به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

اولین بازی فولاد در لیگ بدون مهدی بدرلو

اولین بازی فولاد در لیگ بدون مهدی بدرلو

خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان برای نخستین بار در لیگ چهاردهم بدون حضور مهدی بدرلو به میدان رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی بدرلو که به دلیل آسیب دیدگی دیدار فولاد برابر نفت را از روی نیمکت نظاره کرد، در تمامی 24 مسابقه قبلی فولاد در فصل جاری یکی از 11 بازیکن حاضر در ترکیب اصلی فولاد خوزستان بود.

در واقع، تیم فولاد برای نخستین بار در فصل جاری لیگ برتر بدون حضور مهدی بدرلو به میدان رفت تا بازیکن شماره 5 فولاد نتواند آمار حضور در صددرصد بازی های فولاد در لیگ چهاردهم را حفظ کند.

مهدی بدرلو و اسماعیل شریفات با 24 حضور در میدان و ماتیاس چاگو، لئونارد مساریچ و علیرضا سلیمی با 23 بار حضور در ترکیب فولاد خوزستان، بیشترین بازی ها را در این فصل برای تیم فولاد که اسکوچیچ از آن با عنوان تیم هندبالی یاد کرده، انجام داده اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
5
دوستان لطفا همیشه صبور باشید، واقعا طبیعیه که یه بازی دو بازی و حتی چند بازی یه بازیکن اماده نباشه، مشکلاتی داشته باشه، اشتباه کنه، ولی ما به عنوان هوادار نباید احساسی و از روی عصبانیت نظر بدیم، هفته قبل همه دوستان به احمد گیر دادن ولی من که دیروز متاسفانه نتونستم بازی رو ببینم ولی ظاهرا یکی از بازیکنای خوب بوده و خدا رو شکر خوب کمک کرده، پس همیشه یار تیم باشیم، مگه خودمون تو زندگی روزمره و کارمون اشتباه نمی کنیم؟
محمد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
2
مهدی بدرلو عالیه خیلی دوستش دارم .

مدیریت محترم ضمن خسته نباشید لطفا یه گزارش از وضعیت صعود فولاد نوین به لیگ برتر تهیه کنید که ایا اجازه حضور در لیگ برتر را داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها