به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد مربی خوزستانی از وضعیت والیبال استان

انتقاد مربی خوزستانی از وضعیت والیبال استان

خوزستان اسپورت- یک مربی والیبال با گله‌مندی و ابراز ناراحتی از وضعیت این رشته در استان، گفت:، فعلا نمی‌توان به والیبال خوزستان امیدوار بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی ولی‌عرب در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت والیبال خوزستان، اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم تلاشی که آقایان و بانوان والیبالیست خوزستانی دارند، والیبال آن‌ها به دلیل بی‌توجهی، پس از رسیدن به ‌مقطعی تمام می‌شود. این هیات یک مدیر جوان با روابط عمومی بالا می‌خواهد تا بتواند اسپانسر جذب کرده و مشکلات موجود را رفع کند.

وی گفت: این‌که فردی رئیس هیات شود، صرفا به خاطر این‌که پست داشته باشد، به درد والیبال خوزستان نمی‌خورد. این رشته کسی را می‌خواهد که دارای نفوذ باشد و با جذب اسپانسر به رونق بیشتر این رشته کمک کند.

این مربی والیبال افزود: در زمان ریاست آقای پروین در هیات والیبال خوزستان، سه تیم در لیگ برتر، دسته یک و لیگ دو کشور داشتیم اما اکنون بازیکنان خوزستانی اصلا حمایت نمی‌شوند و این واقعا برای خوزستانی با این همه ظرفیت، پتانسیل و منابع مالی، جای تاسف دارد.

وی بیان کرد: از این‌که می‌بینیم والیبال خوزستان به چنین روزهایی گرفتار شده است، ناراحت می‌شوم. والیبال خوزستان چند سالی است که رو به افت است.  ۱۰ سال است که حسرت یک تیم لیگ برتری را داریم و متأسفانه خوزستان چند سالی است که تنها در لیگ دو کشور تیم دارد. امیدواریم روزی برسد که مسئولان به این رشته کمک کنند تا پیشرفت خوبی در والیبال داشته باشیم.

ولی‌عرب با اشاره به معرفی موسوی، شریفات و محمدی از والیبال خوزستان به کشور، گفت: در گذشته والیبالیست خیلی خوب و مطرحی را در خوزستان داشتیم اما چند سالی است که از این رشته خیلی خروجی نداشتیم و این وضعیت نگران‌کننده است.

وی در پایان نیز با با بیان این‌که با شرایط موجود فعلا نمی‌توان به والیبال خوزستان امیدوار بود، افزود: این رشته جای کار زیادی برای بازگشت به روزهای خوب گذشته دارد و باید زیر ساخت‌ها درست شود و با حمایت و ورود اسپانسرها بتوانیم در لیگ برتر تیم داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
0
واقعا جای تاسف داره والیبال استان بااین ظرفیت که سریالهای گذشته داشته به این روزگارگرفتارشده (وقتی ریاست فعلی هیات والیبال با رابطه انتخاب شده! یکی لطفاازاین اقا سوال کنه تاحالاوالبیال بازی کردی؟)
علیرضا بیت سیاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
خدایی حسرت یه تیم لیگ برتری والیبال مونده تو دل این مردم استان چرا همه به فکر جیبشون هستن....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها