به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

کاویانی: هیات می‌گوید سر و صدا کنید تا پول بگیرید!

کاویانی: هیات می‌گوید سر و صدا کنید تا پول بگیرید!

خوزستان اسپورت- یک مربی کاراته با اشاره به بی توجهی مسئولان هیات نسبت به اعزام ورزشکاران خوزستانی دعوت به شده به اردوی تیم ملی نوجوانان، گفت: وقتی به هیات گفتیم که هزینه اعزام را بدهید به ما می گوید پولی نداریم و بروید در راه روهای اداره کل ورزش و جوانان، سر و صدا کنید تا پول بگیرید.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی کاویانی در گفت و گو با ایسنا درباره بی اعتنایی هیات به کاراته کاهای خوزستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی، اظهار کرد: شاگرد من به همراه سه ورزشکار دیگر استان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند که متاسفانه هیات هزینه های اعزام این چهار ورزشکار را تقبل نمی‌کند.

وی افزود: زمانی که شاگردم به اردوی اول دعوت شد، حتی به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کردم که هیات هزینه اعزام را پرداخت نمی‌کند که به آقای نصیری معاون مدیرکل ورزش استان به من گفت با هزینه خودتان اعزام کنید و پول آن را می‌دهیم. این اعزام را با هزینه خودم انجام دادم و ورزشکارم اردوی نخست را با موفقیت پشت سر گذاشت و به اردوی بعدی هم دعوت شد اما پول من را تاکنون پرداخت نکرده‌اند.

این مربی بیان کرد: شاگردم و سه ورزشکار دیگر استان اکنون باید به زنجان بروند ولی هیات می‌گوید ما اصلا پولی برای اعزام ورزشکاران دعوت شده به اردو نداریم و این هم برای این است که هیات در گرفتن مطالبات خود از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان کوتاهی کرده است.

وی گفت: وقتی به هیات گفتیم که هزینه اعزام را بدهید به ما می‌گوید پولی نداریم و بروید در راهروهای اداره کل ورزش و جوانان، پیش آقای حیدری مدیرکل و نصیری معاونش سر و صدا کنید تا پول بگیرید. وظیفه من رایزنی با مسئولان برای تهیه پول نیست و منِ مربی باید تمرکزم روی آمادگی شاگردم بگذارم. به نظر من، افراد هیات توانایی و دغدغه ای برای پیشرفت کاراته ندارند و حتی حاضر نیستند این مهم را قبول کنند و کنار بروند.

کاویانی افزود: من نمی دانم ناتوانی هیات را باید چه کسی جبران کند و اگر هم قبول زحمت کرده‌اند باید کار کنند. فکر نمی‌کنم از اردوی تیم ملی مهمتر هم باشد که هیات از اعزام ورزشکاران استان شانه خالی می‌کند. اداره کل ورزش و جوانان باید پاسخگو باشد. هزینه اردوی اول را خودم پرداخت کردم و پول آن را هنوز به من نداده‌اند، ضمن این که چند اردوی دیگر هم در پیش است و آیا من باید تمام هزینه‌ها  را پرداخت کنم؟

وی با بیان این که یک مدیر باید تخصص و دانش داشته باشد، عنوان کرد: می‌خواهم بدانم برنامه رییس هیات چیست؟ استان های دیگر دغدغه دارند که اردونشین داشته باشند، آن وقت خوزستان که چهار ورزشکار دارد، هیات می‌گوید تعداد نفرات زیاد است و نمی‌توانیم هزینه کنیم. هیات باید بتواند رایزنی کند و اسپانسر پیدا کند ولی به ما می گوید خودتان بروید و با اداره کل صحبت کنید. تمام برنامه هیات این است که مناسبت های مختلف را در گروه‌ها و کانال‌های زیر نظر هیات، تبریک یا تسلیت بگوید.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها