به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

خوزستان میزبان مسابقات بین‌المللی هندبال شد

خوزستان میزبان مسابقات بین‌المللی هندبال شد

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از میزبانی شوشتر در مسابقات بین‌المللی هندبال خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مسابقات از تاریخ 10 تا 20 دی‌ماه با حضور تیم‌های داخلی و خارجی به میزبانی شوشتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، گفت: ترکیه، گرجستان، عراق،  ازبکستان، خوزستان و تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: باتوجه به ظرفیت هندبال خوزستان و بهبود وضعیت از نظر کرونا و با کسب اجازه از ستاد کرونا، این رقابت‌های بین المللی را در خوزستان میزبانی خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای اولین بار است که خوزستان در رشته‌های توپی میزبان مسابقات بین‌المللی می‌شود و مطمئنا این میزبانی در رشد و پیشرفت هر چه بیشتر هندبال استان تاثیر بسیاری خواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
1
خیلی خبر خوبیه که میزبان تیم های بین المللی هستیم .امیدواریم ورزش خوزستان شایستگیشو پیدا کنه و خانواده ها بچهاشونو رو به ورزش قهرمانی ببرن... خوزستان از لحاظ فرهنگی و در نهایت فکری همیشه مشتاق پیروزیه و این توان در بدن و سیستم ما خوزستانیا وجود داره... روزی برسه که تو هر رشته ی تیم عالی داشته باشیم...مثل فوتبال که الان فولاد خوزستان حرف اول میزنه و همه ازش ترس دارن...یا حق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها