به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

قهرمان خوزستانی مدال‌هایش را حراج می‌کند؟!

قهرمان خوزستانی مدال‌هایش را حراج می‌کند؟!

خوزستان اسپورت- مدال‌آور جودوی پارالمپیک لندن با بیان این‌که شغلی ندارد و باتوجه به مشکلات مالی می‌خواهد مدال‌هایش را به حراج بگذارد، گفت:‌ می‌خواهم مدال‌هایم را بفروشم تا از پس مخارج همسر و فرزندم برآیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، هانی عساکره در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به این‌که یک مدال‌آور پارالمپیکی بوده اما هنوز شغل ندارد، اظهار کرد: من تا از سال 2010 تا 2012 عضو ثابت تیم‌ملی بودم و در این سال‌ها موفق شدم به سه طلای جهانی و آسیایی و مدال برنز پارالمپیک دست پیدا کنم. من همه کار ممکن را برای افتخارآفرینی انجام دادم اما بعد از این مدال‌آوری‌ها دیده نشدم و مسئولان کلا به من پشت پا زدند، یعنی کاری از بابت شغل برای من انجام ندادند تا بتوانم از عهده مخارج زندگی‌ام برآیم.

وی با بیان این‌که پنج سال است که بیکارم و شغلی ندارم، گفت: باتوجه به  قانون مجلس در خصوص استخدام مدال‌آوران پارالمپیکی، المپیکی، جهانی و آسیایی، وقتی با مسئولان برای استخدام در ارگانی صحبت می‌کنم، به من می‌گویند که مجوز نداریم. یعنی اصلا کاری برای من انجام نمی‌دهند و این‌که بحث آن ها چیست، خدا می‌داند.

دارنده مدال برنز جودوی پارالمپیک 2010 لندن خاطر نشان کرد: زمان شریعتی استاندار سابق نیز از او برای استخدام درخواست داشتم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. حتی به معاونان دولت آقای روحانی نیز چندین بار نامه دادم ولی بازهم اتفاقی نیفتاد و کسی برای من کاری نکرد.

عساکره افزود: حتی روز گذشته نیز به اداره‌کل ورزش و جوانان نامه دادم که آقایان نامه من را پس زدند و نامه به استانداری خوزستان رفت. هر روز به استانداری می‌روم اما کاری صورت نگرفته است. من درخواست شغل دارم و باتوجه به قانون مجلس باید من را استخدام کنند ولی این کار را انجام نمی‌دهند.

وی تاکید کرد:‌ باتوجه به شرایط زندگی‌ام و این‌که شغلی ندارم و مشکل مالی دارم، می‌خواهم مدال‌هایم را حراج کنم و بفروشم تا از پس مخارج همسر و فرزندم برآیم. زندگی من لبه تیغ است و باید به چه کسی این را بگویم.

ملی‌پوش سابق جودوی کم‌بینایان و نابینایان گفت: من پیشنهاد مربیگری تیم‌ملی جودو کم‌بینایان را دارم اما وقتی از پس مخارج زندگی‌ام بر نمی‌آیم، مربی تیم‌ملی شوم که چه شود؟ همچنین من با این شرایط و مشکلاتی که خودم متحمل شده‌ام، چگونه می‌توانم بگذارم فرزندم که دارای استعداد است، وارد عرصه ورزش شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
3
صرفا استخدامی توی ارگانی درست نیست، بلکه مملکت اگر مملکتی اباد و باصاحب بود، بایستی سازمانهای حمایتی میبود، که این عزیزان خودکفا باشن
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
مرگ بر مسولان خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها