به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

خوابگاه ورزشی گتوند به خواب رفت!

خوابگاه ورزشی گتوند به خواب رفت!

خوزستان اسپورت- طرح خوابگاه ورزشی شهرستان گتوند به رغم دو بار کلنگ زنی و گذشت بیش از ده سال از آغاز عملیات اجرایی، بار دیگر نیمه تمام رها شد و به خواب رفت!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، عملیات اجرایی احداث تنها خوابگاه ورزشی شهرستان گتوند سال 1389 آغاز شد ولی حدود هشت سال معطل ماند تا بار دیگر در اردیبهشت 97 کلنگ زنی شود که این بار هم راه به جایی نبرد و طرح خوابید.

سال 1389 عملیات اجرایی احداث این خوابگاه آغاز شد که بخشی از آن به ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند اختصاص یافته بود اما به علت تامین نشدن اعتبار لازم روند ساخت آن در همان سال متوقف شد.

عملیات اجرایی این طرح برای بار دوم 24 اردیبهشت ماه 1397 با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد و قرار بود با اعتباری افزون بر هفت میلیارد و 300 میلیون ریال، با 600 مترمربع زیربنا و سازه فلزی در 2 طبقه طی 9 ماه تکمیل شود، اما باز هم به علت تامین نشدن اعتبار با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام رها شد.

در همین رابطه، سرپرست فرمانداری و رییس شورای ورزش شهرستان گتوند اظهار داشت: طرح خوابگاه ورزشی این شهرستان جزو برنامه بودجه امسال گذاشته شده اما اعتبارات هنوز ابلاغ نشده‌اند.

حسین اسدی‌پور با بیان اینکه پس از تخصیص اعتبار، پیمانکار خوابگاه ورزشی تعیین می‌شود، پیش بینی کرد تا دو ماه آینده اعتبار لازم، تخصیص و پیمانکار برای تکمیل این طرح معرفی شود.

اعتبار در نظر گرفته برای تکمیل خوابگاه ورزشی شهرستان گتوند بنا به گفته اسدی‌پور حدود 30 میلیارد ریال است که پس تخصیص اعتبار، طرح تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

باید دید که این بار وعده‌های مسئولان چه نتیجه‌ای خواهد داشت و آیا این طرح ورزشی به سرانجام خواهد رسید یا خیر؟

خوابگاه ورزشی گتوند به خواب رفت!


خوابگاه ورزشی گتوند به خواب رفت!


خوابگاه ورزشی گتوند به خواب رفت!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
3
بهرحال بودجه ای امد و خورده شد، حالا یه دوتا بودجه دیکه بیاد، شاید ساخته بشه،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها