به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

فریسات: تیم فولاد به حمایت و پشتیبانی نیاز دارد

فریسات: تیم فولاد به حمایت و پشتیبانی نیاز دارد

خوزستان اسپورت- مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که نباید به تیم ویسی استرس وارد کرد زیرا آن وقت نتیجه منفی در برخواهد داشت، گفت:. فولادی‌ها باید شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنند و رو به جلو حرکت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عزیز فریسات در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، درباره شکست فولاد مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس پیش از بازی با فولاد در دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با سه گل شکست خورده بود و در واقع یک تیم زخم خورده بود و در لیگ برتر به دنبال این بود که اعتبار خود را برگرداند و همین نیز سبب شد تا انگیزه این تیم نسبت به فولاد بیشتر باشد.

وی افزود: در این بازی فولادی‌ها فکر کردند چون پرسپولیس از الهلال سه گل دریافت کرده بود، می‌توانند در اهواز خیلی راحت این تیم را شکست دهند و به نظرم کمی غرور کاذب در بازیکنان ایجاد شد و کمی هم دچار اعتماد به نفس بیش از حد شدند.

این مربی فوتبال گفت: اما در شرایط فعلی که فولاد بازی را به پرسپولیس واگذار کرده، صحبت من با هواداران این است که باتوجه به این که بازی اول بود باید به کادرفنی فرصت بدهند. این کادرفنی بومی است. مدیریت باشگاه نیز باتوجه به این که پنجره باشگاه بسته بود، تلاش کرد تا بازیکنان فصل قبل حفظ شوند که حدود 95 درصد تیم حفظ شد و اکنون نیز که پنجره باز است، صددرصد یکی دو نفر به این تیم اضافه خواهند شد و ان‌شاءالله شاهد باشیم که فولاد روز به روز بهتر شود.

وی ادامه داد: به هرحال کادرفنی جوان و بومی فولاد نیاز به حمایت دارد. فولاد متعلق به هواداران است و باید مورد حمایت قرار بگیرد تا به مسیر خود برگردد و بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند. فولادی‌ها باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کنند و رو به جلو حرکت کنند.

فریسات عنوان کرد: امیدوارم فولادی‌ها در بازی با آلومینیوم تمام تلاش خود را انجام دهند و یک نتیجه در شان فولاد کسب کنند. هواداران دوست دارند همیشه فولاد را قهرمان و با نتایج خوبی ببینند اما برد و باخت جزیی از فوتبال است و هواداران باید صبر و حوصله داشته باشند و به تیم و بازیکنان فرصت دهند.

وی گفت: نباید به تیم استرس وارد کرد زیرا آن وقت نتیجه منفی در برخواهد داشت. این فولاد اکنون به حمایت و پشتیبانی نیاز دارد تا نتایج آن روز به روز بهتر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
1
2
باسلام خدمت همه محبان فوتبال خوزستان،اقای فریسات جاهایی بانظرات شما بزرگوار موافقم، اماهمانطورکه اصفهان سال گذشته با نویدکیا تاخت واگردستهای پشت پرده نبود سپاهان قهرمان بود، ماهم دوست داریم با ویسی موفق باشیم، برخود وظیفه میدانیم که ازاین گنج حمایت کنیم، هرچندویسی عزیزهم بایدبه هوش باشد. تیمهایی ک سالیان گذشته گرفته دردفاع وگل خورده مشکل داشته اند، بازی پرسپولیس درحدی نبود که مااینهمه گل دریافت کنیم، بد بودیم وتاوان دادیم، میطلبد در کادرفنی نفراول محکم ودانایی کنارش باشد که مشاوره بگیرد، پنجره بسته وغیره هم نمیتواند آنچنان دلیل رفع ضعف واتهام باشد، مزایای مثبتی دیگری دراین باشگاه مدرن هست که میتوانندآن کم وکاستی ها راجبران کنند، اقای ویسی طرفداران فولاد وخوزستان ازنتیجه راضی نیستن امااین شعور رادارند که وقت شمشیر کشیدن برعلیه هم استانی خود نیستند، امیدوارم این شکست درزمین خود عبرت وپل موفقیت باشگاه وتیم محبوب خوزستان باشند، این وضعیت را بادانش خود وهمکاری نفرات کادرفنی رفع نمایید.. به امید عزت وسربلندی فولادبزرگ وهمه تیمهای استان عزیز خوزستان سرافراز
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
5
بازیکنایی که کم کاری کردند باید جریمه سنگین و نیمکت نشین شوند. ساسان انصاری و قاسمی نژاد و صالح حردانی ومهران موسوی افتضاح بازی کردن
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
1
2
با نظر اقای حیدری موافقم.
دستیاران ویسی تجربه آنچنانی ندارن. ویسی روی نیمکت تنهاست.
اقای ویسی باید دوباره از بهروز مکوندی دعوت به کار کنه . وجود بهروز مکوندی خیلی به ویسی کمک میکنه همونطور که در استقلال خوزستان و پیکان هراه ویسی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
3
فولاد باید یک دستیار سریع سریع برای کمک به ویسی اضافه بکند متاسفم اینو بگم اما کادر فنی فعلی هیچ هیچ کمک فنی نمیتوانند به عبدالله ویسی بکنند باید یک مربی بزرگ خارجی به ویسی ملحق شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
1
3
بعضی از هوادران نکونام که میبرد به به میکردن یه باخت که میورد به نکونام فحش میدادن باید بره و الان هم که ویسی اومد با یه باخت صداشون در اومد شما دلسوز فولادین یا دشمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
ناشناس۱۳/۵۲کدام یک ازکاربران عزیزفهنیدن چه گفت؟یعنی چه نکونام ودلسوزودشمن..یعنی چه
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
1
0
این دوستمون که گفته یه مربی بزرگ خارجی بیارن بذارن کنار ویسی منظورشون چیه الان دوتا مربی خارجی تو کادر فولادهست خود آقای ویسی باید رو کارش تمرکز کنه در ضمن یه دستیار ایرانی خوب مثل کریم باقری تو پرسپولیس تو خوزستان هم هستن امثال بختیاری زاده و سعداوی و خود همین آقای فریسات کمکش کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها