به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تفاضل گل در فوتبال ایران حذف شد

قانون جدید برای جلوگیری از تبانی در لیگ

قانون جدید برای جلوگیری از تبانی در لیگ

خوزستان اسپورت- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد از فصل آینده قانون تفاضل گل در مسابقات داخلی حذف و نتیجه بازی‌های رو در رو تعیین‌کننده جایگاه تیم‌ها خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، فصل گذشته مسابقات فوتبال در دسته‌های مختلف در حالی به پایان رسید که شائبه تبانی در بعضی از دیدارها و به ثمر رسیدن گل‌های زیاد برای افزایش تفاضل گل حتی کار را به کمیته‌های قضائی فدراسیون فوتبال کشاند و هنوز هم پرونده‌هایی در جریان است.

فدراسیون برای جلوگیری از اتفاقاتی نظیر تبانی قانون مسابقات لیگ‌های فوتبال را تغییر داده و قرار است از فصل آینده عملی شود.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: در فصل آینده در بحث صعود تیم‌ها و یا سقوطشان تفاضل گل نخواهیم داشت و بازی رو در رو یا بعضی از روش‌های جدید ملاک می‌شود.

به گفته کامرانی‌فر، این روش برای تعیین تیم‌های قهرمان هم استفاده می‌شود و نه تنها در لیگ برتر بلکه در تمامی رده‌ها اجرایی خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
1
اقایون کل فوتبال ایران تبانیه خودتونو مسخره کردین تیم های نفتی خوزستان باید نابود بشن چون باید بودجه خرج تهران کنید
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
1
سلام چند ساله که تبانی در لیگ برتر به روش مافیایی انجام میشه یعنی وزیر محترم تیم محبوبش رو همه جوره تأمین و حمایت می کرد و بقیه تیم ها همه مشکل دار می مونند و بعد لازم شد در بازی هم اشتباه داوری همیشه به نفع تیم مافیایی سرخ تهران است و به راحتی قهرمان قلابی می شوند. امسال هم مافیای سرخ قهرمانه قلابیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها