به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

احتمال انصراف نماینده خوزستان از لیگ برتر بسکتبال

احتمال انصراف نماینده خوزستان در لیگ برتر بسکتبال

خوزستان اسپورت- رییس هیات بسکتبال استان گفت: از لیگ برتر انصراف می دهد چون تیم خانه بسکتبال در خوزستان برای هیچ کسی مهم نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجتبی پیرعباسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قصد داریم از لیگ برتر بسکتبال کشور به دلیل مشکلات مالی انصراف دهیم زیرا استاندار و نمایندگان خوزستان در مجلس جواب ما را نمی دهند و وقتی پول هم نباشد نمی توان کار کرد.

وی بیان کرد: تصمیم ما مبنی بر انصراف تیم خانه بسکتبال خوزستان از لیگ برتر جدی است. فصل گذشته نیز بنده شخصا هزینه های تیم را تقبل کردم تا سهمیه استان حفظ شود اما وقتی این تیم برای کسی مهم نیست، توان من هم حد مشخصی است.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: باشگاه فولاد برای یک تیم فوتبال 200 میلیارد تومان برای حضور در لیگ برتر هزینه می‌کند اما تیم ما که یک سی‌ام این تیم فوتبالی هزینه ندارد، چنین وضعیتی دارد.

وی با بیان این که ما به کمک فوری نیاز داریم، افزود: همین روز گذشته 10 عدد توپ استاندارد مسابقه برای تیم خریدم که هزینه آن 40 میلیون تومان شد.

پیرعباسی عنوان کرد: از لیگ برتر انصراف می‌دهیم چون خانه بسکتبال در استان برای هیچ کسی مهم نیست. من می خواستم سهمیه استان حفظ شود و اگر مسئولان دوست ندارند و این موضوع برای شان مهم نیست، من چکار می‌توانم انجام بدهم. فقط مانده خانه‌ام را بفروشم و خرج تیم کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
مسئولین فعلا درخلوت کار دیگر میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
0
اگه پول ندارید پس چطور چند بازیکن خارجی گرفتید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها