به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

نظری: برخی‌ در مسجدسلیمان کارشکنی می‌کنند

نظری: برخی‌ها در مسجدسلیمان کارشکنی می‌کنند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت مسجدسلیمان، بخشی از ماجرای وجود جانوران موذی در خوابگاه نفتی‌ها را بزرگ‌نمایی خواند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد نظری در گفت‌وگو با تسنیم درباره آغاز عملیات ترمیم ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در آستانه دیدار نفتی‌ها با سپاهان اظهار داشت: شرکت نفت مالکیت باشگاه نفت مسجدسلیمان را بر عهده دارد و خدمات لازم هم توسط این شرکت ارائه می‌شود. زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان زیر نظر امور ورزش شرکت نفت است، نه مدیریت باشگاه. نماینده فدراسیون فوتبال به مسجدسلیمان آمدند و ورزشگاه ما را تأیید کردند.

ورزشگاه‌های تختی و غدیر قابل استفاده نبودند
وی درباره انتقال این بازی به ورزشگاه شهدای فولاد تصریح کرد: ورزشگاه ما حدود 15 درصد ایراد داشت که گفتند آن را در وقفه بازی‌ها برطرف کنید اما پس از هفته اول شروع به ایجاد تغییرات در زمین کردند و ایرادات اساسی در زمین ایجاد شد که نتوانستیم کاری کنیم. پس از آن تیم به اهواز آمد و متأسفانه ورزشگاه‌های غدیر و تختی هم قابلیت استفاده نداشت. تنها زمین قابل استفاده برای لیگ برتر، متعلق به ورزشگاه شهدای فولاد بود که مدیران آن هم سخت‌گیری‌هایی داشتند و مشکلات تا دقایق آخر ادامه داشت.

برخی‌ها کارشکنی می‌کنند؛ نمی‌توانم ادامه بدهم
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا افرادی در باشگاه حضور دارند که کارشکنی می‌کنند یا خیر، تصریح کرد: متأسفانه این مسئله وجود دارد و این جریان، تیم را در اهواز آواره کرد. تیم نسبتاً خوبی بسته شد، اما متأسفانه مشکلات ادامه دارد و من هم نمی‌توانم با این شرایط کار کنم. هر زمانی که یک کار را درست می‌کنیم، دو یا سه مشکل پیش روی ما می‌گذارند و من استعفای خودم را به متولیان امر ارائه کردم. با این شرایط نمی‌توانم ادامه بدهم.

بخشی از ماجرای موش و عقرب، بزرگ‌نمایی بوده است
نظری در مورد پیدا شدن موش و عقرب در خوابگاه اعضای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بخشی از این موضوع، تصنعی و بزرگ‌نمایی بوده است. این مسائل قبلاً هم وجود داشته و الان کارهای بیشتری هم انجام شده است. همکارانم در شرکت نفت، مهمانسرای تیم را بازسازی کرده‌اند و کار باکیفیتی انجام شده است. زمین ورزشگاه هم تأیید شده بود و مشکل چندانی نداشت اما چنین اتفاقاتی افتاد که نشان می‌دهد مشکلات داخلی و خارجی در نفت مسجدسلیمان وجود دارد.

در تهران بودم و نتوانستم کنار تیم باشم
وی در مورد گلایه مربی نفت مسجدسلیمان از عدم حضور مدیرعامل باشگاه در اردوی نفتی‌ها و در پاسخ به این پرسش که آیا بابت این ناراحتی، به اعضای تیم مسجدسلیمانی حق می‌دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: بله. متأسفانه شرایط جسمانی مساعدی نداشتم و در تهران بودم. در اهواز حضور نداشتم و نتوانستم کنار اعضای تیم نفت باشم.

دستور پرداخت قرارداد اعضای تیم صادر شده است
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص عدم پرداخت درصدی از قراردادهای اعضای تیم فوتبال این باشگاه عنوان کرد: مشکلی بابت پول نداریم و مبلغ مورد نظر آماده است. دستور پرداخت این مبلغ صادر شده و در مراحل اداری قرار دارد.

شاید مدیری بیاید که دوستان با او بیشتر همکاری کنند
نظری در پاسخ به این پرسش که آیا دورنمای روشنی از باشگاه نفت مسجدسلیمان با کناره‌گیری خودش می‌بیند یا خیر، اظهار داشت: دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. شاید کسی دیگر بیاید که بتواند کار را بهتر پیش ببرد و دوستان، همکاری بیشتری با او داشته باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها