به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازیکنان استقلال: تا چک نگیریم، بازی نمی کنیم!

استقلالی های اهواز در صورت عدم دریافت چک های مربوط به مطالبات خود، مقابل تیم تربیت نوین یزد بازی نمی کنند.
بازیکنان استقلال اهواز به صورت مشروط اعتصاب سه روزه خود را شکسته و امروز در زمین فجرسپاه اهواز به تمرین پرداختند.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، بازیکنان تیم استقلال اهواز که در اعتراض به مشکلات مالی باشگاه استقلال اهواز و پرداخت نشدن مبالغ قراردادهایشان از حضور در تمرینات این تیم خودداری کرده بودند، بعد از ظهر یک شنبه پس از توافق مشروط با مسئولان استقلال اهواز حاضر به انجام تمرین شدند.

طبق توافق انجام شده بین بازیکنان و مسئولان استقلال اهواز، آبی پوشان فردا از طریق اصفهان عازم یزد می شوند اما تا زمان دریافت نکردن چک های بانکی مربوط به مطالبات معوقه در مسابقه برابر تیم تربیت نوین یزد حاضر نمی شوند.

ارسطو جهانداری مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز که در بندرعباس حضور دارد، به همین دلیل فردا از بندرعباس عازم یزد خواهد شد تا از دفترچه چک شخصی اش به بازیکنان این تیم چک بدهد. بازیکنان استقلال اهواز شرط کرده اند که تاریخ چک ها باید قبل از روز هجدهم آذرماه و بازی هفته هشتم بین استقلال اهواز و گیتی پسند اصفهان باشد تا اگر این چک ها نقد نشود، در آن بازی به میدان نروند.

جهانداری مدیر عامل استقلال اهواز بر اساس درخواست علی شفیع زاده مالک این باشگاه حاضر به پذیرفتن چنین ریسک بزرگی شده و تقبل کرده است تا در قبال مطالبات بازیکنان تیمش به آنان چک هایی به تاریخ هفته آینده بدهد. شفیع زاده به جهانداری وعده داده که تا قبل از هجدهم آذرماه جاری مبالغ چک های صادر شده را به حساب بانکی وی واریز کند تا از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری شود.

بدین ترتیب بازیکنان استقلال اهواز که امروز بصورت مشروط تمرین کردند، فردا عازم یزد می شوند تا پس از دریافت چک های مورد توافق، مقابل تیم تربیت نوین یزد به میدان بروند.

بازیکنان استقلال اهواز: اول چک می گیریم، بعد بازی می کنیم
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
0
3
اگر آقای شفیع زاده دوست نداره برا استقلال اهواز هزینه کنه بهتره تیمو تحویل اداره ورزش خوزستان بده تا مدیرکل ورزش واسه تیم اسپانسر پیدا کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها