به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
سرپرست مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت اعلام کرد:

احتمال جدایی منصوریان از نیمکت تیم نفت آبادان

احتمال جدایی منصوریان از نیمکت تیم نفت آبادان

خوزستان اسپورت- سرپرست مدیرعاملی باشگاه صنعت‌ نفت آبادان از اعتراض علیرضا منصوریان به مشکلات مالی این باشگاه و احتمال جدایی وی خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جهانگیر کی‌شمس در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و شایط آماده سازی پیش فصل این تیم اظهار داشت: مشکل نقدینگی تیم ما هنوز حل نشده و هنوز مجبوریم محتاط حرکت کنیم. همه بازیکنان مبلغ بالا می‌خواهند در حالی که منابع مالی ما محدود است. از این رو با تاخیر وارد نقل و انتقالات شده و مذاکراتمان به نتیجه نمی‌رسد. به نظر می‌رسد وضعیت نفت مسجدسلیمان بهتر است و تا این لحظه علارغم وعده‌هایی که داده شده هیچ چیز محقق نشده است.

وی با اشاره به زمانی که از دست می‌رود تصریح کرد: زمان برای ما خیلی مهم است. این قول‌ها چه زمانی قرار است به دست ما برسد. اگر قرار باشد 300 میلیارد هم به ما بدهند اگر از زمان مقرر عبور کند دیگر به درد من نمی‌خورد. از این رو مسئولینی که صحبت از کمک به تیم ما کردند اگر در این هفته پول به ما برسانند کمک کردند چرا که پس از آن دیگر دردی از ما دوا نمی‌کند و هیچ فایده‌ای ندارد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: منصوریان به شدت معترض است و مشخص نیست او با این شرایط بماند یا نه! او هم اعتبارش را پای این تیم گذاشته است. وقتی می‌بیند وضع به این شکل است دلسرد می‌شود. بازیکنان هم دلسرد می‌شوند و انگیزه‌ای برای کار در این تیم ندارند. وقتی نمی‌توانیم اردو برویم، لباس تهیه کنیم و نفرات مورد نیاز را به خدمت بگیریم همین نفراتی هم که در تیم هستند نا امید می‌شوند. وقتی تبعیض تا این حد در بین تیم‌های لیگ برتر وجود دارد امکان رقابت وجود ندارد. بعد به ما ایراد می‌گیرند و شماتتمان می‌کنند که چرا نتیجه نمی‌گیرید. وقتی شرایط مساوی نباشد آن قهرمانی که بدست می‌آید قهرمانی نیست که در اثر رقابت سالم بدست آمده باشد بلکه بر اساس پولداری و بی پولی است.

کی‌شمس با اشاره به این که فقط دو تیم در لیگ برتر شامل قانون شده اند تاکید کرد: فقط دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان شامل قانون ممنوعیت کمک دولتی شدند چرا که دیگر تیم‌ها ظاهرا زیر نظر نهاد‌هایی نیمه دولتی قرار دارند و بخشی از سهامشان خصوصی هستند. من هم نمی‌گویم به ما کمک نمی‌کنند بلکه به ما هم وعده ای‌هایی دادند، ولی حرف من این است که امروز تیم ما به حالت مرگ رسیده است و به پول نیاز دارد، ولی فردا که زمان گذشت و مرد پول به چه دردی می‌خورد؟ در این بین کسی به زمان فکر نمی‌کند. دو ماه دیگر اگر وزارت نفت 500 میلیارد به من کمک کند به هیچ دردی نمی‌خورد. از استاندار، وزارا و همه و همه می‌آیند و نقش پسر خوبه را بازی می‌کنند و در نهایت من می‌شوم پسر بد داستان و فحش می‌خورم.

وی با اعتراض نسبت به مبلغی که به عنوان کمک به این باشگاه در نظر گرفته شده است گفت: 30 میلیاردی که به عنوان کمک در نظر گرفته شده قرار است بین دو باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ما تقسیم شود. ضمن این که باز هم 15 میلیارد به ما نمی‌رسد. در پروسه انتقال پول به باشگاه مراحلی طی می‌شود و یک مبلغی را اداره ورزش استان بر می‌دارند و در نهایت چیزی حدود هفت هشت میلیارد به ما می‌رسد. 10 میلیاردی که با وجود پیگیری‌های بی اندازه من قرار بود از منطقه آزاد اروند به ما برسد هم هنوز نیامده است. تا امروز ریالی به ما پرداخت نکردند. فرض کنیم این پول‌ها هم به دستمان برسد بودجه نهایی ما که هنوز هم به دستمان نرسیده هجده میلیارد تومان است. این بودجه موسسه است و فقط تیم فوتبال صنعت نفت را در بر نمی‌گیرد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت ادامه داد: سه ماه بیمه و حقو کارمندان ما باقی مانده و از طرفی 35 درصد بدهی‌های قرارداد‌های فصل قبل بازیکنان پرداخت نشده است. در کنار همه این‌ها در این مدت از بازار لباس خریدیم، توپ خریدیم، غذا و آب معدنی خریدیم و به جایی نیست که بدهکار نباشیم. به این ترتیب اگر موفق شویم آن 18 میلیارد را بگیریم فقط باید بدهی‌های فصل قبل را تسویه کنیم و دوباره بودجه ما صفر می‌شود. با این حال چاره نداریم و با همین بودجه‌ها می‌سازیم. مجلس، وزیر و آن‌هایی که قانون را تصویب می‌کنند جوابگو باشند. چطور یک تیم این همه امکانات دارند و تیم ما برای یک ریال پول باید به این و آن التماس کند. وزارت ورزش به دو تیم استقلال و پرسپولیس علیرغم وجود بند ج ماده 94 به طور مستقیم کمک می‌کند، ولی به ما می‌گویند شما کاری به آن‌ها نداشته باشید. آن‌ها هم دولتی هستند و آن‌ها هم از وزارت ورزش پول می‌گیرند. چه کسی پاسخگوی این سوال ما است.

کی شمس شرایط تیم‌ها در لیگ را غیر عادلانه دانست و گفت: بجز دو تیم خصوصی شهر خودرو و تراکتور بقیه تیم‌ها نیمه خصوصی هستند و بودجه‌های آنچنانی دارند. من نمی‌گویم به آن‌ها پول ندهند من می‌گویم همه به توان مالی برسند. نمی‌شود که به آن‌ها کمک کنند و آن‌ها بازیکن 18 میلیاردی بگیرند، ولی بودجه یک فصل ما 18 میلیارد باشد. کجای این عدالت است؟ با این شرایط چرا بازیکن باید به تیم من بیاید، پول کم بگیرد، گرمای هوا، عوارض پالایشگاه و کمبود امکانات را هم تحمل کند. چنین حرکت‌هایی علاوه بر این که پول نداریم فشار زیادی را برای تیم ما وارد می‌کند.

وی از لغو احتمالی اردوی تهران خبر داد و افزود: به احتمال خیلی زیاد اردوی ما لغو می‌شود. نفت مسجدسلیمان یک هفته است در اردو است. من همین یک اردو را هم نمی‌توانم برگزار کنم. طبق استاندار‌ها باید بازیکنان را آماده مسابقات کنیم. در حالی که ما نمی‌توانیم اردو برگزار کنیم و زمان بدنسازی را از دست دادیم. اینجا باید منتظر 9 شب بمانیم و فقط می‌توانیم دور زمین بدویم. نه می‌توان در این گرما زیاد تمرین کرد و نه می‌توان از بازیکن کار کشید. من خیلی پیگیری کردم و جایی نیست که نرفته باشم. کارم به جایی رسیده که به راننده‌های مسئولین متوسل می‌شوم بلکه بتوانند سفارش ما را بکنند. به این می‌گویند تیم داری لیگ برتر. کجای دنیا مدیرعامل یک تیم لیگ برتری که قرار است حماسه بیافریند به این شکل کار می‌کند. تیم، شهرم و مردم این شهر را دوست دارم، ولی به جایی رسیدم که کم آوردم.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت از عدم موقیت تیمش در فصل نقل و انتقالات خبر داد و گفت: تیم من دفاع ندارد. نمی‌توانم بازیکن بگیرم. هیچ بازیکنی اینجا نمی‌آید. هر روز بازیکن می‌گوید 30 درصد ما چه شد. اردیبهشت آن‌ها پول دادیم و الان مهر است. این بدهی‌هایی که پرداخت نمی‌شود بازیکن را بی انگیزه می‌کند. من هنوز نتوانستم برای تیمم لباس بخرم. نمی‌دانم با چه لباسی به زمین برویم. با تی‌شرت معمولی بازی کنیم؟ هر چه می‌گویم هیچ ترتیب اثری نمی‌دهند و فقط می‌گویند توکلت به خدا باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۰
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
2
1
دیشب منصوریان گفت من اعتراضی ندارم میدونم تیمای نفتی مشکل مالی دارن ولی امروز اقای مدیرعامل میگه منصوریان اعتراض داره و میخاد بره ! کدومشون راست میگه کدومشون دروغ میگه فقط خدا میدونه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
2
2
دوست عزیز منصوریان با اون حرفش خواسته مرام نشون بده و آقایی کرده وگرنه کدام مربی بدون پول حاضره آبروشو گرو بذاره معلومه که مدیرعامل راس میگه . ما آبادانیا چرا اینجوری شدیم و مثل قدیمیا دنبال مو از ماست کشیدنیم. مدیرعامل داره میگه پول نیست اونوقت بجای همدردی و نشون دادن تعصب میگیم کی راس میگه کی دروغ . مدیرعامل تیم داره میگه در همین بی پولی وضع نفت مسجدسلیمان بهتر از صنعت نفته خب این یعنی دستهایی درکاره تا صنعت نفت زمین بخوره . من همیشه گفتم بازم میگم آی مردم آی ایران آبادان شهروند داره ولی شهردوست نداره صنعت نفت سیاهی لشکر داره ولی هوادار نداره . شهری که مردمانش به حداقل ها راضی هستن و دربرابر اینهمه معضلات و مشکلات شهری سکوت و بی تفاوتی اختیارکردن و تیمی که هواداراش فقط حرف میزنن وحاضر نیستن بخاطر تیمشون حرکتی اعتراضی انجام بدن نباید انتظار بهتر از اینرا داشته باشن . از آقای کی شمس خواهش میکنم حالا که مشکلات مالی صنعت حل شدنی نیست لطفا و لطفا تیم را از مسابقات بیرون بکشن والله اینجوری آبرومندانه تر خواهد بود تا بدون پول و بدون آمادگی وارد بازیها بشیم و هی ببازیم و درنهایت با سقوط بریم لیگ یک . لطفا تیم را بیرون بکش بخدا ذله شدیم از اینهمه جفا و ظلم و بی عدالتی و تبعیض و خیانت و درویی و فریبکاری. جان عزیزات از لیگ کنار بکشید تا ما هم به آرامش برسیم.
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
مدیرعامل اگر نمیتونه برای تیم تامین بودجه کنه خیلی بیجا کرده این مسئولیت رو قبول کرده. این اقا مگه دو هفته قبل نگفت اگر پول نرسه تا یک هفته بعد استعفا میدم پس چرا مردانگی به خرج نداد و استعفا نداد.
اگر قراره مدیرعامل فقط بشینه توی دفترش نسکافه بخوره و مصاحبه کنه و منتظر باشه تا پولی از اسمون بیاد و خرجش کنه خب من و شما هم میتونیم اینکارو بکینم چه دلیلی داره مدیرعامل بدون رزومه و غیرورزشی از ایذه وارد کنیم؟
مدیرعامل یا باید عرضه تامین بودجه داشته باشه یا زود شرش رو کم کنه این اقا زیردست عیسی زاده و بله قربان گوی عیسی زاده بود حالا میخاد ادای مدیر در بیاره ولی از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن و مصاحبه کردن رو بلده.
سعید سلطانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
آقای ناشناس تیم نفت مسجدسلیمان خودش هم داره با هزارتا مشکل دست و پنجه نرم میکنه ، تا دیروز که سرمربی نداشت کسی یادش نبود بگه سرمربی ندارند همین الان بازیکن ندارن هیچ کس این رو نمیگه ولی الان که یه اردوی بدرد نخور رفته انگاری اردو زده بارسلونا همه هاج واج موندن آدم اینقدر بخیل !!!!
انسان نباید دیگران رو بکشه پایین ، باید سعی کنه خودش رو بکشه بالا .
سعید سلطانی MIS
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
2
1
تیم نفت مسجدسلیمان که بازیکن نداره ، همه بازیکنانش رفتند پس با چند بازیکن رفته تهران تمرین کنه آقایون مسئولین نفت MIS اگر پول دارید چرا بازیکن خوب جذب نمیکنید، اگر پول ندارید چرا میرین یک هفته بدون بازیکن توی تهران حداقل بازیکن بگیرید بعد برید یه هوایی به سر کلتون بخوره ، اساتید دروغ ، اینهمه میشینید داستان سرایی میکنید یکمی هم به عمل فکر کنید و عملگرا باشید نه وراج و دروغگو ، ما که میدونیم چه خبره .
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
1
2
اقای کی شمس شما که چندسال باتیم هستید ومیدونید وصعیت بودجه نفت چطوریه پس اگه نمیتونی برو کنار ازروز اول فقط ایه یاس میخونی لبخند روی لبهای ما خشکید برو بزار یکی دیگه بیاد صدرحمت به عیسی زاده
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
2
2
اقا جمع کنید تعطیل کنید این دکون بازارو تیم فوتبال نمیخاییم ماشالله به همت وتعصب فوتسال و بسکتبال بانوان ابادان درود به شرفشون فوتبال اقایون که ابروی ابادان رو‌ بردن خاک برسرتون کنن هر بی سروپایی رو‌اوردن انداختن به فوتبال ابادان شدن همه کاره و هیچ کاره از دهات های خوزستان امدن ابادان پست ومقام گرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
3
تمامی مسئولین محترم به رسالت ضدیت با شهرآبادان وفوتبال آبادان پایبند هستند از مسئولین منطقه ویژه اروند گرفته تا فرماندار شهر و استاندار و مسئولین ورزش وجوانان قسم خوردن شهروفوتبال آبادان را نابود کنند دراین کشور همه چیز ضد آبادان است
reza
|
France
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
3
باز خوبه آقای کی شمس میاد و حرف میزنه ومشکلات باشگاه را جار میزنه ولی نمایندگان چرا هیچ کاری انجام نمیدن وکمک نمی‌کنند برای رفع مشکل‌ هواداران ما هم باید کمک کنیم وبریم جلوی فرمانداری ومشکل تیم را فریاد بزنیم شاید به گوش مسئولان برسد
هوادار صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
3
خوب چرا این اقایون مسئول واضح وشفاف باشگاه صنعت نفت را منحل نمیکنند؟ چرا دستور انحلال این باشگاه قدیمی که گویا خاری است در چشم بعضیها را صادر نمیکنند تا تکلیف تیم صنعت هم مانند شهر بتاریخ پیوسته آبادان معلوم شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
1
خوب چرا این اقایون مسئول واضح وشفاف باشگاه صنعت نفت را منحل نمیکنند؟ چرا دستور انحلال این باشگاه قدیمی که گویا خاری است در چشم بعضیها را صادر نمیکنند تا تکلیف تیم صنعت هم مانند شهر بتاریخ پیوسته آبادان معلوم شود
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
3
این شهر سه تا نماینده داره فرماندار ویژه داره منطقه ازاد داره اداره بندر وگمرک. داره پالایشگاه وپتروشیمی و نیروگاه داره خداییش دارین چه خاکی برسرتون میکنید والا هیچ جایی ایران ندیدم مثل ابادان مسولان بیغیرت و بی ریشه داشته باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
1
آقای مدیرعامل محترم هواداران خسته شدن ازاین همه ظلم و بی عدالتی جان عزیزت اعلام کنید باشگاه صنعت نفت را از این لیگ کثیف بیرون بکشید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
شروع شد!!!
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
2
تو این شهرهای دور افتاده شرق کشور فقط تو اون شهر یه اداره جهاد کشاورزی داره تمام عمران وبودجه شهر ازاین اداره تامین میشه یه استخر خیلی شیک ومدرن درست کردن که تو کل خوزستان با اینهمه ادعا نداریم چنین استخری
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
2
0
فقط حرف میزنه..
حالا قدر عیسی زاده رو میدونیم
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
1
1
اين كه قراره فقط پنج يا شش تيم درليگ ١٦ تيمي برتر موفق باشند وبقيه سياهي لشگر چندين سال است مشخص شده وزير قبلي ورزش بصورت خيلي واضح طرفدار پرسپوليس وهمه تلاش خودش رو براي قهرماني آن تيم در ايران و آسيا بكار مي برد حتي به قيمت جفا وبي عدالتي به بقيه تيم ها كه صنعت نفت يكي از اون تيم ها است كه توان اين روداشت كه حتي چند هفنه در قراربگيره اون هم تحت شرايط بد مالي يادتون باشه تو همون هفته ها بازيكن هايي كه از فصل قبل توي تيم باقي مونده بودند هنوز فصل قبلشون تسويه نشده بودبنابراين با برنامه ريزي قبلي بقدري تيم رو تحت فشارگذاشتند كه ديديد چطوري با كله سقوط كرد وچندين تيم ديگه هم همينطور بطوريكه پرسپوليس در محوطه امن در جدول قرارگرفت يادتون باشه ذوب آهن و ماشين سازي و سايپا كه هميشه در بالاهاي جدول بودند سال قبل چگونه با مهندسي وزارت ورزش وفدراسيون به اون روز افتادند پس بعضي از دوستان بيهوده به مسؤولين استاني و منطقه آزاد و حتي مديرعامل باشگاه گير ندهند وقتي دستور از بالا باشه انها هم مطيع اوامر هستند وتا زمانيكه طرفداران عزيز تيم نگاهشون به اين پايين ها باشه وضعيت تغيير نمي كنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
1
سلام یک نقد وارد هم خدمت آقای مهندس کی شمس گرامی دارم هیچکس ازنیت خیرتان تردید ندارد اما بعنوان یک هوادار یک سئوال ازتون دارم هیئت مدیره محترم استعفای دسته جمعی دادند چرا؟ چون دراین چندسال به صنعت نفت همان اندک بودجه هم بموقع نمیرسید شمااستعفا کردید که مسئولین یک راه وچاره منطقی وسریع برای تامین بودجه صنعت پیدا بکنند وقتی چیزی عوض نشد چرا بازم برگشتید که بازهم سر نقطه اول باشیم آقایون هفته ی پیش بخاطر نرسیدن بودجه تهدید به استعفا کردید اما بازم پول نیامد اگر شماها محکم برموضع بحق تان ایستاده بودید وضع لااقل ازحالا بهتربود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
2
آهای آبادان مظلوم یارانت کو؟ گلهای پرپرت کو؟ عجبا که هرسو نظر می اندازیم فقط خائنین تورا محاصره کردن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
3
تیم نفتی تأسیس می کنن، هر سال قبل از شروع لیگ منتظر تعیین وضعیت از وزارت نفت و تأمین بودجه هستن.
خیلی مسخره س. نفت مال ماست و دست این ها به سمت تهرانی ها درازه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
3
آقای کی شمس برای چی شما ودوستانت(هیئت مدیره) پایان لیگ بیستم استعفا دادید ؟ چون چندین سال وضعیت بودجه صنعت نفت بد ونامعلوم ونامطلوب بود سپس بدون هیچگونه تغییر عملی در وضعیت مالی صنعت نفت برگشتید شماها اگر بر موضع خود در فشار به مسئولین رده بالا و بالادستی باقی می ماندید وضع تغییرمیکرد اما بی دست آورد ملموس مجدد بازگشتید حالاهم وضع مالی خیلی خیلی بدتر ازفصول قبل شده چون آقایون حتی حاضرنیستند برای شروع لیگ پول بدهند بهتراست همتون سریع استعفا بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
1
0
بارهاگفتم بازهم میگم.هرچنددوستان میگن دشمنان صنعت دوست ندارن تیم جون بگیره..منصوریان مدتی است ناراحته وب زوروالتماس نگهش داشتن. اما اینبارنمیمونه. اینجامسئله آبروست. تیم پول آب معدنی نداره .نقشه سقوط امسال وزارت داره پیاده میکنه ک صنعت بره دسته یک.. مسوولین وزارت بدانید مهم زنده مانده صنعت است برامادسته۳هم عشق است صنعت وآبادان.. بدانیدصنعت زنده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
1
0
این کی شمس چقدفک میزنه؟فک کنم عمرامصاحبه نکرده..فقط درموردجنگ تحمیلی وعملیات کربلای۴حرف نزده...حاج عیسی زاده کم حرف میزنه امامردعمله...کجایی حاج عیسی زاده.بعدتوصنعت منحل میشه
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
1
خوزستان نه مدیر داره نه مسول فقط یه مشت جیره خوار دولت میرن بالا کارهای سیاسی و به فکر جیب خودشونن ، آخه مسولی که نمیتونه از حق حقوق قانونی تیم نفتی دفاع کنه و حق این همه معادن انرژی که از استان تمام کشور را ساپورت مالی میکنه بگیره ! رفته برای چی ، نمایندگان خوزستان هستن اینها یا نابودگر استان ، چقدر ظلم در حق این دو تیم ریشه داره میشع دوتا تیم با قدمت مجموعا بالای ۷۰ سال اندازه یه گلگهر هم بشون منابع مالی نمیدن ! خدا وکیلی چقدر میخوان ظلم کنن به این استان چقدر خیانت چقدر حق خوری ، با آبروی شهدای بزرگ این استان بازی میکنید ای مسولان سیاسی کار ، همش توی تلوزیون دروغ گفته میشه در مورد خوزستان ، متاسفانه بیشتر از جنگ ۸ ساله عراق به حق و حقوق مردم خوزستان این استان بزرگ و قلب منابع مالی ایران ستم و ظلم شد بعد از جنگ خوزستان شد سنگر دزدان و خیانتکار هیچکس هم نتونست جلو این همه غارت ثروت را بگیره ، مردم خوزستان دیگه نا امید شدن از این عدالت، خدا یا خودت کاری بکن .
با تشکر از خوزستان اسپورت محبوب
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
2
چرا مسئولین اینقدر نادان اند این تیم نماد اتحاد کل قومیتهای این شهر است نماد اتحاد نماد آرامش نمادووووو چرا اینقدر نادانید برای یک شهر بزرگ صنعتی ومرزی آیا دادن این بودجه سخت است وای وای که شما بخیر این سرزمین فکر نمیکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
1
چرا همیشه باید مسئولین احساس خطر بکنند تا کار صحیح ودرست را انجام بدهند این کمک مالی کم کم کم هزینه ترین راه برای برای نشاط وآرامش و امنیت در بندر آبادان است بیدار شوید فردا شاید دیر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
1
برای تمامی مسئولین شهرآبادان آنچه مهم است فقط حفظ میزشان است والله بی تفاوتی ووو حد داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
1
مسئولین شهرآبادان وخوزستان درخیانت بشهر آبادان چیزی کم نگذاشتن واگذار تان به قرآن و روح شهیدان پاک این شهر هیچ قدمی در راه خواست بحق این مردم نجیب برنداشتید شرمنده و رو سیاه دوعالم میشوید ( اگر دانی که فردا محشری نیست سئوال و پرسش و پیغمبری نیست بکش اسب جفا تا میتوانی۰۰۰)
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
3
ببینید چه به سر تیم اوردن درحالی که نفت مسجدسلیمان دوهفته توی تهران اردو زده ومدیرعاملش صحبت از بودجه 50 میلیاردی میزنه وفولاد قسط اول بازیکنانش رو میده ودوبار میره اردو وخوب کاری هم میکنن این دوتیم اما ما چقدر بدبختیم برا رفتن به یه اردو نمیتونیم منبع مالی پیدا کنیم چقدر بدبختیم که تیم به چه روزی افتاده خیلیها دارن درحق تیم نامردی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
1
1
حداقل 50% ادامه مشکلات مالی صنعت گردن همین هیئت مدیره ناکارآمد است شماها که همتون عرضه جمع آوری بودجه ندارید چرا مانده اید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها