به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش بازیکن نفت به ادعای سرپرست پرسپولیس

واکنش بازیکن نفت به ادعای سرپرست پرسپولیس

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مجبور شدیم برای بازی با سپاهان به اهواز برویم و بچه‌های ما با شرافت بازی کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسلم مجدمی در گفت‌وگو با فارس در مورد شکست 3 بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان اظهار داشت: فکر نمی‌کردیم این اتفاق بیفتد. زود گل خوردیم و غافلگیر شدیم. پیش از شروع مسابقات تنها یک هفته تمرین کرده بودیم و با این شرایط نمی‌توان تیم ما را با بقیه تیم‌ها مقایسه کرد. برخی تیم‌ها حتی بیشتر از 10 بازی تدارکاتی انجام دادند و بدنسازی به موقعی داشتند.

وی تصریح کرد: پیش از این بازی هم وضعیت‌ ما مشخص نبود. در زمین خودمان بازی نمی‌کردیم و همه این اتفاقات دست به دست هم داد مشکلات زیادی داشته باشیم. با این حال فوتبال برد و باخت دارد و تلاش می‌کنیم تا به امید خدا این نتیجه را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

مجدمی در مورد زیر کشت رفتن و شخم زدن زمین ورزشگاه بهنام پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد:‌ ما برای تمرین به مسجدسلیمان رفتیم اما دیدیم این اتفاق برای زمین افتاده است. نمی‌دانم کار چه کسی بوده اما واقعاً به ما ضربه زد. راه زیادی را از تهران به اهواز و سپس به مسجدسلیمان رفتیم. می‌خواستیم آماده بازی با سپاهان شویم اما دیدیم شرایط زمین خوب نیست. اگر در آن تمرین هم می‌کردیم بدتر می‌شد. حتی یک جلسه هم پشت دروازه تمرین کردیم اما مجبور شدیم به اهواز برگردیم. با این شرایط نمی‌دانم بعد از چند هفته زمین خانگی ما آماده مسابقه می‌شود.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان  در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به تغییر محل زمین بازی و اینکه افشین پیروانی اعلام کرد این اتفاق برای دادن امتیاز به تیم سپاهان بود، گفت: فکر نمی‌کنم در این شرایط تیمی بخواهد به تیم دیگری امتیاز بدهد. این حرف‌ها زشت است. بچه‌های ما با شرافت بازی کردند. باید چه کار می‌کردیم؟ مجبور بودیم برای بازی به اهواز برویم. کجا باید بازی می‌کردیم؟ ما هم دوست داشتیم در این شرایط از میزبانی خودمان استفاده کنیم. در هفته اول یک امتیاز از پیکان گرفتیم و در بازی با سپاهان هم اگر حتی یک امتیاز می‌گرفتیم نتیجه خوبی بود. این حرف‌ها برای یک باشگاه فوتبال قشنگ نیست.

مجدمی در مورد استعفای مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من از این مسئله مطمئن نیستم. دیروز عصر سر تمرین هم خبری نبود اما صددرصد هرچه تغییرات زیاد باشد تیم را اذیت می‌کند. ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم و امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به صلاح تیم باشد.

وی در مورد بازی هفته آینده با تیم بحران زده پدیده در مشهد، گفت: قطعاً در این بازی تلاش می‌کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم. تیم خوبی داریم و باید به خودمان نگاه کنیم. مقابل پیکان بازی خوبی انجام دادیم. مقابل سپاهان هم نباید اینطور شکست می‌خوردیم اما غافلگیر شدیم. پدیده هم شرایط خوبی ندارد و بعضی اوقات تعویض مربیان به نفع حریف می‌شود. در هر حال تمام تلاش‌مان این است که با دست پر از مشهد برگردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
0
با سلام به سایت درجه یک خوزستان اسپورت ...
مدیر پایگاه
با سلام
خیر، بازیکن جدیدی قرارداد نبسته است.

Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
0
آقای مجدمی دوست داشتنی سرت به فوتبال باشه ، اینها دنبال حاشیه و حرفهای بی حساب هستن ، مطمعن باشید همچی بزودی درست میشع و شما با امکانات و تجهیزات کامل مقابل حریفان قرار میگیرید ، این پیروانی که کلا زندگیش دنبال جر و بحث میگرده و گل گهر هم هنوز اسم رسمی نداره فقط به مقدار پولداره که اونم هم قلعه نوعی داره این پولو رو خرج خودش و مافیاش میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها