به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

پاسخ طالقانی به اعتراض باشگاه پرسپولیس

پاسخ طالقانی به اعتراض باشگاه پرسپولیس

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت فوتبال خوزستان به انتقادات مسئولان باشگاه پرسپولیس از برگزاری مسابقه نفت مسجدسلیمان برابر سپاهان در اهواز پاسخ داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، با توجه به وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی، با درخواست باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزاری بازی این تیم در هفته دوم مقابل سپاهان به شهر اهواز منتقل شد اما این مساله اعتراض باشگاه پرسپولیس را در پی داشت و این باشگاه معتقد است تغییر محل بازی کمک به تیم سپاهان و یک تبعیض بود.

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان در خصوص انتقال محل بازی از مسجدسلیمان به اهواز گفت: این اتفاق طبیعی‌ است که وقتی زمینی آماده نیست در آن جا بازی برگزار نشود چون بعد از بازی باز هم انتقاد می‌شود که چرا زمین خراب بود، کلوخ داشت، پستی و بلندی داشت و ...

وی افزود: در این شرایط می‌توانید با هماهنگی سازمان لیگ زمین را تغییر بدهید. اینکه بگوییم سازمان لیگ برای بردن یک تیم چنین کاری کرده، حرف درستی نیست. ما هم به دنبال پیروزی تیم خودمان بودیم. زمین خوب برای هر دو تیم، خوب است.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در مورد اینکه پرسپولیس معتقد است تنها چمن این زمین زرد بوده، اظهار داشت: آن‌هایی که قبول ندارند زمین خراب است، می‌توانند بروند و آن را از نزدیک ببینند. حتما زمین خراب بوده که سازمان لیگ لیگ تغییر محل بازی را پذیرفته چون مسئولان سازمان روی کیفیت و استاندارد زمین حساسیت دارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
1
1
جالبه پرسپولیس هم متوجه شده که فدراسیون دنبال شکست نفت بوده ولی هنوز طالقانی متوجه نشده یا خودش رو به اون راه میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
1
اقای طالقانی عزیز لازم نیست به این سرعت پاسخ پرسپولیس رابدی چون این تصمیم به سازمان لیگ مربوط میشود
این گفته ها ناخواسته حمایت از سپاهان و توضیح دادن به پرسپولیس است که اصلا خوشبختی و بدبختی آنها به ما ربطی نداره.
لطفا به فکر تیمهای خودمان باشیم که تا به امروز با این مشکلات فراوان تمام دیدارهایمان را شکست خورده ایم و فقط یک مساوی کسب کرده ایم .
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
0
اقای طالقانی وقتش نیست استعفا بدی بری بخدا قسم خجالت اوره وضعیت دو‌تیم نفتی خوزستان بخدا قسم اه و‌نفرین هواداران پشت سر شماست
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
1
سلام
این قهرمان قلابیه چند فصل اخیر الکی معرکه را شلوغ می کند حق خوری های فصول قبل از یاد تیم ها برود. لعنت بر مافیای سرخ ایران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها