا و حواشی وقتی که تیم نتیجه نمیگیره هوادارا باید از چه کسی مسولیت بخوان و گفتی تیم دوم جدولی مثل اینکه پارسال یه تیم فرستادین و امیال هم اومدین نفت را بفرستین .مگه شما بالای ده تا بازیکن جدید جذب نکردی به دلخواه خودتون پس چرا همش بهانه .شجاع باش شما توان ندارید و این تیم نیاز به تزریق تاکتیک و برنامه جدید داره .ما هوادارن کمال تشکر را از تک تک بازیکنان داریم و تمام وجودشون را میزارن اما برنامه موفقی را شما براشون تعریف نکردینه و امیدوارم با کادر جدید این بازیکنان به جدول نفت بختیاری را برگردانن
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
1
0
درود برناشناس که حرف حق زد نمیتونین تیم نفت مسجد سلیمان جمع و جورکنید برید هرچه زوتر تا دیر نشده نفت مسجد سلیمان سهمیه استان هست ماهم هواداری نفت آبادان پشت تیم مسجد سلیمانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
1
0
آقای کمالوند خودت ترسو هستی، تیم ترسویی هم بستی، حوب ریشه تیم راسوزاندی، تیم کاملا بیماراست. با دلالی میای جلو و نصف کار تیم را توی منجلاب گیر میدی طوری که درآوردنش سخت میشه و با سروصدا و هوچی گری فرار میکنی، درست بلایی که سر سایپا آوردی نفت را هم توی همون موقعیت گیر انداختی، سابقه شما برهیچکس پوشیده نیست، تفکرات منسوخ شده و قدیمی، این پولها خوردن نداره
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
1
واقعا این فشاری که هوادار نفت mis رو تیم میزاره به ضرر تیمه امتیازها هنوز اختلاف چندانی نداره و هر دو تیم نفتی قبل فصل امادگی بدنی خوبی نداشتن و شاید بازیکنای خوبی نگرفتن. همین دو هفته پیش صنعت تیم ۱۵هم بود و با دو بازی اومد ۱۰هم پس فاصله ها نزدیکه و مدیریت باید با برنامه نیم فصل دوم را مدیریت کند اگه میخواد تیم جزو نیمه بالای جدول باشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها