به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

اعلام دلیل انتقال قهرمان خوزستانی به تیم بوشهر

اعلام دلیل پیوستن قهرمان خوزستانی به تیم بوشهر

خوزستان اسپورت- دبیر هیات جودو خوزستان درخصوص چرایی رقابت ورزشکار استان در قالب تیم بوشهر در مسابقات قهرمانی جوانان کشور، توضیح داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد مهرافشار در گفت‌وگو با ایسنا ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم جودو نوجوانان و جوانان خوزستان در مسابقات کشوری، اظهار کرد: مسابقات جوانان و نوجوانان کشور در حالی در روزهای اخیر به پایان رسید که خوزستان موفق شد به هفت مدال دست پیدا کند که همگی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی بیان کرد: همچنین برای اولین بار یک داور خانم به نام یلدا حاجت پور در مسابقات جودوی بانوان داشتیم و امید جعفری نیز دیگر نماینده استان در بخش داوری مسابقات جودوی کشور بود. ضمن این که برای اولین بار در کادر برگزاری مسابقات یک خوزستانی به نام مصطفی الیاسی را هم داشتیم.

دبیر هیات جودو خوزستان در واکنش به این سوال که چرا یکی از ورزشکاران استان در همین مسابقات در قالب تیم بوشهر در رقابت ها شرکت کرد و به مدال طلا رسید اما در تیم خوزستان از او استفاده نشد؟ گفت: ابوالفضل طریفی علیزاده دانشجوی بوشهر است که یک سال و نیمِ پیش به درخواست خود بازیکن مبنی بر این که دانشجوی بوشهر هستم و می خواهم از این پس به عنوان جودوکار سهمیه استان بوشهر در مسابقات کشوری شرکت کنم، از سامانه جودوکاران استان خوزستان خارج شد.  

وی ادامه داد: حتی او در انتخابی خوزستان حضور نداشت چون با درخواست خودش مقرر شده بود که دیگر برای بوشهر به مبارزه بپردازد و این تصمیم خودش بود. او یکی از جودوکاران بااخلاق است و این را هم بگویم حتی محل زندگی اش خوزستان نیست و خانواده اش در قم زندگی می کنند. او در حال حاضر دیگر عضو تیم خوزستان نیست که بخواهد برای ما در مسابقات شرکت کند. ما برای این ورزشکار در ادامه مسیر ورزشی اش آرزوی موفقیت داریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها