به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

صنعت‌نفت 1 – استقلال 1؛ امتیارات تقسیم شد

صنعت‌نفت 1 – استقلال 1؛ امتیارات تقسیم شد

خوزستان اسپورت
هفته هفتم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
دوشنبه 8 آذرماه 1400 – ساعت: 16
صنعت نفت آبادان 1 – استقلال تهران 1
گل‌ها: مهدی حنفی (8)برای صنعت نفت – امیرحسین حسین‌زاده (39) برای استقلال
داور: محمدرضا اکبریان
کمک داوران: علی میرزابیگی و محسن سلطانی
اخطار: محمد بختیاری (صنعت نفت)
بدون تماشاگر

صنعت نفت آبادان: احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید حامدی‌فر (90- عباس بوعذار)، امید خالدی، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی (79- احمد شریعت‌زاده)، امیرحسین فرهادی (46- سدفاخر تهامی)، محمدحسین زواری (40- حکیم نصاری)، طالب ریکانی و شروین بزرگ (46- علی امیری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

استقلال تهران: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (74- رضا آذری)، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری (79- امین قاسمی‌نژاد)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده (88- امیرارسلان مطهری) و رودی ژستد (74- محمدرضا آزادی)
سرمربی: فرهاد مجیدی

خلاصه بازی
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در مسابقه خانگی برابر استقلال تهران به تساوی یک - یک رسید.

هشت دقیقه از نیمه اول سپری شده بود که ضربه سر تماشایی مهدی حنفی دروازه استقلال را فرو ریخت و زردپوشان آبادانی را پیش انداخت. این گل زودهنگام حملات بعدی استقلالی‌ها را به دنبال داشت، آبی‌پوشان تهرانی در پی زدن گل تساوی بودند و تا انتهای این نیمه چندین موقعیت گلزنی را خلق کردند که یک بار در دقیقه 39 توسط امیرحسین حسین‌زاده به گل رسیدند و چند فرصت گلزنی را توسط کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، رودی ژستد و جعفر سلمانی از دست دادند. فشار زیاد استقلالی‌ها باعث شد تا علیرضا منصوریان در همان نیمه اول دست به تعویض در ترکیب تیمش بزند و حکیم نصاری را جایگزین محمدحسین زواری کند و بازیکنان دو تیم در خاتمه این نیمه با تساوی یک – یک راهی رختکن شدند.

علیرضا منصوریان که از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول رضایت نداشت، قبل از شروع نیمه دوم باز هم دست به تعویض شد و همزمان 2 تعویض در خط حمله انجام داد و با فرستادن سیدفاخر تهامی و علی امیری به میدان به دنبال تقویت قوای تهاجمی تیمش بود تا از زیر فشار استقلال خارج شود.

در نیمه دوم، تلاش بازیکنان صنعت‌نفت و استقلال برای رسیدن به گل دوم ادامه یافت و موقعیت‌های گلزنی روی دروازه‌ها به وجود آمد. ضربه دقیقه 48 حسین‌زاده و شوت دقیقه 76 کوین یامگا برای استقلال از دست رفتند و شوت محمدرضا غبیشاوی در دقیقه 72 توسط رضایی سنگربان تیم تهرانی مهار شد. فرصت بعدی را مهدی‌پور در دقیقه 82 مقابل دروازه نفت هدر داد و ضربه دقیقه 85 یامگا از بالای دروازه زردپوشان گذشت.

حملات بعدی یاران دو تیم نیز ثمری نداشت و این مسابقه در نهایت با تاوی یک - یک خاتمه یافت تا امتیازات بین طرفین تقسیم شود.

شرح گل‌ها
1-0 (صنعت نفت): طالب ریکانی توپ را از روی ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه ارسال کرد و مهدی حنفی با یک ضربه سر محکم و تماشایی دروازه استقلال را فرو ریخت تا حلقه شادی زردپوشان آبادانی تشکیل شود.

1-1 (استقلال): پاس وریا غفوری در عمق خط دفاعی صنعت نفت به امیرحسین حسین‌زاده رسید که این بازیکن ابتدا محمد بختیاری مدافع نفت را دریبل کرد و سپس گل تساوی را زد.

در حاشیه
* پیش از شروع بازی زمین بازی توسط دست اندرکاران مربوطه خط کشی شد.
* احمد گوهری دروازه‌بان تیم نفت آبادان هنگام گرم کردن به سمت بهزاد غلامپور رفت و از مربی دروازه‌بان‌های استقلال رخصت گرفت.
*تعدادی از هواداران صنعت نفت با تجمع مقابل در ورزشگاه تختی آبادان تصمیم سازمان لیگ مبنی بر حضور تماشاگران در تهران را تبعیض آمیز دانسته و به آن اعتراض کردند. آن‌ها برای ورود به ورزشگاه اصرار دارند و حاضر به ترک محل نبودند.
* پیش از شروع بازی منصوریان و خرمگاه به سمت نیمکت استقلال رفتند و با اعضای این تیم خوش و بش کردند.
* تعدادی از هواداران نفت آبادان از ساختمان‌های اطراف تماشاگر بازی شدند.
* تعدادی از هواداران صنعت نفت خودشان رابه جایگاه ویژه رساندند که با دستور جلال مرادی ناظر مسابقه، آن‌ها را خارج کردند.
* گروه موزیک نیروی دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی به اجرای برنامه پرداخت. فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر نیز به عنوان تماشاگر ویژه در ورزشگاه حاضر است.
* پس از گل اول بازی که برای صنعت نفت آبادان به ثمر رسید، علیرضا منصوریان سرمربی این تیم خوشحالی نکرد.
* فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال در دقیقه 25 به شدت اعتقاد به خطای پنالتی مدافع نفت آبادان داشتند و اعتراضات زیادی به داور مسابقه انجام دادند.
* علیرضا منصوریان در نیمه اول دست به تعویض در ترکیب تیمش زد و حکیم نصاری را به جای محمدحسین زواری به میدان فرستاد. وی در بین دو نیمه هم دست به 2 تعویض دیگر زد.
* استقلالی‌ها در دقیقه 48 باز هم اعتقاد به خطای پنالتی مدافع نفت آبادان داشتند و به داور اعتراض کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
3
کلا بازی چالبی از صنعت نبود غیراز گل حنفی و شوت غبیشاوی همش توی دفاع بودیم باز خداروشکر یه امتیاز گرفتیم
سید
|
Germany
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
1
3
متاسفم واسه صنعت که کل بازی شلخته بزن زیرش والا من توی خونه اونقدر حرص خوردم که از اکثر بازیکنای صنعت بیشتر انرژی مصرف کردم . گزارشگر هم که فقط تعداد تیمهای استان در لیگ برتر به رخ میکشید اخه اینم شد بازی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
3
6
اهل فن وفوتبالی گفتن سال سقوطه صنعت است. تیم ضعیف.بی رمق وبازی تیمای روبرو روفقط خراب میکنه. استقلال هم ازنظرفرصت گل هم مالکیت حاکم مطلق زمین بود.اقای علی منصور دوربرگشت یک امتیازهم نمیگیری. این چ روال فوتبال وامتیازگیری است. آبروی فوتبال آبادان روبردی. قول وقرارات کو؟ شانس تاکی نگهبان ماست؟ باید ۵گل میخوردیم..یعنی چه؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
2
6
بچه ها خسته نباشید امیدواریم بازیهای بعدی جبران کنید
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
3
3
اقای منصور یان اگه نگفته بودم ریکانی راتوارنج نذار دلم نمیسوخت قسم میخورم شما درمورد حرکتهای زشت گوهری برای وقت تلف کردن حرفی بهش نزدی اقای ریکانی چی ازجون صنعت میخوای اقای شریعت زاده بارها گفتم اگه تونستی تواستیل نباشی میتونی بازیکن بشی درغیراین صورت صفر غیراز ریکانی شریعت زاده ارنج اخرارنجه اصلیته ریکانی بی گذشت واقعا که
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
2
4
نتیجه مساوی با استقلال نتیجه بدی نیست ولی شکل بازی صنعت نفت خیلی زشت بود 90 دقیقه وقت کشی اقای احمد گوهری بیست بار خودش انداخت زمین کجا آبادان اینطوری بوده واقعا زشت بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
1
3
نمیدونم چرااینقدر بازیکنان صنعت مثل ماست دریبل میخوردن ازدرگیری یا دوری میکردن یا نمیتونستن توپو بگیرن هروقت اونا خواستن اومدن توهیجده ما اقای طیبی خواهشن دقت کن همین خطایی که کردی که داور نگرفت پنالتی بود یعنی شما توی هربازی باید پنالتی بدی بابا خشن بازی نکن طالب تو بردو ازصنعت گرفتی فقط بخاطر اینکه سرسوزنی گذشت نداری شریعت زاده اماده نیست وتظاهربه خوب بودن میکنه اقای گوهری خوب بودنتو داری با وقت کشیهای زشت خراب میکنی
هوادار صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
2
5
مساوی در بازیهای خانگی به درد صنعت نمیخوره. نیمه اول مثل بازی با پرسپولیس فقط دفاع کردیم و ارسال بلند برای شروین که خوشبختانه با مصدومیت و خروجش منصوریان مجبور شد سبک بازی تیم را تغییر بده ولی بازم در مالکیت توپ و خلق موقعیت و گلزنی مشکلات جدی داریم. بعضی بازیکنان فعلی در حد لیگ برتر نیستن. امسال اگه در لیگ بمونیم شاهکار کردیم.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
3
6
شانس اوردیم داور 2 تا پنالتی صددرصدی استقلال رو نگرفت اقای منصوریان عزیز لطفا از خواب غفلت بیدار شو
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
3
4
سلام اگرمنصف باشیم وخارج از تعصب نگاه کنیم یک باشگاه بالای 900 میلیاردی وجمع ‌ردن بهترین بازیکنان کشور وتقویت با دو خارجی پشتیبانی واضح وزارت ورزش شخص رئیس فدراسیون ووو در مقابل تیمی که لااقل 3 بازیکن اصلیش مصدومند نتیجه مساوی خیلیم بدنیست متاسقانه ما علاوه برخط حمله درخط میانی هم مشکل داریم منصفانه با امداد غیبی شکست نخوردیم طالب وشروین و امیری اصلان خوب نبودن مشکلات فنی فراوان بود اما استقلال مجال نفس کشیدن نمی داد چندتا تعویض فقط درخط حمله داشت استقلال جزو سه تیم خوب وآماده ایرانه بعد بازی سپاهان صنعت در سرازیری صعود قرار میگیره
پاسخ ها
محسن ازمشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
آقا آرین دمت گرم . ولی این آقاشروین کی خوب بود که ایندفعه دوم باشه . واقعا" همچین بازیکن کندوبی تکنیک که به زور قادربه کنترل توپ هست باید توی ترکیب اصلی تیم باشه اونم برریل ایران
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
3
5
نیمه دوم رو دیدم مساوی با استقلال نتیجه بدی نبود و بازی تو نیمه دوم رو مناسب دیدم ضمنا گوهری هم پیشرفت گرده و عالی هست هم خروج هاش هم پرتاب هاش . این تیم در ادامه میتونه موفق باشه. زمان زیادی برا بدنسازی نبوده و با بدن های نا اماده این نتیجه قابل قبول هست. برا نیم فصل دوم یه دفاع راست یه دفاع چپ و یه مهاجم درجه یک میخوایم . صد درصد امسال صنعت رتبه مناسبی خواهد داشت
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
1
5
سلام علیکم
صنعت نفت آبادان تو نیمه دوم خوب بود
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
3
4
اگه هوادارا بودن صدر صد می‌بردیم حیف که بچه ها گذشت نداشتن دقیقه نود و سه طالب و سه بازیکن ما با یک بازیکن استقلال تنها چرا به هم پاس نمی‌دین منصف باشیم ما کمبود در دفاع داریم این بازی متاسفانه جناح چپ خیلی تنها بود باید فرهادی تعویض میشد و جناح چپ تقویت میشد تا گل نخوریم داور هم خیلی با استقلال بود اینقدر منصوریان تعریف کرد که داشتن بازیکنان مارا میکشتن خطا نمی‌گرفت بچه ها خسته نباشید جنگیدید خوب بود می‌ریم برای زدن پیکان
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
2
5
این گزارشگر بدترین گزارشگر ایرانه چقدر چاپلوسی آقا یکم فن بیان یاد بگیر نیمه دوم بدون صدا نگاه کردیم آرامش گرفتیم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
4
4
گوهری امروز در سطح لالیگا بودی عالی دمت گرم شادمون کردی
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
1
4
از نظر نتیجه با توجه به بازیکنان خوبی که جذب نکردیم و موقعیتهای متعددی که نصیب استقلال شد مساوی برای صنعت در حکم برد بود البته با چاشنی شانس. اگر زمین و توپ رو عامدانه به حریف واگذار میکنی باید توانایی خوب دفاع کردن رو هم داشته باشی که متاسفانه صنعت نداشت. ریکانی اواسط نیمه دوم باید تعویض میشد کند بود و در بازی بیش از اندازه وقفه ایجاد میکرد گلی که استقلال زد با عبور وریا غفوری از ریکانی کند و ناآماده شکل گرفت و بعد از گل سر بازیکنان فریاد میزد در صورتیکه خودش مقصر بود و باید خودش رو ملامت میکرد. در اواخر بازی طالب صاحب یک موقعیت عالی شد که بجای پاس دادن خودخواهانه شوت زد. شریعت رو تا اطلاع ثانوی به نیمکت میخ کنید تا از تکروی و نمایشی بازی کردن دست برداره. خلاصه اینکه صنعت در حد لیگ ۳ هم بازی نمیکنه باید چند بازیکن باکیفیت جذب کنه وگرنه هواداران تا پایان لیگ امسال تا مرز سکته پیش خواهند رفت. واقعا دیدن صنعت در ورزشگاه تختی آبادان که در نیمه خودی که هیچ در محوطه هیجده قدم خودش حبس شده زجرآور است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
1
سی و هشت سال فوتبال ابادان و صنعت رو دنبال میکنم، هیچ وقت تیم صنعت رو حتی اون فصل‌هائی که به دسته پایین تر سقوط کرد اینقدر بد و ضد فوتبال ندیدم
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
1
باسلام به هواداران واقعی نفت باید بدون تعصب وبا بینش فوتبالی صحبت کرد وقتی تیم ما فروارد نداره پیستونهای دونده نداره اخه با چه معجزه ای باید بازی رو ببریم وقتی مهاجم نداریم همین میشه که تیمها به تیم نفت فشار میاره بقران قسم بچها با تمام توان بازی میکنن ولی جنس تیم جور نیست انشالا با اوندن مطلق زاده واهل شاخه وحسین ساکی تیم بهتر میشه تا نیم فصل مهاجم بگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
1
آمدن احمد شریعت زاده درهر دو بازی گذشته بی تاثیر واشتباه بود بجای او باید باید رضا جبیره حتی با مصدومیت به میدان میامد ومهمترین اشتباه تعویض نکردن طالب ریکانی ازدقیقه 70 به بعد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
2
نمیدونم چرا زواره و غبیشاوی و احمدشریعت چرا اونجوری که ازشون انتظار داریم آماده نیستند این جوانان باید 90 دقیقه توان وقدرت داشته باشند باید جور دوندگی کل تیمو بکشند انگاربرعکس شده خوب اگرقراره شروین بزرگ ندود شماهاهم آنطورکه لازمه ندوید همه بمون فشار میارن جوانان باید تلاش خودرا چندبرابر بکنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها