به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حیدری: استادیوم تختی تا هفته بعد آماده می‌شود

حیدری: استادیوم تختی تا هفته بعد آماده می‌شود

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آماده‌سازی ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ یک فوتبال کشور خبر داد و گفت: تیم‌های خوزستانی از هفته آینده می‌توانند در این ورزشگاه پذیرای حریفان خود باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به اقدامات انجام شده در راستای آماده‌سازی ورزشگاه تختی اهواز، باید بگویم این ورزشگاه هفته آینده میزبان بازی‌های خانگی تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی است. سیستم آبیاری زمین چمن ورزشگاه که مربوط به سال‌ها قبل بود، نیاز به بازسازی داشت که این مهم در دستور کار قرار گرفت و باتوجه به این‌که آبیاری چمن به صورت مرتب انجام می‌شود، چمن در شرایط بهتری قرار گرفته است و از این پس نمایندگان خوزستان در لیگ یک بابت برگزاری دیدارهای خانگی خود دغدغه‌ای نخواهند داشت و می‌توانند پذیرای حریفان خود باشند.

وی بیان کرد: حقوق کارگران ورزشگاه غدیر اهواز نیز پرداخت شد و کار بازسازی این ورزشگاه در حال انجام است و غدیر نیز به زودی آماده خواهد شد تا در صورت نیاز، تیم‌های لیگ برتری و حتی لیگ یکی استان بتوانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
4
متاسفم برای استان خوزستان و شهر اهواز که گرفتار ناکارآمدی مسئولین است.‌ سرمایه‌ها را رها می‌کنند تا نابود شوند و سپس با صرف هزینه‌ی مجدد درصدد احیا آنها بر می‌آیند که هیچ‌گاه به شرایط قبل نیز باز نگشته‌اند!‌ استانی رها شده با مسئولینی که در امنیت کامل به کار نکردن خود ادامه می‌دهند!‌
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
0
و غدیر همچنان بدون رسیدگی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها