به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نظرات بازیکنان نفت درباره باخت به پرسپولیس

نظرات بازیکنان نفت درباره باخت به پرسپولیس

خوزستان اسپورت- بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان در آخرین مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس تهران شد و بعد از خاتمه این دیدار تعدادی از بازیکنان نفت به سئوالات خبرنگاران در استادیوم آزادی پاسخ دادند.

عماد میرجوان اظهار داشت: در طول هفته کار کرده بودیم و روی اتفاق گل خوردیم. می‌شد این گل را دریافت نکنیم و اگر گل نمی‌خوردیم، شرایط بازی فرق می‌کرد. بین دو نیمه آقای کمالوند گفت که به زمان طلایی بازی توجه کنیم، اما شرایط بازی همین است و با یک لحظه غفلت گل خوردیم. امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره تأثیر عدم حضور فراز کمالوند روی نیمکت این تیم خاطرنشان کرد: صددرصد تأثیر که داشت، اما در بازی پیش همه دیدند چه شرایطی پیش آمد. می‌توانست اتفاقات داوری در بازی قبل آنطور نباشد و شرایط امروز هم پیش نیاید که آقای کمالوند روی نیمکت نباشد.

میرجوان در مورد دریافتی بازیکنان نفت مسجدسلیمان گفت: بله، دریافتی داشتیم و 30 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شد و امیدوارم در طول فصل همینطور ادامه بدهیم و شرایط مالی خوب باشد.

محمد بلبلی پس از شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تلاش خود را کردیم، اما اصلاً از خودمان راضی نبودیم. ما در این بازی شایسته حداقل امتیاز هم نبودیم. از مردم مسجدسلیمان بابت این بازی ضعیف عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهیم این بازی را در ادامه راه جبران کنیم.

بلبلی درباره مصدومیت خودش تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی به زمین آمدیم و خودمان را گرم کردیم. سپس به رختکن رفتیم و نیم‌ساعت معطل شدیم. پس از آن بدون اینکه گرم کنیم، وارد زمین شدیم و در ناحیه کشاله‌ام گرفتگی ایجاد شد.

سینا خادم‌پور نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روی یک صحنه غافل شدیم و گل دریافت کردیم. داوری در این بازی خوب بود ولی ما می‌توانستیم یک امتیاز را بگیریم. بچه‌ها در این بازی شجاع بازی کردند و موقعیت زیادی به پرسپولیس ندادند. فوتبال است و برد و باخت دارد.

وی افزود: دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند و در یک غافلگیری گل خوردیم. نفهمیدیم چرا این مسابقه با تأخیر آغاز شد و اوایل بازی هم نفس‌مان بالا نمی‌آمد. همین موضوع باعث مصدومیت بلبلی شد.

همچنین مجتبی لطفی مدافع میانی نفت مسجدسلیمان بعد از باخت به پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. ما با قهرمان 5 دوره لیگ بازی کردیم و تا حدودی این تیم را اذیت کردیم و راه نفوذ این تیم را بسته بودیم.

لطفی افزود: ما با قهرمان ایران بازی می کردیم ولی در مجموع اسیر تجربه آنها شدیم و روی یک فرصت گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
1
0
جناب کمالوند هم تو کار تاکتیکی و هم وظایف بازیکنان ضعف زیاد وجود داره ، پس هم شما کادر فنی و هم بازیکنان مقصران اصلی چنین باختهایی برا نفت محبوب هستن .تو رو خدا همه از نفت مسجدسلیمان حساب میبردن نام نفت بختییاری رو خراب نکنید ما شیر آزادی شدیم و هم گردنه بزنگاه ورزشگاه شهید محمدی این بازیکنان هنر این کار را ندارن ترسو و ضعیف هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها