به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حریف فولاد فاتح دربی تاشکند شد

افشین احمدی
حریف فولاد فاتح دربی تاشکند شد

خوزستان اسپورت- تیم لکوموتیو، همشهری خود بنیادکار را با سه گل در دربی تاشکند در هم کوبید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های لکوموتیو و بنیادکار تاشکند در دیداری از چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر ازبکستان موسوم به "عالی لیگ" به مصاف هم رفتند که در این بازی، لکوموتیو با ارایه یک بازی برتر موفق به پیروزی سه بر صفر و کسب هر سه امتیاز بازی شد.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی لکوموتیو در تاشکند برگزار شد، تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه‌ای در بر نداشت اما در نیمه دوم، تیم میزبان نبض بازی را در دست گرفت و سه بار متوالی توسط تیمور خواجه عبدالخالق‌اف (48 – پنالتی)، جسور حسن‌اف (55) و روسلان کوریان (87) دروازه بنیادکار را گشود و فاتح دربی تاشکند شد.

سفیدپوشان لکوموتیو که هفته گذشته تیم السد قطر را با پنج گل در لیگ قهرمانان آسیا در هم کوبیده بودند، در این بازی هم عالی ظاهر شدند و با کسب این نتیجه، برای حریفان داخلی و خارجی خود خط و نشان کشیدند.

با توجه به نتیجه به دست آمده، تیم لکوموتیو تاشکند به رده سوم جدول شانزده تیمی لیگ برتر ازبکستان صعود کرد و تنها یک امتیاز با تیم صدرنشین نسف قارشی فاصله دارد.

قضاوت این بازی بر عهده روشن ایرماتف، سرشناس ترین داور ازبکستان و آسیا، بود که به اکرام علی‌بایف از لکوموتیو و آرتیم فیلیپوسیان، سردار صابر خواجه‌‌اف و مینوری ساتو از بنیادکار کارت زرد نشان داد و الدار شاه‌مرادوف از بنیادکار را نیز اخراج کرد.

گفتنی است لکوموتیو ازبکستان همراه با تیم‌های فولاد ایران، الهلال عربستان سعودی و السد قطر در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

دیدار رفت فولاد و لکوموتیو در تاشکند در حالی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که دیدار برگشت دو تیم، روز سه شنبه پانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

ترکیب تیم لکوموتیو تاشکند:
مامور اکرام‌اف، نمانیا یانیچیچ (67 – سلیم مصطفی‌اف)، اسلام توختاخوجایف، شوکت ملاجان‌اف، ژاسور حسن‌اف، سردار میرزایف، جسور حسن‌اف، سنجر شاه احمدوف، لطف‌الله تورائف (59 – تیمور کاپادزه)، اکرام علی‌بایف، تیمور خواجه عبدالخالق‌اف (72 – روسلان کوریان)
سرمربی: وادیم آبرام‌اف

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
2
لوکوموتیو تیم خطر ناکی است وفولاد با تمرکزبالا می تواندازاین تیم امتیاز بگیرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها