به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

کمالوند: از عملکرد کرار جاسم رضایت داریم

کمالوند: از عملکرد کرار جاسم زضایت داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد، اشتباهات داوری دیدارهای قبلی نفتی‌ها، روی عملکرد شاگردانش مقابل پرسپولیس هم تأثیرگذار بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فراز کمالوند درباره شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس، به تسنیم گفت: مقابل تیمی که پنج دوره متوالی به قهرمانی لیگ برتر رسیده و نایب قهرمان آسیا بوده است، بازی نزدیکی داشتیم و از سه فرصت گلزنی بازی، یک موقعیت برای ما بود. پرسپولیس بازیکنان و مربیان توانایی دارد، اما پا به پای این تیم بازی کردیم و حریف از تجربه بازیکنان خود بهره برد و پیروز شد.

جای تأسف دارد دیداری در این سطح، این‌گونه به تعویق می‌افتد
وی با اشاره به تأخیر 31 دقیقه‌ای در آغاز این مسابقه اظهار داشت: چیزی که ما را آزار داد، اتفاقات قبل از مسابقه بود و باعث شد نیم ساعت معطل شویم. پس از اینکه به رختکن رفتیم و دوباره به زمین بازگشتیم، فرصتی برای گرم کردن به ما ندادند و محمد بلبلی به این خاطر مصدوم شد. جای تأسف دارد که مسابقه‌ای در این سطح و در ورزشگاه آزادی، 30 دقیقه و به این شکل عقب می‌افتد.

خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم یک امتیاز از پرسپولیس بگیریم
سرمربی نفت مسجدسلیمان با تمجید از عملکرد شاگردانش تصریح کرد: بازیکنان ما در ساختار دفاعی خیلی خوب عمل کردند و موقعیت چندانی به حریف ندادیم. اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم یک امتیاز از پرسپولیس بگیریم. ای کاش تأخیر اول بازی را به ما می‌گفتند تا بازیکنان،‌ خودشان را دیرتر گرم کنند.

اشتباهات داوری بازی‌های قبل روی دیدار با پرسپولیس تأثیر داشت
کمالوند در مورد نارضایتی بازیکنان نفت مسجدسلیمان از عملکردشان بیان کرد: آنها بیشتر به خاطر دو مسابقه قبلی ناراحت بودند؛ وگرنه ما در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کردیم. اشتباهات داوری در دو دیدار گذشته به ما ضربه زد. نفت آنقدر قوی نیست که اگر دو گل سالم ما مردود شود، دوباره به گل برسیم. ما 15 بازیکن تراز اول نداریم و نهایتاً با هزار و یک برنامه تاکتیکی به یک یا دو گل می‌رسیم. اگر امتیازات بازی با آلومینیوم و مس را می‌گرفتیم، در رده ششم جدول بودیم که این موضوع مقابل پرسپولیس، بار روانی منفی ایجاد کرد.

اگر دیداری در مسجدسلیمان 30 دقیقه عقب بیفتد، بازی را برگزار می‌کنند؟
وی در مورد اتفاقات پیش از دیدار مقابل پرسپولیس که حاصل اختلاف میان سازمان لیگ و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بود، یادآور شد: آیا اگر دیداری در مسجدسلیمان یا شهر دیگری به مدت نیم‌ساعت عقب بیفتد، بازی را برگزار می‌کنند؟ نمی‌گویند چرا میزبان،‌ مسابقه را نیم‌ساعت دیرتر آغاز کرده است؟ آنها نباید مشکلات‌شان را وارد مسابقات کنند.

از کرار راضی هستم
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت کرار جاسم و در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد او رضایت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: کرار تاکنون در سه دیدار به میدان رفته است و از او رضایت دارم. این بازیکن می‌تواند به ما کمک کند و ان‌شاءالله بهتر از این می‌شود. کرار در سه مسابقه قبلی به میدان نرفته است و بازیکنان دیگری را نیز به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. نفت بدون بدنسازی وارد بازی‌ها شد و این مصدومیت‌ها قابل پیش‌بینی بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
2
اینو میگی چون کرار در قبالته. آخه این اگه روفرم بود که یکسال در عراق بدون تیم نمی موند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
نفت امسال تیم بدی نیست باید حمایت بشه و سطح انتظارات در حد بضاعت تیم باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها