به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
تعداد نظرات: ۲۴ نظر

نکونام: می‌توانستیم در نیمه اول نتیجه بگیریم

نکونام: می‌توانستیم در نیمه اول نتیجه بگیریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ به جز یک کرنر که به تراکتور دادیم، حریف از نیمه زمین ما رد نشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری عنوان کرد: در نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم و به جز یک کرنر که به تراکتور دادیم، حریف از نیمه زمین ما رد نشد. بازی در نیمه اول کاملاً یکطرفه بود و حریف فشار روی دروازه فولاد نیاورد. دو موقعیت تک به تک خراب کردیم و یک توپ را هم از روی خط دروازه درآوردند. به جای اینکه شوت بزنیم ضربه سر زدیم که دفاع حریف توپ را از روی خط برگشت داد. از عملکرد تیمم در نیمه اول کاملاً رضایت داریم خیلی خوبی بازی کردیم و بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند.

وی افزود: توانستیم مقابل تراکتور که در دو دیدار قبلی‌اش موقعیتی به سپاهان و پدیده نداد خیلی خوب فرصت به دست بیاوریم و به دروازه حریف نزدیک شدیم. اگر در زدن ضربات آخر دقت داشتیم می‌توانستیم در نیمه اول نتیجه بگیریم. در نیمه دوم مسابقه بسته‌تر و فشرده‌تر شد. حریف پنج بازیکن در عقب زمین و دو هافبک دفاعی در جلوی نفرات تدافعی‌اش داشت. تراکتور به ضدحمله و حفظ توپ با استفاده از سه نفر جلویی‌اش نگاه داشت و همین موضوع کار ما را سخت کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: تراکتور بازی بسته‌ای انجام داد. تیم‌ها سعی می‌کنند در اهواز یک امتیاز بگیرند و خوشحال از اینجا بروند. تراکتور هم نیمه دوم فشرده کار کرد و بازی را بست. نیم‌ساعت پایانی مسابقه در کل توپ 10 دقیقه در جریان بود و تیم حریف مدام بازی را می‌خواباند. بارها روی زمین افتادند اما متأسفانه دروازه‌بان‌شان مصدوم شد که این موضوع جای ناراحتی دارد.

نکونام ادامه داد: بازیکنان تراکتور در سایر دقایق بازی به جز مصدومیت اخباری روی زمین بودند و زمان را کشتند. گلایه ما این است در نیم‌ساعت پایانی در کل 10 دقیقه فوتبال بازی کردیم و در سایر لحظات مدام برانکارت و دکتر به زمین می‌آمد. باید خودمان در نیمه اول گل می‌زدیم در نیمه دوم هم برای گلزنی در دقیقه 92 یا 93 فرصت داشتیم. این مسائل طبیعت فوتبال است اگر گل نزنی و از فرصت‌هایت استفاده نکنی نمی‌توانی بازی را ببری. خیلی از تیم‌ها که بالای جدول هستند با نتیجه یک بر صفر دیدارهای‌شان را می‌برند. امروز یکی از دیدارهایی بود که فولاد در خلق موقعیت فوق‌العاده ظاهر شد. هفته قبل هم چنین ایرادی داشتیم. با وجود خلق موقعیت‌های زیاد در زمانی که 11 نفره بودیم نتوانستیم دو گل به ثمر برسانیم. خلق موقعیت تیم ما خوب است اما برای گلزنی باید تمرکز داشته باشیم.

وی افزود: باید کارمان را ادامه بدهیم. از روزی که من آمده‌ام در سه بازی هفت امتیاز کسب کرده و گلی نخوردیم. شرایط فولاد خوب است. در حال پیشرفت هستیم متأسفانه دو روز قبل صابر حردانی و احمد الجبوری را به دلیل سرماخوردگی شدید از دست دادیم. مهران موسوی را به دلیل مصدومیت دیسک کمر در اختیار نداشتیم؛ با وجود اینکه با ما تمرین کردند شرایط بدنی‌شان به شکلی بود که نمی‌توانستند مقابل تراکتور بازی کنند. به دلیل وینگر نداشتن مجبور شدیم مهدی لیموچی که به تازگی کارت بازی‌اش صادر شده بازی بدهیم. وی چندان با تیم ما نبوده اما به دلیل سرماخوردگی بازیکنان‌مان و اینکه آنها را باید برای دیدارهای بعدی حفظ می‌کردیم به این بازیکنان فرصت دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: آیاندا پاتوسی پنج هفته است برای فولاد بازی نمی‌کند. شرایط فیزیکی این بازیکن را دیدید. حافظ منافع فولاد هستم و باشگاه به من اعتماد کرده که مرا سرمربی گذاشته است. اگر پاتوسی خود را به وزن و شرایط ایده‌آل نرساند مطمئن باشید جریمه سنگینی برایش در نظر می‌گیرم. باید خیلی زود به وضعیت ایده‌آل بازگردد زیرا بازیکن خارجی باید یک سروگردن بالاتر از بازیکنان خودمان باشد. پاتوسی هم باید زود به وضعیت خوب بازگردد تا بتواند به فولاد کمک کند.

نکونام عنوان کرد: در بازی با تراکتور وینگر نداشتیم. الجبوری و حردانی عصای دست ما بودند اما متأسفانه به دلیل اتفاقی که برای آنها رخ داد این بازیکنان را در اختیار نداشتیم. کشاله ران ایوب والی هم آسیب دیده بود و این مدافع هم از بازی در هوادار در تیم‌مان نداریم. با وجود این مشکلات با سایر نفرات خوب کار می‌کنیم و جلو می‌رویم به بچه‌هایم خسته‌نباشید می‌‌گویم زیرا واقعاً زحمت می‌کشند اما باید گل بزنیم. در انتها باید گل بزنیم و این موضوع را نباید فراموش کنیم.

وی در خصوص دلیل بالا رفتن وزن پاتوسی توضیح داد: من به عنوان سرمربی باید از این بازیکن مراقبت کنم. سال گذشته که در فولاد بودیم پاتوسی 75 کیلوگرم وزن داشت اما اکنون 79 کیلو شده پنج هفته هم بازی نکرده است. هیچ موقع در کنفرانس‌هایم دوست ندارم در مورد بازیکن صحبت کنم اما آنها باید بدانند حافظ منافع باشگاه هستم و باید شرایط آنها را زود درست کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با اشاره به داوری دیدار با تراکتور گفت: داوری واقعاً خوب بود و همرنگ قضاوت خوبی داشت. اعتراض به برخی خطاها طبیعت فوتبال است. دیدید در بازی بارسلونا  با ویارئال ژاوی به برخی تصمیمات داور اعتراض کرد. افرادی که در فوتبال هستند این مسائل را درک می‌کنند. اما نمی‌دانم آیا داور چهارم این مسابقه با تراکتور کنار ورزشگاه شهدای فولاد خانه دارد یا اینجا کار می‌کند که در سه بازی از چهار دیدار اخیر ما داور چهارم بوده است. در دیدار با  هوادار این داور در ورزشگاه بود و به من الکی کارت دادند. امروز هم نمی‌دانم برای چه وی را گذاشتند. واقعاً خنده‌‌ام گرفته بود منتظر پایان بازی بودم تا به خلیفه سلطان که فرد محترمی است بگویم چه اتفاقی رخ داد که باز هم کارت زرد گرفتم وی جواب داد داور چهارم اشتباه کرده است. در تمام سال‌هایی که مربیگری می‌کنم یکبار چهار اخطار نشده‌ام.

نکونام افزود: اعتراض می‌کنم اما اگر این اقدام من سبب ناراحتی کسی شود قطعاً عذرخواهی می‌کنم. خواهش می‌کنم حتی اگر خانه این داور چهارم در اهواز است برای بازی فولاد به ورزشگاه نفرستید. امسال سه مسابقه آمد و دیگر بس است. در دو دیدار با حرکت این داور چهارم کارت زرد گرفتم. اسمش را نمی‌آورم چرا به اندازه کافی با وی در کنار زمین کلنجار رفتیم از افشاریان خواهش می‌کنم دیگر این داور را برای بازی فولاد نفرستد. امروز مشکلی بین تیم‌ها و کادر فنی دو تیم وجود نداشت. دو نیمکت به هم احترام گذاشتند اما داور چهارم بی‌دلیل کارهایی را انجام داد. در بازی قبلی پس از اعتراض من جمله‌ای به کار برد که خنده‌دار است و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. این کارها در فوتبال درست نیست. پس از اخطار دادن به من جوابی داد که نمی‌خواهم آن را بگویم این داور به دنبال اسم در کردن است. درست نیست ما بد شویم تا برای داور چهارم، سوم یا ... اتفاقاتی بیفتد.

وی گفت: این بازی چیز خاصی نداشت. تنش و درگیری ندیدیم و فقط اعتراض‌هایی در مورد زمان شروع مسابقه بود. باز هم خواهش می‌کنم دیگر این داور را برای بازی‌های فولاد نفرستند. وی در هفت هفته سه بار داور چهارم بازی‌های فولاد بوده دیگر بس است و می‌خواهم داورانی بگذارند که در کنار زمین آرامش ایجاد کنند. این داور ناگهان شلوغ کرد و سبب عصبانیت ما شد. خلیفه سلطان هم که سن و سال بالایی دارد نزد ما آمد و گفت داور چهارم اشتباه کرده است. ما هم احترام ناظر بازی را واجب دانستیم و خیلی راحت موضوع را تمام کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۴
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
2
5
اقای نکونام عزیز با سلام و خسته نباشید خواهشا برای نیم فصل این بازیکنان بنجل و بی کیفیت رو در لیست مازاد بذارین و چندتا بازیکن تاپ بجای اینها بیارین.
1- ساسان انصاری 2- قاسمی نژاد 3- مهران موسوی 4- محمدرضا عباسی 5- محمد میری 6- میلاد بدرقه.
ضمنا این بازیکنایی که هم جدیدا اوردین بغیراز بوحمدان که بازیکن خوبیه، اما بقیه در حد فولاد و لیگ برتر نیستن.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
2
6
صحبتهاش بیشتر بحث حاشیه ای بود راجب مسائل فنی چیزی نداشت؟
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
7
آیاندا پاتوسی این 3 سالی که فولاد بوده همیشه اضافه وزن داشته بیشتری پول رو میگیره و کمترین بازدهی رو داره
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
1
7
اگه حافظ منافع فولاد هستی چرا عذر بازیکنانی مثل ساسان انصاری،عباسی، موسوی و قاسمی نژاد و میری رو نمی‌خوای؟؟؟ هرچقدر بد بازی کنن و به تیم ضربه بزنن باز هم فیکس بازی می‌کنن.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
4
4
به امید قهرمانی فولاد خوزستان
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
5
9
کوتاه بیا سه ساله توهین میکنی به مردم خوزستان.
ما قهرمان لیگ برتر بودیم منت دوتا سهمیه نزار لالیگااییی.
تیم رو خودت بستی بازیکنا خودت هستن بهانه نیار .... یکی بگه تو این سه سال کدام بازی رو پیروز شدیم که حقمون برد بوده
پاسخ ها
محمد مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
آقای فرح زاد من نمی فهمم شما فازت چیه طرفدار هستی یا دشمن تیم شما داری مسئله را شخصی می کنی وگرنه تیم عالی بازی کردی همین تیم با سپاهان هم در اصفهان مساوی کرد و فولاد اینجا اجازه نفس کشیدن هم به او نداد میدونم شماها فقط منتظر شکست تیم هستی واقها ناراجت کننده از بعضی طرفدارهای فولاد به نظر من گرشسابی خیلی زود فهمید با ویسی به جای نمیرسه و منافع تیم را ترجیح داد و این تصمیم سختی بود وگرنه گرشسابی هر جا بود ویسی را با خودش میبرد فرق بین تیم ویسی با تیم نکونام فرق زمین تا اسمان است
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
2
3
کیفیت زمین چمن واقعا افتضاح بود توپ هی گیر میکرد داخل چاله و چوله های زمین.
مدیرعامل فولاد خوزستان دقیقا کجاست؟؟؟
اقای گرشاسبی کجایی ؟ بازیکن که نمیخری واسه تیم بزرگسالان. به تیمای اکادمی هم که امکانات و پول نمیدی. اقلا زمین چمن رو رسیدگی کن تا ترمیم بشه.
استاد گرشاسبی همه فکر و ذکرت شده پرسپولیس هی مصاحبه تعریف از هوادارای پرسپولیس میکنی اقا جان بچسب به کارهای فولاد رسیدگی کن وقتی پرسپولیسی شما رو نمیخواد چرا خودت رو کوچیک میکنی زشته بخدا مدیرعامل فولاد همش دنبال پرسپولیس باشه.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
2
4
فولاد چون فقط تنها سیستمش دفاع و ضدحمله است روبروی تیمهایی که دفاعی بازی میکنن کارش گره میخوره و نمیتونیم روبرو تیمهای دفاعی نتیجه بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
کاملان دقیق وفنی (فوتبالی) گفتی
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
1
4
اقای مراد، ببخشید شما که هوادار متعصب هستید، میشه بگید کدام تیم ویسی،؟ بازیکنای ویسی؟ تیم با مربی با دانشتون دستتونه، سه سال هم هست دستشه، با بازیکنای مورد علاقش، یعنی شما موندم فوتبال میبینید؟ ویسی تیم چهار هفته دستش بود، اونم بازیکنان وابسته به اقای لالیگایی! ما صبوریم و به نظاره نشستیم که ببینیم دستاوردشون چه خواهد بود، معرفی بازیکن خوزستانی؟ بازی زیبا؟ مقام در اسیا؟ یا قهرمانی لیگ برتر؟ این گوی اینم میدان ...
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
فولاد دوندگی داشت بیشتر بازی در نیمه تراکتور بود فولاد یه مهاجم سرعتی و کاذب لازم داره و وینگرها باید بتونن در بازیهای دفاعی دفاع حریف دور بزنن همینطور پاتوسی بیاد روی ضربات ایستگاهی به گل میرسه . همینطور فولاد در باژیهای بیرون خانه هم در نیمه زمین میزبان بازی خواهد کرد و میره بالای جدول
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
3
5
همینکه بتونی با شش ، هفت بازیکن متوسط و یا ضعیف تراکتور را وادار به دفاع مطلق بکنی و همچنین از سه بازی هفت امتیاز بگیری خودش هنر میخاد که تا کنون فقط از عهده نکونام بر اومده بعضی دوستان انتقاداتی دارند که بجاست که مربوط میشه به بازیکنانی که نبودنش در تیم بهتر از بودنشونه ولی با پنجره بسته چاره ای نبود جز اینکه همین ها را نگه داشت تا نیم فصل که مهاجم گلزن و یا بازیکن دیگری به تیم اضافه شود از طرفی چون ویسی خودش تیم را نبسته بود چه در بازیهای تدارکاتی و چه رسمی نتیجه لازم را نگرفت و به صلاحش بود که از تیم رفت کسانی که انتقاد می کنند که چرا تعداد بازیکن بومی در تیم کم هست هم حق دارند و هم نه ، ما بازیکن بومی تاپ در حال حاضر کم داریم زیرا دو تیم نفتی هم که اکثرا بومی هستند نتیجه لازم را نگرفته اند در ثانی تیم های سرخابی و سپاهان مگر چند تا بومی دارند ؟ چاره ای نیست جز اینکه به تیم های پایه فولاد بیشتر بپردازیم که در آینده در تیم بزرگسالان بازیکنان بومی بیشتری داشته باشیم امروز بنده فقط نیمه اول را دیدم و فولاد عالی بازی کرد بجز قاسمی نژاد ضمن اینکه مثل همیشه موقعیت ها گل نشد و می توانستم تراکتور را پنچر کنیم که نشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
2
3
یکی نیست به این آقای تهامی بگه زشته ایقدر ازخودت تعریف میکنی 10 دیقه در بازی استرالیا بازی کرده به اندازه 90 دیقه درمورد 10 دیقه حرف میزنه میگه من او دو گل ایران تاثیر داشتم انگار مردم تلویزیون نداشتند عامو کمتر حرف بزن؟ هروقت برا برنامه تلویزیونی میره تهران بقرآن بمون میخندند بابا بس کن فهمیدیم گرشاسبی بهت حقوق میده میگه من مشاورشم میگم نیمفصل بازیکن بگیره توروقرآن بس کن خاک برسر صداوسیما
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
ابرهیم تهامی بازی با استرالیا تو ارنج بود و فیکس بود...به سرمربی تماس میگیرن که بشونش رو نیمکت و یکی دیگه بیاد تو زمین...چون خوزستانیه...و تو گل اول اگر تهامی نمیومد تو زمین ایران دوتا گل نمیزد به استرالیا...چطور بازیکنای سرخابی بعد ۵۰ سال خاطرلتشون میگن انا ی خوزستانی نگه؟؟ به آقای تهامی و بزرگای فوتبال خوزستان مینازیم...یا حق
محمد مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خدایش خیلی ضایع است اینقدر زشت پاچه خواری نکونام و گرساسبی را می کرد
مسعود
|
Germany
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
4
2
موقعیت های صد در صد رو گل نکردن، تک به تک رو گل نکردن.
مگر قراره خود نکونام بیاد تو زمین؟
این همه موقعیت با تمرین بدست اومده، ولی متاسفانه تمام کننده نداریم. این مشکل فولاد نیست، مشکل نبود بازیکن با کیفیت در ایران است.
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
3
نکونام نیم فصل برامون روشن میشه که بازیکنای مورد علاقه شما که هیچ کارایی هم ندارن (ساسان . میری . قاسمی . موسوی ) اخراج میشن یا نه . حالا فرض میکنیم بخاطر پنجره و اجباری نگهشون داشتی هرچند که بازیکنایی که رو نیمکتن بیشک مرده شون هم ازاینا بهتره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
3
7
بزرگترین اشتباه فولاد بازگشت نکونام بود . مربی که در فاز حمله فقط دنبال شانس و دعا است .
تفکرات نکونام در دو فصل پیاپی هرگز نتوانست هوادار و کارشناسان فوتبالی خوزستان را متقاعد و همراه خود کند . چون شیوه فوتبال خوزستان مبتنی حمله ، بازی مالکانه ، بازیکنان تکنیکی و فانتزی و... بوده ، و روح و روان نکونام تماما با فوتبال جنوب در تناقض آشکار میباشد .
قبول کنیم و بپذیریم که ویسی بهترین و ناب ترین کادر فنی عمدتا خوزستانی و حتی خارجی را در کادر خود جای داد ولی کار غیراخلاقی و غیر فنی فولاد با ایشان دل همه ما را به درد آورد.
در تاریخ فولاد این ننگ یقینا ثبت خواهد شد که جسورترین مربی خوزستانی فقط ۴ هفته به آن مهلت داده شد .
یفینا خداوند جای حق نشسته و این ظلم آشکار را نظاره گر بوده .
ف. ش. اهواز
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
مگه دادگاه کیفری داریم که اینجور صحبت میکنی؟ سرمربی حرفه ای باید با هر بازیکنایی که داشته باشه بازی کنه...ب حرف شما اگر قانع بشیم یعنی هر مربی تو دنیا اگر جا ب جا بشه باید کل بازیکنا و کادر فنی تیم جدیدش عوض بشن...مگه میشه مگه داریم ؟تو کل دنیا همچین چیزی نیس فقط تو فولاد باید اینجور باشه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
3
جناب محمد حلب
درود و عرض ادب ،
من کجای نظرم گفتم کل بازیکنا بایستی تغییر کنند؟ آیا من اصلا از تغییر بازیکن صحبت کردم ؟ فکر کنم اشتباهی برای من جواب ارسال نمودید .
عرض کردم نکونام و فولاد از نظر بینش فوتبالی در تضاد هستند . و تفکرات ایشان با روح تفکر فوتبال جنوب و خوزستان همخوانی ندارد. . لذا حتی با بردهایی با هر کیفیت موجب خرسندی و شادی ما هواداران خوزستان واقع نخواهد شد .
دوما ؛ از ظلمی که که بر جسورترین مربی خوزستان رفت صحبت کردم . که آن را هم یقینا در آینده جوابش را خدا خواهد داد .
ف. ش. اهواز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
بخدا حرفت حقه من با نکونام مشکلی ندارم خیلی براش احترام قائلم اما مسئولین باشگاه فولادخوزستان زشت ترین وغیر فنی ترین کارو با بزرگترین مربی خوزستان کردن کاش ازاول ویسی را جذب نمیکردند انگار فقط قصدتخریب ویسی را داشتند یک سئوال یعنی بعضی بازیکنان فولاد وقتی ویسی بود همینجوری بازی میکردند؟ مردم خوزستان فوتبال فهم اند
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
2
1
با سلام خدمت هوادارهای عزیز فولاد
صحبت های نکونام منو یاد حرف زنده یاد نادر دست نشان انداخت خرا رحمتش کنه
این داور چهارم بود؟؟؟؟
دوستان پیشنهادم به شما اینه که الان که نکونام اومده و تو 3 بازی 7 امتیاز گرفته , چه تاکتیک ایشون رو دوست دارید چه ندارید فعلا حمایت کنین چون طرفداران سرخابی به شدت از قدرت گرفتن فولاد میترسن و دنبال تضعیف این تیم هستن چند تا بازیکن تاثیرگذار رو فولاد از دست داد پاتوسی هم هنوز به مرز آمادگی نرسیده
من به عنوان یه آبادانی دست اتحاد شما رو میفشارم
هر بار هوادار خوزستانی متحد شده قهرمان از خوزستان بوده
در حال حاضر فولاد شاید ابزار لازم برا فوتبال مالکانه رو نداشته باشه پس انتظار رو تا نیم فصل و جذب هافبک های کارامد به نتیجه بسنده کنیم. یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
باسلام وعرض ادب به آقا راما آیاشماتصور نمیکنید اولین کسی که به فولاد ضربه زده دوستان نادان اند وقتی راه را اشتباه بروی و وانمودکنی که همه چیزتحت کنترل است باعث دور شدن از هدف میشود من درمورد دوبزرگ فوتبال ایران آقایان ویسی ونکونام مقایسه انجام نمیدم اما مسئولین باشگاه فولاد راه را غلط رفتند کدوم سرمربی درهفته چهارم اخراج میشود چرا؟ این تصمیمات هرگز فنی و فوتبالی نیست اگر به ویسی اعتقاد نداشتید چرا اورا آوردید مشکل در ویسی ونکونام نیست مشکل در مدیریت است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها