به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

حنفی: صحنه مورد اعتراض استقلالی‌ها را ندیدم

حنفی: صحنه مورد اعتراض استقلالی‌ها را ندیدم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت آبادان گفت: درباره صحنه‌هایی که تیم استقلال اعتقاد به پنالتی داشت در شرایط بازی بودیم و پس از آن هم آن صحنه‌ها را ندیدم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی حنفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره تساوی یک بر یک دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال در هفته هفته لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود ولی ما و کادرفنی نفت آبادان از این تک امتیاز راضی نیستند زیرا به دلیل میزبانی برای کسب سه امتیاز به زمین رفته بودیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری این مسابقه و با کنایه صحبت‌کردن فرهاد مجیدی در نشست خبری توضیح داد: درباره صحنه‌هایی که تیم استقلال اعتقاد به پنالتی داشت در شرایط بازی بودیم و پس از آن هم آن صحنه‌ها را ندیدم اما در کل سوت زدن در دیدارهایی که یک طرف آن استقلال و پرسپولیس هستند، برای داوران بسیار سخت است و در فضای مجازی فشار زیادی به آنها می‌آورند.

هافبک صنعت‌نفت آبادان عنوان کرد: البته واقعا داوران به دلیل ترس از این دو تیم، صحنه‌های 50-50 را به سود آنها استقلال و پرسپولیس سوت می‌زنند. صحنه‌های داوری بازی روز گذشته را نگاه نکردم و صحنه‌ای که استقلالی‌ها با نشان دادن فیلم آن اعتقاد دارند توپ به دلیل برخورد به دست من پنالتی است،  آهسته است. در آن لحظه پشت من به توپ بود و به حدی سرعت توپ بالا بود که اصلا آن را ندیدم.

حنفی درباره گلزنی خود به استقلال، گفت: سانتر طالب ریکانی به حدی عالی بود و توپ خوبی روی دروازه‌ استقلال ریخت که اگر آن را گل نمی‌کرد، خیلی زشت می‌شد! (باخنده) گلزنی به استقلال حس خوبی دارد و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم این حس ادامه داشته باشد.

وی درباره دیدار بعدی صنعت‌نفت مقابل پیکان توضیح داد:‌ صد در صد می‌توانیم مقابل پیکان در بازی خانگی برنده شویم. تاکنون هم نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و با هدف برد به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله سه امتیاز را به دست می‌آوریم.

هافبک نفت آبادان درمورد احتمال حضور هواداران در هفته هشتم لیگ برتر و برگزاری دیدار این تیم با پیکان با حضور هواداران در ورزشگاه تختی آبادان، پاسخ داد: امیدوارم مجوز حضور هواداران را صادر کنند. یک بار حضور هواداران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه را تست کردند. نمی‌دانیم حضور تستی طرفداران به چه معنی است اما امیدوارم برای ما هم این کار را آزمایش کنند زیرا صنعت‌نفت هم هواداران زیادی دارد و ان‌شاءالله یک بار حضور طرفداران ما را هم در ورزشگاه تختی آبادان تست کنند تا ببینیم جچه جسی دارد.

حنفی درباره قرعه سخت نفت آبادان در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر آسان نیست اما متاسفانه تیم ما چندین سال‌است به دلیل دیر بسته‌شدن، خوب بدنسازی نمی‌کند و با این وضعیت هفته‌های ابتدایی را از دست می‌دهد. پس از ناکامی در سه هفته اول لیگ، در ادامه فصل شرایط بدنی‌مان بهتر شد و قطعا در ادامه فصل نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
آبادان ستاره جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
1
3
کوکام خودتو ناراحت نکن آبادان همیشه از داوری ضربه خورده حالا یه صحنه هم برا اونا نگرفتن تو بهترینی مهدی جان قدر خودتو بدون پسر با تعصب
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
4
مهدی دمت گرم کوکا
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
3
مهدی جان عالی بودی خدایی عجب گلی زدی پنالتی‌ها ی که مجیدی گفت تو کارشناسی هیچکدام پنالتی نبودن اما مهم نیست هم پیکانو می‌زنیم هم سپاهان دم همه بازیکنان و کا علی گرم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
3
سلام اول به بازیکنان صنعت نفت که تا دقیقه 90 جنگیدن و یک سلام ویژه به مهدی حنفی که رفته رفته به اونچیزی که باید باشه نزدیک میشه صنعت 3 بازی سختو پشت سرگذاشته والحق روزبه روز بهترشده بی بلند پروازی صنعت نفت تیمی روبه رشد است وما به تیم باور داریم ایشالله باحضور گرم هواداران، پیکانو چپ میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
3
موندم که برخی جراید و سایت‌های رنگی تهران اینقدر روی ادعای مجیدی و برخی کارشناسای عمدتا رنگی در مورد احتمال پنالتی بودن یکی دو صحنه اینقدر مانور میدن و براشون مهمه ولی همین فصل گذشته وقتی در بازی صنعت با اس تهران در آزادی طالب گل پیروزی بخش را وارد دروازه اس کرد و در عین ناباوری گل سالم طالب را مردود اعلام کردن هیچکدام از جراید و خبرنگاران و کارشناسان و سایتها اینهمه روی اون گل صحیح ولی مردود شده و حق خوری آشکار برعلیه صنعت زوم نکرد . ولی یکی نیس بگه والله بخدا برای یک تیم مثل اس تهران با بودجه ۳۰۰ میلیاردی و اینهمه بازیکنای اسمی زشت و خفت‌بار که وقتی نتونسته یک تیم با بودجه ۲۰ میلیاردی و تعدادی بازیکن بدون اسمو رسم ولی شریف را ببره برای توجیح ناتوانی خوش بیاد و متوصل به سوختن پنالتی احتمالی بشه که تازه اونم قاطعانه معلوم نیس واقعا بوده یا نبوده و یا حتی اگر هم گرفته میشد از کجا معلوم که گل بشد . اگه تیمی مثل صنعت با ۶۰ سال قدمت فقط صدمیلیارد بودجه داشت قطعا هرفصل مدعی قهرمانی بود و بازیهاشو با گل های زده زیاد میبرد خلاصه برای این تیمهای پولدار زشته که به اینگونه توجیهات رو بیارن . هفته گذشته هم تیم قرمز تهران با اونهمه بودجه و بازیکنای اسمی فقط یکی دو موقعیت بیشتر پیدا نکرد و تازه گلی هم که زدن بعد از برخورد به پای مدافع صنعت کمونه کرد و اتفاقی وارد دروازه شد . خلاصه تیمی مثل صنعت در این فوتبال مافیایی و ناعادلانه مظلوم واقع شده ولی با توجه به قدمت بالایی که داره و با توجه به‌ هوادارای پرشمارش زمین نخواهد خورد و درواقع قهرمان واقعی هستن .
پاسخ ها
ABADAN
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
حق داش حرفت درسته
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
1
درود برناشناس عزیز موافقم باشما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
2
چقدر وتا کجا بی عدالتی ؟ وقتی گل صددرصدسالم ریکانی به اس اس رو مردودکردن وقتی پنالتی واضح روی حکیم دربازی گلگهر نادیده گرفته وهمینطور دو پنالتی واضح بازی ترکتور کسی نیمد به عالم وآدم حمله کنه اتحاد رسانه ایی بوجودنیمد ؟ درفضای مجازی کمیته داوران زیرسئوال نرفت حالا هم استقلال وهم پرسپولیس با پشتیبانی علنی وزارت ورزش فقط عوام فریبی میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
1
مهدی جان گرچه بدلیل کج سلیقه گی شما جز آخرین نفراتی بودی که باشگاه قراردادتو تمدیدکرد اماازنگاه ما هواداران صنعت نفت توبازیکن بسیارمفیدو تاثیرگذار و متعصبی هستی درضمن این گلی که به اس اس زدی (هد بود یا شوت بود) عالی بودی دربازی سپاهانم همین انتطارو ازت داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها