به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

انتقاد هیئت بسکتبال از باشگاه فولاد خوستان

انتقاد هیئت بسکتبال از باشگاه فولاد خوستان

رئیس هیات بسکتبال خوزستان با انتقاد شدید نسبت به عدم توجه به تیم لیگ برتری خانه بسکتبال، گفت: در استان خوزستان هیچ کسی به اندازه باشگاه فولاد خوزستان در ورزش پول حیف و میل نمی‌کند، در حالی که این پول، پول دولت است و تیم خانه بسکتبال خوزستان نیز حق دارد از پول دولت استفاده کند.

مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا درخصوص مشکلات تیم خانه بسکتبال خوزستان در لیگ برتر اظهار کرد: مشکلات مالی همچنان پا بر جا است و هنوز کسی در استان پیگیر حل این مشکلات نبوده است. کل هزینه سال گذشته و امسال تیم خانه بسکتبال خوزستان در لیگ برتر به اندازه چند سفر سایر  تیم‌های لیگ برتری هم نبوده است.

وی ادامه داد: زمانی بسکتبال خوزستان در کشور سرآمد بود اما ندیدن‌های این رشته در استان باعث می‌شود که وضعیت تیم لیگ برتری استان به این صورت باشد. تیم خانه بسکتبال خوزستان را به هر سختی که بوده است در لیگ حفظ کرده‌ایم و اگر ما برویم این تیم هم نخواهد بود و این را قول می‌دهم.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان گفت: ورزش ما تماما با بودجه دولت اداره می‌شود و خانه بسکتبال خوزستان هم از این بودجه دولتی سهم دارد. در استان خوزستان هیچ کسی به اندازه باشگاه فولاد خوزستان در ورزش پول حیف و میل نمی کند. فولاد خوزستان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پول برای تیم فوتبال لیگ برتری خود هزینه می‌کند تا در نهایت وسط جدول باشد، در حالی که با نصف همین مبلغ هم می‌توان وسط جدول بود و می‌توان با مابقی این پول کل ورزش خوزستان را اداره کرد اما متاسفانه دیواری به دور خود کشیده‌اند، در حالی که این پول، پول دولت است و تیم خانه بسکتبال خوزستان نیز حق دارد از پول دولت استفاده کند.

وی افزود: آقای استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اگر نمی‌توانید به تیم خانه بسکتبال استان کمک کنید به ما بگویید. ان‌شاءاالله لیگ تمام شود، تیم و هیات را با هم تحویل می‌دهم و می‌خواهم ببینم نفر بعدی چطور کار کند. بسیار خسته شده‌ام، آن هم به این دلیل که انگار نمی‌خواهند کار انجام شود و ما اشتباهی آمده‌ایم.

پیرعباسی خاطر نشان کرد: من از جیب خودم برای تیم هزینه کرده‌ام و همه هم این موضوع را می‌دانند و اسناد آن هم موجود است. بررسی کنند و ببینند خوابگاه، دفتر هیات و سالن آموزش هیات چگونه ساخته شده است؛ تمام این‌ها در یکسال و نیم حضور من در هیات ساخته شده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
8
حق با شماست واقعا بعضی از بازیکنهای فولاد خیلی بیشتر از حقشون دارند پول میگیرند مثلا اقای مهاجم که قرارداد 5 میلیارد تومنی بسته در 11 بازی حتی یک گل نزده حتی پاس گلی نداده و پنالتی نگرفته و هیچ تاثیر مثبتی نداشته و قیمت واقعی چنین بازیکنی 200 میلیون تومن هم نیست.
فولاد اگه بجای حیف و میل بودجه در قراردادهای بعضی از بازیکنهای ضعیف میتونه با همین پول بازیکنان خیلی بهتری جذب کنه اما ....
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
2
7
با این جمله موافقم:
(فولاد خوزستان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پول برای تیم فوتبال لیگ برتری خود هزینه می‌کند تا در نهایت وسط جدول باشد، در حالی که با نصف همین مبلغ هم می‌توان وسط جدول بود)
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
5
نظارت و بازرسی که نباشه این اتفاقات میفته
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
4
شرکت فولاد مبارکه سپاهان تو هزارتا رشته فعالیت داره هم بانوان هم اقایون بعد شرکت فولاد یه باشگاه فوتبال هزینه می کنه منت هم می زاره تازه درست هم هزینه نمی کنه کسی نمی دونه خروجی این هزینه چیه هر سال یه عده میان پول مفت می گیرن می رن
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
فعالیت سپاهان تو باشگاه ورزشی خودشه .. چرا متوجه نیستید؟بسکتبال خوزستان جز فولاد خوزستان نیس که ساپورتش کنه...خدایا ...
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
5
1
هر کارخونه یا اورگانی باید تو حیطه اسم خودش باشگاه داری کنه....فولاد اهواز چه ربطی به هیات بسکتبال خوزستان داره؟؟!شما بیا بشو بسکتبال فولاد خوزستان اون موقع صنایع فولاد میاد خرج میکنه...اینو گفتم قابل توجه شما ..در ضمن صنایع فولاد قسمتی از سهامش خصوصیه...این هم قابل توجه شما
آبادان ستاره جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
4
چ ربطی داره اقای محترم استقلال و پرسپولیس شماهم داره با پول دولت چهارصد وپونصد میلیارد هزینه میکنه با پول ابادان و مسجد سلیمان که برن ب الهلال ببازن وبرگردن
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
3
2
فولاد که ۲ساله اصلا بازیکن نگرفته.خرجی نکرده..دلخوشیمون فولاد می خوابد آزمون بگیریتش...
آقای محترم پارسال فولاد قهرمان جام حذفی شد..همه خوزستانی‌ها خوشحال شدند.غمها تا چند روز فراموشمون شد..

مطمنم شما خوزستانی نیستید..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
5
متاسفانه متاسفانه فولاد خوزستان به صورت رانتی اداره می شود. مگر می شود این همه هزینه فقط و فقط برای تیم فوتبالی کرد که هیچ دستاورد قابل دفاعی ندارد. از استاندار محترم به جد خواستار اصلاح وضع کنونی می باشیم. برای چه فولاد با این همه هزینه فوتبالی به مسوولیت های اجتماعی خود که یکی از آنها هزینه برای رشته های دیگر از جمله بسکتبال است هزینه نکند. آقای پیرعباسی قطعا از معدود مسوولان دلسوز استان است. به جای حذف ایشان باید فضا برای حذف رانت خواران تنگ شود.
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
0
4
باسلام..همانطوری ک براغارت نفت.گاز.آب.فولاد.کشاورزی وهزاران نعمت خوزستان ماده وتبصره هست. استاندار میتونست ازاین راه فولاد وهرشرکت مایه دارر ومکلف به پرداخت وکمک به هم استانی خودمیکرد. همانطور که مقتدایی وقتی اعتبارات استان راازشرکت نفت میگرفت باتوجه به لجاجتی که با وزیرظالم زنگنه داشت. آخرش۱۲۰میلیارد تومن روبدون دلیل گرفت وبین همه فرمانداران استان تقسیم که هزینه ورزش همگانی شود. حق درآوردن مردمیخواهد که امروزه دراستان نداریم. اگرفولاد نمیتونه کمک کنه برخلاف میل باطنی ام میگویم چطوردرزمان داریوش هرمزی به استقلال ملاثانی کمک کرد؟ چطور۲۰۰ کانکس به کرمانشاه هدیه نمود؟؟؟ ذات نگاه ومرام انسانها مهم است که دروجود مدیران فعلی مثبت اش رانمیبینم. اگرهوادار نتواند کامنت به نفع تیم های استان بگذارد خواهشامنفی عمل نشود و ازکار بد بعضی باشگاههادفاع نکنیم. پول همین ساسانهاحرام وحق دیگران است. قانون وتبصره تاراج اموال خوزستان به نفع سرخابی، اصفهان وشهرستانهای دیگرهست. اما برای فلاکت خوزستان نیست!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها