به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

میرجوان: شکست مقابل سپاهان را جبران می‌کنیم

میرجوان: شکست مقابل سپاهان را جبران می‌کنیم

خوزستان اسپورت- مهاجم نفت مسجدسلیمان گفت که نفتی‌ها، شکست مقابل سپاهان را در هفته‌های آینده لیگ برتر فوتبال جبران می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عماد میرجوان در گفت‌وگو با تسنیم درباره شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی را خوب آغاز نکردیم و گل زودهنگام سپاهان باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد. در مجموع نمایش خوبی در نیمه اول نداشتیم و در نیمه دوم هم با وجود تلاشی که کردیم، نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. البته باید توجه داشته باشید سپاهان تیم بسیار پرقدرتی است و بدون شک در این فصل، اصلی‌ترین مدعی قهرمانی محسوب می‌شود.

وی با تمجید از شرایط فنی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: ممکن است یک تیم با چنین شکست‌هایی روبه‌رو شود، اما معتقدم که نفت امسال تیم خوبی دارد. ما قطعاً در هفته‌های آینده این شکست را جبران می‌کنیم و اطمینان دارم نتایج خوبی می‌گیریم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد و اعتراض باشگاه‌های پرسپولیس و گل‌گهر به این موضوع گفت: دلیل اعتراض این دو باشگاه را متوجه نمی‌شوم. ما در دو فصل گذشته مقابل سپاهان شکست نخوردیم و طبیعتاً دوست داشتیم در زمین خودمان بازی کنیم، اما زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی آماده نبود. نفت مسجدسلیمان از این موضوع بیشترین ضرر را کرد و ما چاره‌ای جز انتخاب ورزشگاه دیگر نداشتیم.

میرجوان در واکنش به استعفای مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم، اما امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که به سود ما باشد. مسائل مدیریتی ارتباط زیادی به بازیکنان ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
0
اگر با حرف زدن ومصاحبه کردن باشه صد درصد جبران میکنید این جبران میکنیم را گویا حالا حالا ها باید بشنویم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها