به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۲۳ نظر

خلیفه: منصوریان برای رهبری نفت تمرکز ندارد

خلیفه: منصوریان برای رهبری نفت تمرکز ندارد

خوزستان اسپورت- یک مربی فوتبال آبادان با بیان این‌که منصوریان تمرکز لازم را برای هدایت و رهبری نفت آبادان ندارد، گفت: نفت بازی به بازی ضعیف‌تر از قبل می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد خلیفه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره تساوی نفت آبادان مقابل پیکان، اظهار کرد:‌ شاید در این بازی هواداران صنعت نفت به دنبال اولین 3 امتیاز خانگی نفت بودند تا شرایط نتیجه‌گیری این تیم در دیدارهای داخل خانه بهتر شود، آن هم باتوجه به این نکته که منصوریان در محاسباتش عنوان کرده بود برای بازی‌های داخل خانه 3 امتیاز و برای خارج از خانه یک امتیاز را در برنامه کاری خود دارد.

وی افزود: متاسفانه صنعت نفت باتوجه به مدل بازی پیکان، یک بازی بسیار ضعیف، بدون برنامه و تاکتیک مشخص شده انجام داد و از دقیقه یک تا 90 پیکان حاکم بی‌چون و چرای میدان بود و تیم صنعت نفت در چند صحنه با شانس و اقبال و نه برنامه تاکتیکی به دروازه پیکان نزدیک شد. به نظر من نفت شانس آورد که در چنین بازی یک امتیاز نصیبش شد.

این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که ‌مشکل عمده تیم نفت چیست؟ گفت: به نظرم منصوریان تمرکز لازم را برای هدایت و رهبری نفت آبادان ندارد. من جزو کسانی بودم که در ابتدای فصل گفتم باید به او شش تا هفت هفته زمان لازم را برای پیاده کردن تفکرات فنی‌اش داد ولی بازی به بازی ضعیف‌تر از قبل می‌شود. آوردن دستیاران پرتعداد غیربومی و بی‌نام و نشان که هیچ کمکی به او نمی‌کنند، جذب سهمیه‌های لیگ برتری بی‌کیفیت که مهمترین کار نقل و انتقالات یک تیم لیگ برتری است، تغییرات بسیار زیاد در ترکیب تیم از جمله دلایل مشکلات تیم منصوریان است.

وی افزود: معمولا تغییرات باید تاکتیکی و فنی باشد ولی نفت آبادان هفت بازی اول را با یک مهاجم انجام داد که متاسفانه آن خلاقیت و تیزوهوشی یک مهاجم لیگ برتر را نداشت، هرچند که در زمان حضور شروین بزرگ نیز شکل بازی نفت با مهاجم هدف تیم همخوانی ندارد.

خلیفه بیان کرد: برای آبادانی‌ها و هوادارانش این‌که صنعت نفت را این‌قدر بی‌خطر و بی‌کیفیت در مستطیل سبز ببینند قابل قبول نیست، گفت: این وضعیت نیز به تفکرات اشتباه منصوریان و نیز این بر می‌گردد که آیا دستیاران پرتعداد منصوریان نمی توانند به وی کمک لازم  بدهند؟ متاسفانه منصوریان در خط حمله بازیکنان مفیدی جذب نکرد که بتوانند در لیگ برتر کمک حال تیم باشند. در هر بازی از عباس بوعذار تعریف می‌کند که این چنین و آن‌چنان است ولی در مسجدسلیمان هم عملکرد این بازیکن مشخص بود. مگر قرار است بوعذار لژیونر شود که منصوریان این‌قدر در موردش صحبت می‌کند.

وی افزود: علی امیری را با چه شناختی از لیگ 2 جذب کرد؟ قطعا برای کمک به خط حمله تیم بزرگ صنعت نفت بود اما عملکرد او را در تیم شاهد هستیم. صنعت نفت، تاپ‌ترین جوانان لیگ برتر را دارد از غبیشاوی و حامدی‌فر گرفته تا زواری و سیدفاخر تهامی اما متاسفانه شرایط فنی تیم به شکلی است که تمرکز خودشان را ازدست داده‌اند. نسل مهاجمان بلندزن دیگر رو به اتمام است و تیم‌ها به دنبال مهاجمان سرعتی و دارای تکنیک مناسب برای موفقیت در مصاف‌های یک در مقابل یک هستند.

این مربی با بیان این‌که اعتقاد دارم منصوریان تیم پارسال نفت را خوب ارزیابی نکرد تا به توانمندی شاگردانش پی ببرد، عنوان کرد: چه کسی باید بر کارفنی آقای منصوریان نظارت کند؟ عملکرد کاری او باید چگونه مورد ارزیابی قرار گیرد؟ به نظر من او  باید جوابگو میزان کارایی خود در نفت باشد. فوتبال خوزستان از قدیم‌ الایام فوتبال هجومی بوده  است اما متاسفانه نفت با فوتبالی با سبک قدیم برزیل ایران و نه به سبک فوتبال مدرن، در این هفته‌ها ارائه داده است. ضمن این‌که یک مربی چه کار دارد که به دنبال آموزش زبان خارجه بازیکنان باشد؟ به نظرم منصوریان دارد زمان را از دست می‌دهد. امیدوارم مدیرعامل و هیات مدیره موسسه یک تصمیم خوب و متناسب با رضایت هواداران که صاحب اصلی تیم هستند، بگیرند. صنعت نفت تمام امکانات لازم را دارد و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست، امیدوارم روند این روزهای نفت به پایان برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۳
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
7
تیمی که با دلال بازی بسته شد بهتر از این نمیشه.
اقای منصوریان پاسخگو باشه این بازیکنها رو واسه چی اورده چقد پول قراردادشون شده ؟؟؟
محسن شاملو !
مهدی ممی زاده !
فردین یوسفی !
علی امیری !
میثم تهیدست !
عباس بوعذار !
شروین بزرگ !
پول قرارداد همه اینا رو جمع کنن ببین چند میلیارد میشه ایا نمیشد بجا 7 تا بازیکن ضعیف 2 تا بازیکن خوب بیاریم ؟ میشد که بجا این 7 تا بی مصرف حداقل یک بازیکن خوب بیاریم که بدرد صنعت بخوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
فرزاد جعفری هم به درد نمیخوره
ABADAN
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
جعفری و بیت سعید در حد صنعت هم نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
5
5
پس خودت بیا بشو مربی صنعت اگه بلدی!!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
حرف بدی نزده اقای خلیفه انتقاداتش درسته صنعت بدون مربی هم بهتر از این نتیجه میگرفت اگ شما هم سرمربی بودی حداقل توی این 8 بازی 4 گل میزدیم
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
4
متاسفانه. تکرار سناریو سالهای گذشته داره تکرار میشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
6
منصوریان راه را غلط میرود چندین بازیکن بی کیفت عرصه را برکل تیم تنگ کردند هم بی کیفیت و هم ناآماده این میشود که صنعت نفت با وجود داشتن جوانان خوب وبا استعداد مانند تیمهایی بازی میکند که گویی مربی وبرنامه وهدفی ندارند باید یک خونه تکونی سریع و بی تعارف درنفراتش انجام بده متاسفانه اسم اینکاری که روبروی پیکان کردیم (فوتبال نیست) اونم در آبادان ؟ ما پارسال با جوانان بی تجربه پیکان تارتار را شکست دادیم آقا منصوریان بیدارشو بیدارشو لطفان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
7
ترکیب اصلی دیروز صنعت روبرو پیکان از 11 نفر اصلی یه دونه بایکن زیر 23 سال نداشتیم همه نفرات باتجربه داخل ترکیب صنعت بودن برعکس پیکان که نصف بازیکناش زیر 23 سال بودن . بعد اقای منصوریان میگه چوب جوانگرایی رو میخوریم اقا کدوم جوانگرایی چرا دروغ میگی اقای منصوریان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
5
شما به 10 دقیقه ابتدای بازی صنعت وپیکان نگاه کنید ببینید چندبار چند بازیکن صنعت نفت افتادن و نای بلندشدن نداشتن امیری تهی دست وو تازه در ده دقیقه اول مشکلتون کجاست؟ کدوم تیم لیگ برتری ایجوریه؟؟؟؟ یا ترسیدن یا بدنی مشکل دارند آقایون کادرفنی پاسخ بدهید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
3
دیروز بیت سعید یار دوازدهم پیکان بود تو همون چند دقیقه که اومد بازیکنا خیلی سرد شدن باید شوک بهشون وارد بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
2
ضمن تشکر از انتقادات صریح و بجای آقای خلیفه، با توجه به حضور یکی از بستگان ایشان آقای غلام خلیفه در کمیتهٔ فنی باشگاه صنعت نفت، امیدوارم این کمیته هم فعال شود و مدیریت باشگاه را در اتخاذ تصمیمات لازم جهت خروج تیم از بن‌بست فعلی راهنمایی نمایند. همچنین از دیگر پیشکسوتان فوتبال آبادان نیز خواهشمندم در این شرایط حساس از حق هواداران صنعت نفت برای داشتن تیمی در شأن فوتبال آبادان دفاع نمایند.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
2
3
با احترام به آقای خلیفه، میفرمایید "صنعت نفت تمام امکانات لازم را دارد"........منشا تمام امکانات "پول است. صنعت شب و روز دارد از بی پولی می‌نالد شما از کدام امکانات صحبت میکنید؟!!
با فرض موجود بودن امکانات با نظرات شما موافقم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
3
3
اقای خلیفه بااحترام شما گه اگه بازیکن یامربی لیگ برتری بودید بدونه توجه به تعصب خالصانه بگویید با این شرایط مالی حاضر بودید با صنعت نفت همکاری کنید تمامه انتقاد ات شما قابل احترام ولی درمورد سوال حقیر چه جوابی میفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
3
3
اقای خلیفه باتمام مصاحبه شماموافقم وداریداین رومیرسونید که صنعت دوسداشتنی امسال سقوط خواهدکرد. درسته استاد ماهم میدونیم ونمیتونیم بانقشه شوم وزارت بجنگیم.
Rama
|
France
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
3
6
آقای خلیفه عزیز مدیرعامل باشگاه داره از روز اول مسابقات میگه پول آب معدنی نداریم بعد شما میگی امکانات هست
امکانات به چه دردی میخوره وقتی نتونه تو باشگاه یه بطری آب بخوری
دوم اینکه با این بازیکنایی که خریداری شد انتظار داری تیم چکار کنه.اینکه میفرمائید منصوریان تمرکز نداره رو نمیپذیرم
من ایراد فراوان میتونم از منصوریان بگیرم ولی الان زمان انتقاد نیست .
منصوریان نشون داده با بازیکن ضعیف تعارف نداره نمیدونم چرا لیست بازیکنا رو الکی پر کردن.
این بازیکنا باید اخراج بشن آقای منصوریان زمان زیادی برا اصلاح نیست بازیکنای بدرد نخور رو کنار بزار، با همون جوانها بازی کن نتیجه نگرفتی فدا سرت ولی قطعا بهتر نتیجه میگیری
تهیدست، خالدی، جعفری، یزداندوست ، امیری، بیت سعید، نصاری
اینا رو همه فسخ کنین
آقای منصوریان عزیز هافبک ها و مهاجم های ما هیچ کدوم پرس نمیکنن، مهاجم ها علی الخصوص شروین توپ رو که از دست میده سرشو میندازه پایین و برمیگرده عقب به جا اینکه پرس کنه از همون جلو. مدافعای کناریمون تو این چند تا بازی افتضاح بودن من میدونم که اصل تاکتیکهای شما حول مدافع کنار و هافبک تهاجمی میچرخه ولی تیم خیلی کند و ضعیف حرکت میکنه پاس های صحیح و پرس رو اصلا نمیبینیم
دروازه بان و دفاع وسطامون خوبن حنفی و تهامی و ساکی و غبیشاوی اینا خوبن شریعت زاده و زواری رو میتونی روشون حساب کنی
بازیکن نداشتن بهتر از داشتن بازیکن ضعیف هست، بازیکنای بدرد نخور رو رد کن بره تیم سبک شه یه کم.این کارو کنی حساب کار دست بقیه میاد بقیه رو هم جریمه کنین از این بازی به بعد.
از این بازی به بعد اگه میخوایموفق شی بازیکن رو به اندازه تمام اشتباهاتش جریمه کنین از حقوقشون کم کنین تا یاد بگیرن تو چه تیمی هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
3
منم با فرمایشات آقا راما موافقم علی منصور بایدخیلی سریع بازیکنان تنبل وضعیف را اخراج بکنه تیم صنعت فاقد سرعت تیمی و بازیکنان سرعتی است بزرگترین ضعف تیم عدم سرعت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
2
4
تمرکز یعنی چی داره کارشو میکنه با بی پولی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
2
1
دوست عزیز آقای راما، اولاً این بازیکنان بنجل را خود منصوریان انتخاب کرده و هر جریمه‌ مالی هم باید شامل خود او و کادر فنی شود. در ضمن نام چند بازیکن را از قلم انداختی: ممی زاده، شاملو، فردین یوسفی و... اما در مورد حکیم نصاری اشتباه میکنید چون همین الانم به لطف دبل حکیم در بازی نساجی 1 برد داریم وگرنه الان 3 امتیاز بیشتر نداشتیم، البته حکیم و حتی طالب بازیکنان 90 دقیقه نیستن و باید حداکثر 1 نیمه بازی کنند ولی کنار گذاشتن نصاری نه با عقل جور در میاد نه با انصاف!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
3
1
دوستانی که در جواب آقای خلیفه مشکل مالی را برخ ایشان میکشن باید عرض کنم مگه جز چند تیم خاص دولتی مگه سایر تیمها مشکل مالی ندارن مگه همین پیکان بازیکنای تاپ داره و یا مشکل مالی نداره پس چطوره که اینقدر داره خوب عمل میکنه یا مگه همین نفت مسجدسلیمان مشکل مالی نداره ولی میبینیم اگه خیلی نتایج خوب نگرفته ولی نوع بازیشون دلنشینه و از دقیقه اول تا پایان بازی در وجب به وجب زمین با بازیکنای حریف میجنگن مثل همون کاری که تیم پیکان انجام میده . خلاصه کلام اینکه آبادان همه چیزش با هم جوره و وضعیت فعلی و نتایج صنعت نفت صرفا ناشی از مشکلات مالی نیس و به عوامل مختلف و اساسی دیگه ای همچون خیانت ها و سو مدیریت ها و بدترین انتخابها و غرق شدن در دلال بازیها و ذلیل بودن در برابر مافیای فوتبال و .... و البته یک تلنگر هم به خود ما هوادارا که فقط از طریق مجازی انتقاد میکنیم و دگر هیچ . خلاصه همه چیز آبادان با هم جوره جوره و سعی کنیم حالشو ببریم چون از ماست که برماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بله این بازیکنان بنجل را خودش آورده اما جلوی ضرر راهر جا بگیری استفاده است باید رفیق بازی را کنار بزاره و بی تعارف بی پرده بفکر آبروی باشگاه و خودش باشه (خلاص)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
1
صنعت نفت علاوه بر داشتن چندبازیکن ضعف درترکیب اصلی چندبازیکن خوبش هم 90 دقیقه ایی نیستند مثه طالب وحکیم وو بعد این مسئله باعث میشه بشکل طبیعی تیم ناکارآمد وبی تاثیر بشه بازی را بلحاظ فوتبال هجومی ومالکانه به حریفان واگذاربکنه علاوه براینکه سرعت تیمی کم وضریب اشتباهات فردی زیاد است
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
2
بله دوست ناشناس ۲۱:۸
با نظر شما کاملا موافقم اون بازیکنا که اسم نیوردم چون بازی نکرده بودن و نمیشناختمشون.
در مورد حکیم نصاری صد درصد با شما موافقم ، ایشون اسطوره باشگاه هستند و پیام من از دلخوری بود و گرنه اگه حکیم بعنوان یار تعویضی به جای طالب بازی کنه مثمرثمر خواهد بود قبلا هم گفته بودم حضور همزمان طالب و حکیم تو تیم بار منفی داره به جای مثبت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
1
3
این دوستان هم بیرون گود نشستن میگن لنگش کن آیا اگرشماعزیزان سکان رهبری این باشگاه را دردست داشتید انگ رنگ وارنگ به منتقدان نمیزدید اولین بهانه مربیان قبلی وآمده ونیامده فریادوفغان بی پولی است گرچه من می پذیرم آقای منصوریان وهمکاران ناشی او بایستی پاسخگوی عملکرد ضیف خودباشند اما و اما عرصه را آنگونه تنگ نکنیم که خودزنی کرده باشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها