به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

نکونام: مقابل پدیده باید خیلی باهوش باشیم

نکونام: مقابل پدیده باید خیلی باهوش باشیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پدیده مشهد روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی برنامه دارد و باید تلاش کنیم خیلی باهوش باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: می‌دانیم پدیده دو امتیاز خوب از دو دیدار آخر خود کسب کرده است و می‌توانست حتی مقابل پیکان هم برنده باشد. این تیم توانست پرسپولیس را متوقف کند و شرایط را برای تیم ما دشوار کرده است. پدیده با پنج مدافع به میدان می‌رود، فشرده دفاع می‌کند و روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی برنامه دارد که باید تلاش کنیم خیلی باهوش باشیم.

«پدیده در چند هفته اخیر توانسته راه پیشرفت را پیدا کند و نتایج خوبی در دو هفته اخیر گرفته است.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: این تیم در زمینه شکل تیمی و سازماندهی، تغییرات بسیار خوبی داشته و این دیدار هم مانند همه بازی‌ها سخت است. در فوتبال بازی راحت وجود ندارد و شرایط به گونه‌ای است که نیاز داریم حداکثر امتیازات را در نیم‌فصل اول بگیریم و آماده نیم‌‌فصل دوم شویم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان جدیدی بگیریم و نیم‌فصل دوم را بهتر و با امتیازات بیشتری به پایان برسانیم.

سرمربی فولاد خوزستان راجع به شایعه معاوضه صالح حردانی با دو بازیکن استقلال بیان کرد: توجهی به صحبت‌های بیرون ندارم و روی واقعیت تمرکز می‌کنم. من روز پایانی نقل‌وانتقالات آمدم و این تغییر به من پیشنهاد داده شد که من موافقت نکردم. اگر قرار است تغییری صورت بگیرد، باید بازیکنانی بگیریم که به ما کمک کنند. الان هم موافق این تغییر نیستم و با بازیکنان موردنظر خودمان صحبت می‌کنیم تا ببینیم کدامیک از آنها را جذب می‌کنیم.

نکونام در پاسخ به این پرسش که آیا رشید مظاهری و آرش رضاوند در میان گزینه‌های او قرار دارند یا خیر، تصریح کرد: گزینه‌های خودم را به باشگاه اعلام کردم و باشگاه در پُست‌هایی که نیاز به تغییر داریم، با گزینه‌های مدنظر مذاکره می‌کند. از گرشاسبی و هیئت مدیره باشگاه که تمام تلاش خود را می‌کنند، تشکر می‌کنم. دو نفر از دوستان گرشاسبی خارج از باشگاه زحمت می‌کشند و با بازیکنان مذاکره می‌کنند.

وی با بیان اینکه فولاد نیاز به تغییر دارد، عنوان کرد: به بازیکنانی نیاز داریم که با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. واقعیت همین است که می‌بینیم. ما در سال اول حضور در فولاد به مقام سوم لیگ برتر رسیدیم و در سال دوم، قهرمان جام حذفی شدیم. با این حال شش بازیکن تیم خود، از جمله چهار بازیکن ثابت‌مان را از دست دادیم که این موضوع به فولاد ضربه می‌زند. نیاز داریم به اندازه بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند، بازیکن بگیریم و در این شرایط است که تیم ما شکل خوبی پیدا می‌کند.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا کیانوش رحمتی به کادر فنی فولاد خوزستان پیوسته است یا خیر، خاطرنشان کرد: بله. او به جمع ما اضافه شد.

نکونام در مورد مسیر پیش روی او در فولاد با قهرمانی جام حذفی اظهار داشت: زمانی که برنامه‌ریزی انجام می‌شود، باید پیشرفت کنید. نکته مهمتر این است که بازیکن از دست دادیم، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته بود و نتوانستیم یار بگیریم. برای پیشرفت نیاز به تغییرات و جایگزینی بازیکنانی داریم که مصدوم می‌شوند و در قالب تاکتیکی تیم قرار نمی‌گیرند. این فرصت از فولاد گرفته شده و هیچ تحولی در تیم نبوده است. ما با همین نفرات به کارمان ادامه دادیم و در برخی پُست‌ها با کمبود روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه فولاد قطعاً روند رو به رشدی داشته است، تصریح کرد: مقابل سپاهان شکست خوردیم، اما نباید می‌باختیم. موقعیت گلزنی به سپاهان ندادیم و روی خلاقیت فردی بازیکنان حریف شکست خوردیم. اینجا فرق بازیکنان مشخص می‌شود. نفراتی که بیشترین گل را می‌زنند یا بیشترین پاس گل را می‌دهند، گران‌ترین بازیکنان هستند و بازیکنانی که در ایران کیفیت بهتری دارند، در تیم‌های بهتر بازی می‌کنند. آنها فرق تیم‌ها را مشخص می‌کنند و نتایج را رقم می‌زنند.

سرمربی فولاد با بیان اینکه برای رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول به بازیکنان سطح بالایی نیاز دارد، گفت: برای مقابله با استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر، مس رفسنجان و حتی آلومینیوم که بازیکنان خوبی دارد، دست‌مان کاملاً خالی و بسته است و در یارگیری، شرایط ایده‌آلی نسبت به این تیم‌ها نداریم. باید زحمت بکشیم و با همین شرایط هم بهتر عمل کنیم. باید حداکثر توان خود را بگذاریم و در نیم‌فصل هم بازیکن جذب کنیم. نیاز داریم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم تا بازیکنان استراحت کنند.

نکونام با بیان اینکه فولاد از ابتدای فصل با یک ترکیب بازی می‌کند و فقط بازیکنان محروم یا مصدوم بیرون می‌مانند، عنوان کرد: حداکثر تیم را با یکی دو تغییر به زمین می‌فرستیم. برای بازی قبلی، یک هفته کار کردیم تا محمدرضا عباسی بازی کند، اما حال او روز بازی بد شد. مجبور شدیم مدافعی را که با عباسی هماهنگ بود و در سمت او به میدان می‌رفت، از بازی خارج کنیم و دو تغییر در زمین ایجاد کردیم. باید با همین شرایط به کارمان ادامه دهیم.

وی با تمجید از شاگردانش خاطرنشان کرد: من کار سخت را دوست دارم و این کارها را راحت‌تر انجام می‌دهم. بازیکنان واقعاً زحمت می‌کشند و خستگی‌ناپذیر تمرین می‌کنند. ما زمان بدنسازی نداشتیم و تمرینات پُرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم بازیکنانی جذب کنیم تا به نفرات فعلی کمک کنیم و به آنها استراحت بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
6
دیروز گرشاسبی در مصاحبش گفت نکونام لیست بازیکنای مدنظرش به ما نداده.
امروز نکونام میگه به گرشاسبی لیست دادم .
این وسط کدومشون داره دروغ میگه فقط خدا می دونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
5
تیمی ک ته جدوله هوش وفیلم بازی کردن نمیخاد. کلاه سرخودت میزاری.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
3
حالا جوری از تیم پدیده تعریف میکنند که اگر فردا بردیم تبلیغات کنند که بله شاهکار کردیم و پدیده را شکست دادیم !!!
محمد
|
Afghanistan
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
2
آقای نکونام همه تیمها از پدیده نتیجه گرفتن حالا شما میگید باید هوشیار باشیم فولاد چقدر بدبخت هستش که از عهده پدیده نتونه بر بیاد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
2
دیگه ما هواداران فولاد با اضافه شدن کیانوش رحمتی دغدغه فنی تیم رو نداریم مطمئنیم که فاتح سه گانه خواهیم شد!
برو خودت رو مسخره کن هر چی دوست و رفیق داشتی داری میکشونی به تیم فولاد خاک بر سر باشگاه فولاد که شده جولانگاه یک مشت بی لیاقت مفت خور
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
2
1
آقای نکونام فولاد احتیاج به گلر درجه یک دارد چرا اول فصل گفتی ما به دروازه‌بان احتیاج نداریم و مرادیان میتواندگلر خوبی برای فولاد باشد. نتیجه رادیدیم وبیشتر باخت های فولاد ازعملکرد ضعیف ایشان بوده است بنابراین جذب رشید مظاهری آز نون شب واجب تر است.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
3
رشید مظاهری مثل مرادیان سوراخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
1
به نظر میاد تیم کادر فنی فولاد تیم تر از تیم داخل زمین هستش . چون از نظر سطح دانش فنی همه در یک سطح ، صفر هستند خصوصا با اضافه شدن استاد کیانوش رحمتی .
شک نکنید این تیم با پدیده هم امتیاز از دست میده .
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
1
جهت اطلاع عرض میکنم در حال حاضر فوتبال بدون تماشاگر هستش لذا شرکت فولاد با علم به این موضوع کار خودش انجام میده و به ظاهر میگن فولاد متعلق به هواداره واهمیتی نداره براشون . الان دیگه همه فهمیدن نکونام پلان دیگه ای بجز دفاع چند لایه و پرسینگ بازی در ابتدای هر بازی و استفاده از ضربات ایستگاهی نداره ولی شرکت فولاد خودشو بخواب زده الان چند هفته س تیم نتیجه نمیگیره و مربی دلیلش میگه ۴ بازیکن جدا شدن در حالی که ۴ بازیکن جدا شده همیشه فیکس نبودن . دراقع باخت رو توحیه میکنه ودر مصاحبه گفتار درمانی میکنه و هیچ فشاری از سوی هوادار و جریمه ای ازطرف شرکت حس نمیکنه. همانطور که مدیر عامل کارخانه نسبت به نتایج ویسی حساس بودن الان هم باید همینطور باشه تاحاشیه امنیت نکونام کم بشه و به خودش بیاد واگه دیگه کاری ازش بر نمیاد خودش مردانه استعفا بده . دقیقا ویسی این جمله گفته بود اگه نتیجه نگیره خودش کنار میره چون فولاد دوست داشت. در پایان خدا رو شاهد میگیرم هدفم از ارائه مطالب پیشرفت فوتبال خوزستان و فولاد هست ولاغیر.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
2
ظاهرا گرشاسبی و نکونام اختلاف نظر زیادی با هم دارند و در واقع نکونام انتخاب گرشاسبی نبود و نکونام با فشار یکی از اعضای با نفوذ هیات مدیره به فولاد دوباره تحمیل شد . نکونام برای جذب بازیکن بازهم اختیار تام خواسته ولی با توجه به سابقه بسیار بد نکونام در پرونده بلبلی و لیموچی و ... و رعایت نکردن ضوابط حقوقی ،با مخالفت شدید گرشاسبی مواجه شد و خود گرشاسبی با بازیکنان مذاکره می کند که کار درستی است.
در کل دانش فنی نکونام در همین حد است و با ایشان به جایی نمی رسیم .
فولاد نیاز به سرمربی خارجی با کیفیت دارد مربیان ایرانی تقریبا سطح فنی یکسانی دارند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها