به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

نصیرزاده: مجوز تمام ایجنت ها باطل شده است

نصیرزاده: مجوز تمام ایجنت ها باطل شده است

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال ایران خبر دستورالعمل جدید فیفا مبنی بر باطل شدن مجوز فعالیت تمامی ایجنت های نقل و انتقالات فوتبال را بار دیگر اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، چند روز قبل در خبرها داشتیم که از تاریخ اول آوریل 2015 (12 فروردین 94) مجوز تمامی ایجنت های نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال از سوی فیفا باطل شده و تمامی قراردادهای منعقد شده قبلی بین این افراد و بازیکنان فوتبال از درجه اعتبار ساقط است.

فدراسیون فوتبال ایران این دستور فیفا را از چند روز پیش به صورت رسمی به تمامی باشگاهها و بازیکنان ابلاغ کرد ولی ظاهراً تعدادی از افراد با وجود باطل شدن مجوز و نداشتن صلاحیت قانونی اقدام به عقد قرارداد با تعدادی از بازیکنان در روزهای گذشته کرده اند.

هوشنگ نصیرزاده رئیس خوزستانی کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال ایران عصر امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس، بار دیگر تصمیم فیفا را به اطلاع جامعه فوتبال ایران رسانده و گفته است: براساس دستورالعمل فیفا که باید از آوریل 2015 معادل با 12 فروردین 1394، اجرا شود دیگر کارگزاری فیفا برای نقل و انتقالات اعتبار ندارد به همین دلیل اسامی کارگزاران از سایت فیفا حذف شدند.

نصیرزاده افزوده است: به همین دلیل مجوز کارگزاران داخلی نیز که از فدراسیون فوتبال مجوز گرفته‌اند از درجه اعتبار ساقط می‌شوند و دیگر کارگزار داخلی و فیفا وجود ندارد.

هوشنگ نصیرزاده در ادامه هشدار داده است: افرادی که این اطلاعیه را جدی تلقی نکنند باید بدانند با شروع فصل نقل و انتقالات در ایران دیگر حق ندارند پای هیچ قراردادی بازیکنی را امضاء کنند و از بازیکنان بابت حق کارگزاری مطالبه‌ای داشته باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها