به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

نقی‌زاده: ترسی از مصاف با سپاهان نداریم

نقی‌زاده: ترسی از مصاف با سپاهان نداریم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: انگیزه زیادی داریم تا از بازی با سپاهان امتیاز بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در  ارتباط با شرایط نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی این تیم برابر پیکان، گفت: ما تمرینات را با توجه به دیر انتخاب شدن سرمربی دیر شروع کردیم ولی فکر می‌کنم با شرایطی که قبل از شروع بازی‌ها داشتیم گرفتن یک امتیاز برابر پیکان بد نبود. ما تیم خوبی داریم و مطمئن باشید در هفته‌های آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت و هدفمان این است که مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم.

نقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کرده است، عنوان کرد: ما هنوز پول نگرفته‌ایم ولی باشگاه در تلاش است تا مشکلات را حل کند و بهتر است در این خصوص مسئولان صحبت کنند.

هافبک نفت مسجدسلیمان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر سپاهان، گفت: بازی مقابل تیم پرقدرتی مثل سپاهان آسان نیست و آنها مهره‌های با کیفیت و کادر فنی خوبی دارند ولی ما ترسی از سپاهان نداریم. هدف ما این است که در این بازی امتیاز بگیریم و مطمئن باش که با انگیزه بالا بازی خواهیم کرد تا شایستگی خودمان را نشان بدهیم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و خیلی مواقع پیش آمده که تیم‌های بزرگ و مهره دار غافلگیر شده اند. ما هم تلاش می‌کنیم تا در این بازی امتیاز بگیریم.

وی در خصوص کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه بهنام محمدی، تصریح کرد: مسئولان در تلاش هستند تا شرایط را طوری فراهم کنند که چمن ورزشگاه در زمستان مشکلی نداشته باشد. مطمئنا تا یکی دو هفته آینده شرایط زمین بهتر خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
2
1
اقا خجالت بکش ترس از مصاف با سپاهان نداریم یعنی چی؟ مگه میخای با بارسلونا بازی کنی، واقعا به شما هم میگن فوتبالیست حرفه ای، لااقل برنامه فوتبال 120 رو نگاه کن قسمت مصاحبه با بازیکن ها شاید بتونی حرف زدن یاد بگیری و ابروی تیم ی شهرو نبری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
2
1
ترس نداریم ، یعنی داریم
بگو سپاهان کوچک را شکست میدیم
حریف را بزرگ نشمارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
2
انشالله هرجور شده بتونند به سپاهان گل بزنند کافیه تمرکز و تجمع کامل بازیکنان در خط دفاع بشه پیروز شد انشالله
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
1
1
تیم نفت همیشه با اقتدار ظاهر شده مقابل مدعیان ، امیدورام بازیکنان نفت mis این مورد را رعایت کنند هیچ ترسی از سپاهان نیست بلکه سپاهان باید از نفت بترسه چون چند بازی را مقابل نفت فلج شده ، با اقتدار منتظر بازی خوب شیران زاگرس هستیم ،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها