به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان استعفا کرد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از پایان کار خود در این باشگاه خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پس از حاشیه‌های رخ داده برای دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان و مشکلات زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی، محمد نظری از مدیریت باشگاه نفت استعفا کرد.

نظری در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تأیید کرد و اظهار داشت: ما هر کاری را که درست می‌کنیم، چند مشکل دیگر پیش روی ما می‌گذارند. دیگر نمی‌توانم کاری کنم و استعفای خودم را به متولیان اعلام کردم.

زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در آستانه دیدار شاگردان فراز کمالوند مقابل سپاهان، زیر کِشت رفت و محل برگزاری این مسابقه در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی مشخص نبود. در نهایت و به دنبال رایزنی مدیران باشگاه نفت با مسئولان ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و وساطت مدیران استانی، دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
1
1
آقای نظری بابت زحماتی که کشیدی سپاسگذاریم ، شیر مادرت حلالت که استعفا کردی ، کار درستی بود بزار ببینیم همه شما را مقصر اصلی جلوه میدادن بزار ببینیم بازیگر این بازی کی هست مطمعن باشه هر کسی که هست بزگترین ضربه رو به نفت زد و سه امتیاز مفت داد به سپاهان و روحیه سرمربی و تیم و تمام هوادران رو بهم ریخت ، باید بدونه که با کثافت بازی و نیرنگ نمیشع مدیر شد بلکه باید لیاقت و و زود جواب کار مثبت در تیم رخ بده .خدا بهنراهت ممنونیم .اتفاقا حدس میزدیم که همه جریانات بخاطر برکناری شما انجام میشه البته جناب نظری تیم مسجدسلبمان و مدیرعامل ساکن تهران که نمیشه .........
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
عزیز دل امتیاز مفت کجا بود؟ بنظرم نفت دیروز در حد یه تیم محلات بود نه دسته سوم یا دوم، من نمی دونم اگه قرار بریم دسته 2 چرا باید با جاسم کرار 35 ساله و نقی زاده 34 ساله بریم؟ این بازیکنا که مجانی بازی نمی کنن، چرا نباید از الان 4 تا جوون پرورش بدن، بخدا جاسم کرار خیلی وقت پیش تعطیل شده، نمی دونم کیا می رن دنبال این بازیکنا؟
محمد رصا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
1
تعویض سپاهان ، سروش ۱۰ میلیاردی رفت بیرون احمد زاده ۱۰ میلیاردی اومد بجاش
یعنی به اندازه کل بودجه نفت مسجد سلیمان در یک فصل
این است واقعیت فوتبال امروز ما
مدیر و بازیکن و زمین و همه اینها بستگی به بودجه یک باشگاه داره و تمام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها