به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

روشنایی: شک نداشته باشید در لیگ می‌مانیم

روشنایی: شک نداشته باشید در لیگ می‌مانیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس پس از تغییر کادر فنی از لحاظ فوتبالی، روحی و روانی متحول شده بود اما می‌توانستیم دیروز برنده بازی باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی را از سوی هر دوتیم مشاهده کردیم. توانایی شکست پرسپولیس را داشتیم اما بازی در نهایت به نتیجه تساوی به پایان رسید. بازیکنانمان در این مسابقه تلاش بسیار زیادی کردند.  بعد از اینکه گل تساوی را به ثمر رساندیم یکی دو موقعیت دیگر به دست آوردیم تا برای بار دوم دروازه پرسپولیس را باز کنیم اما با کم‌دقتی این موقعیت‌ها از دست رفت.

وی در رابطه با اینکه اگر این مسابقه با شکست این تیم به پایان می‌رسید کار استقلال خوزستان خیلی سخت می‌شد، گفت:‌ البته با قبول شکست هم شرایط ما خیلی بد نمی‌شد. فاصله تیم‌ها بسیار نزدیک به هم است. 5 هفته تا پایان لیگ برتر زمان باقی مانده و ما فرصت جبران داشتیم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم در دیدارهای آینده به وضعیت بهتری برسیم.

سرپرست فولادخوزستان در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس نسبت به دیدارهای قبل شرایط بهتری پیدا کرده و این تیم متحول شده است. حضور برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید از لحاظ فوتبالی و روحی روانی بازیکنان این تیم را متحول کرده و آنها به شرایط بهتری رسیده‌اند.

روشنایی در ارتباط با درگیری لفظی که بین یعقوب پیری مدیر رسانه‌ای استقلال خوزستان و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به وجود آمد، اظهار داشت: موضوع خاصی نبود. در یکی از صحنه‌های مسابقه خطایی اتفاق افتاد که پیری اعلام کرد ای وای این صحنه خطا بود. در همان حین بنده با بهروان صحبت می‌کردم که وقتی او اعتراض مدیر رسانه‌ای ما را دید به او اعلام کرد صحبت نکند. پیری هم جواب او را داد  که سپس من او را از آن منطقه دور کردم و به موضوع فیصله دادم. بهروان فرد باشخصیتی است و مشکل خاصی نبود.

وی در ارتباط با اینکه آیا استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند، گفت: شک نداشته باشید این اتفاق می‌افتد.

سرپرست استقلال خوزستان در پایان در مورد دیدار هفته آینده این تیم مقابل راه‌آهن اظهار داشت: راه‌آهن تیم خوبی است و آنها حریف مستقیم ما در پایین جدول هستند. این مسابقه 6 امتیازی است و مطمئن باشید در این مسابقه پیروز می‌شویم و نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
0
واقعا اگه میباختن شرایط براشون سخت نمیشد؟ اگه قابلیت این تیم بالاس جرا اینجای جدوله؟ یعنی بعد از 25 هفته هنوز وقت دارن؟ پناه بر خدا عجب روحیه ای امید جیز خوبیه. یا حق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها