به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

اشکش: ورزشگاه را به روی تیم استقلال بسته بودند

اشکش: ورزشگاه را به روی تیم استقلال بسته بودند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی ضمن گله مندی از مسئولان ورزش خوزستان، گفت: زیبنده فوتبال خوزستان نیست که درب ورزشگاه تختی را به روی تیم مردمی استقلال ملاثانی ببندند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم اشکش در گفت و گو با ایسنا درباره معطل ماندن تیم استقلال ملاثانی پشت در ورزشگاه تختی اهواز پیش از بازی روز گذشته مقابل پارس جنوبی در جام حذفی، اظهار کرد: سه سال است که ما تنها تیم کشور هستیم که در تمام بازی‌ها میهمان هستیم چون ورزشگاه شهدای ملاثانی تکمیل نشده است و تنها وعده اتمام پروژه را از سوی مسئولان می‌شنویم.

وی بیان کرد: از مسئولان خواستار تکمیل این ورزشگاه هستیم چراکه تنها دلخوشی مردم ملاثانی تیم استقلال است و حالا نیز کار به جایی رسیده است که ما را یک ساعت پشت در بسته ورزشگاه تختی اهواز نگه می‌دارند و این زیبنده بازیکنان و مجموعه استقلال ملاثانی نیست که به این‌صورت مورد بی‌احترامی قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی ضمن گله‌مندی از مسئولان ورزش خوزستان، گفت: زیبنده فوتبال خوزستان نیست که درب ورزشگاه تختی را تا یک ساعت مانده به شروع بازی روز گذشته مقابل پارس جنوبی به روی تیم مردمی استقلال ملاثانی ببندند.

وی عنوان کرد: تیم پارس جنوبی و داوران  هم قبل از بازی با حالت شگفت‌زده خواستار ترک مجموعه تختی بودند و این استرس و بی‌احترامی بر تیم ما پیش از بازی تاثیرگذاشت، هر چند با لطف خدا و توان فنی توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و باعث خوشحالی مردم خوزستان شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
1
3
رفتار کادر فنی اس ملاثانی اصلا زیبنده اماکن ورزشی نیست هر بازی دعوا و درگیری و فحاشی و اخراج وووو بظنرم مسئولین تختی کار خوبی میکنن این تیمو راه نمیدن داخل ورزشگاه چون تجهیزات ورزشگاه رو خراب میکنند
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
2
مافیای سرخ سال هاست چشم دیدن اس اس و رنگ آبی را ندارد.
لعنت بر مافیای سرخ ایران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها