به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

انتقاد اصفهانی از مشکلات باشگاه نفت آبادان

انتقاد نصر اصفهانی از مشکلات باشگاه نفت آبادان

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اگر قرار است ممنوعیت وجود داشته باشد باید عام باشد یا به ما هم بگویند دیگر تیم ها به چه طریق و با چه راهکاری شامل این ممنوعیت نمی شوند.

حسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در مورد مشکلات مالی باشگاه های نفتی اظهار داشت: حقیقت این است که مشکل داریم و دیگر هیچ راهکاری به ذهنمان نمی‌رسد. اسپانسر ما البته تا حد زیادی کمک می‌کند، اما بودجه آنقدر نیست که هزینه‌های باشگاه را تامین کند و یک درصد کمی را در بر می‌گیرد. از این رو باید تلاش کنیم از طروق مختلف این موضوع را حل کنیم. لازم است مقامات مسئول در این زمینه کمک کنند.

وی در مورد اظهارات اخیر افشین حیدری مبنی بر مرجوع کردن کمک وزارت نفت به تیم‌های نفتی از اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: واقعیت همین است. با وجود این که وزیر نفت کمکی را به باشگاه‌های نفتی تخصیص دادند ولی ممانعت‌های نهادهای نظارتی باعث شد مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان چنین صحبت هایی را مطرح کند. قبلا هم به همین شکل بود و در پرداخت های قبلی هم مشکل وجود داشت. از این رو باید واقعا راهکاری پیدا شود که با قانون همخوانی داشته باشد.

رئیس هیت مدیره باشگاه صنعت نفت افزود: مشکل اصلی همان موضوعی است که سازمان های دولتی و وزارت خانه ها نمی‌توانند به ورزش حرفه‌ای کمک کنند و آن ممنوعیت وجود دارد. بارها در صحبت هایم گفته‌ام وقتی این قانون در مجلس تصویب شد قرار شد مباحث دیگر را هم راستا با آن قانون تصویب کنند ولی این امر محقق نشد. از این رو ما واقعا از این بابت مشکل داریم و باشگاه نفت مسجدسلیمان هم به همین شکل با دردسر هایی رو به رو است. خواهش من این است مقامات مسئول و نمایندگان مجلس در این مورد اقدام کنند. چرا که نهادهای نظارتی مدعی هستند قانون در مجلس تصویب شده و اگر قرار است اصلاح شود باید از طریق مجلس اصلاح شود.

نصراصفهانی در مورد دیگر تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس که دولتی بوده و از بودجه دولت استفاده می‌کنند تاکید کرد: من نمی‌دانم! در این چند ساله همیشه این موضوع مطرح بود که اگر قرار است دولت کمک نکند و ممنوعیت وجود دارد باید این ممنوعیت عام باشد. من نمی‌دانم آنها به چه طریق و با چه راهکاری این کار را انجام می‌دهند. من خواهش می‌کنم ما را هم راهنمایی کنند تا از تجربیاتشان استفاده کنیم و آنهایی که از این طریق بودجه دریافت می‌کنند راهش را به ما هم نشان دهند.

وی در پاسخ به این سوال که چطور نهادهای نظارتی بر کمک وزارت ورزش به تیم های استقلال و پرسپولیس حساسیت نشان نمی‌دهند گفت: الان به این شکل است. ما البته دخالت در کار نهادهای نظارتی نمی‌کنیم . آنها هم وظایف خود را انجام می‌دهند ولی این موضوع باعث شده است که در چند سال اخیر با مشکلات بزرگی رو به رو شویم. از رسانه ها ممنونم که اطلاع رسانی می‌کنند و پیگیر هستند. امیدوارم راهکاری پیدا شود تا مشکل را حل کنند. وقتی با مقامات مسئول چه در وزارت نفت و چه در نهادهای دیگر صحبت می‌کنیم همه مشتاق هستند که کمک کنند. یک گره ای وجود دارد که باید با کمک همه باز شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
4
اقای اصفهانی که خیلی وقت پیش گفته بود من استعفا دادم و سمتی در باشگاه ندارم چطور دوباره پیداشون شد تا بوی پول به مشامشون رسید؟!
هوادار صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
4
صبر کنید دراین باشگاه بی صاحب چه خبره؟ مگر این آقا استعفا نداده درلیست اعلامی نام ایشان نبود حالا یکدفعه آمده ماهرچه بلا سرمان میاید ازهمین آقایون ضد شفافیت وقانون هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت است.
استعفاهای دروغین اسامی ولیست دروغین شما اول تکلیف خودتان را با هواداران ومردم آبادان روشن کنید چرا این باشگاه خانه مادربزرگ شده ؟ همینطور که سالیان قبل بودجه وپول تهیه کردید لابد امسالم میتونید؟ واقعا چرا دراین باشگاه شفافیت نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
3
آقای اصفهانی مگر شما هنوزم درباشگاه صنعت نفت آبادان پست دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
3
من اصلان بدرستی وغلطی حرف ایشان کاری ندارم از معجزه حضور مجددش در باشگاه صنعت 4 شاخ شدم
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
3
خداراشکر که شماهستی وگرنه حق باشگاه صنعت نفت آبادان را نمیدادند؟؟؟؟؟؟
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
3
رئیس باید دنبال منابع مالی باشی نه اینکه فقط مصاحبه کنی با مصاحبه کردن چیزی حل نمیشه اگه بیش از حد پیگیری کنی به نتیجه میرسی نشستن پشت میز و مصاحبه کردن چیزی رو حل نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
1
ضمن تایید صحبت های آقای نصر به ایشون پیشنهاد میکنم اگه نمیتونن کاری برای رفع مشکلات مالی باشگاه انجام بدن لااقل کمی شجاعت داشته باشن و هم خودشون و هم مدیرعامل تیم و هم سرپرست تیم با مصاحبه های پی درپی با این سوال اساسی که چرا دستگاههای نظارتی تبعیض قائل میشن و نظارت و چشمشان را به روی نقض قانون توسط وزارت ورزش و شرکت‌هایی همچون مس رفسنجان و گل گهر سیرجان و ذوب آهن و سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک و همین شرکت فولاد خوزستان که همگی دولتی هستن بستن و فقط به دو تیم نفتی گیر میدن . فکر کنم این حداقل کاری که از دستتون برمیاد و باید انجامش بدید تا این اعتراض بطور گسترده رسانه ای نشه این اشک تمساح ریختنهای امثال شما دردی را دوا نمی‌کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
2
بابا بی خیال شما هزار بار بدترم بشه دو دستی میزتون رو چسبیدید برای چی حرفایی میزنید که بهش باور ندارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
1
اقای نصرازریش سفیدان صنعت هستن.وحتماپیگیری کرده.اماوقتی همه راههابسته اس بنده خداچه کنه..دوستان قدرشناس همه اعضا هیئت مدیره باشیم ک حداقل ی حرفی بنفع تیم بزنن..وقتی ک تهرون پول نمیده تقصیرکی شمس ونصرووو..چیه؟ظاهراحرف بعضی دوستان داره ثابت میشه.پول نمیدون ک صنعت روبندازن لیگ پایین تر..واگربریم دسته یک شرکت نفت زیادمیتونه هزینه کنه وآنوقت بخوربخورتیم عالی میشه.براهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
عزیز دل متاسفانه هیئت مدیره باشگاه صنعت پراز ریش سپیدان است کاش ی دوتا مدیر کاربلد که در علم لابی گری تخصص داشتند هم در هیئت مدیره بود اون وقت بعد 10 سال شما بازم این جمله را تکرار نمیکردی خوب چکارکنند تهران پول نمیده ؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها