به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد سرمربی استقلال ملاثانی از حواشی اخیر

انتقاد سرمربی استقلال ملاثانی از حواشی اخیر

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با درخواست از مسئولان برای حل مشکلات این تیم، گفت: مسئولان جلوی این بحران‌ها را بگیرند و تا زمان مشخص شدن تکلیف، مدیریت تیم را در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان یا هیات فوتبال خوزستان بگذارند و از بازی با احساسات مردم خوزستان جلوگیری کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم اشکش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: انتظار ما و مردم از مسئولان، حل کردن مشکل استقلال ملاثانی است و از استاندار دلسوز تقاضا داریم در کنار مدیرکل ورزش و جوانان و ریاست هیات فوتبال خوزستان و همچنین نمایندگان محترم مجلس و مسئولان شهر ملاثانی به این مسئله مهم رسیدگی کنند.

وی افزود: استقلال ملاثانی فقط یک تیم نیست، بلکه شرف و علاقه و احساس مردم ملاثانی است و خود همین مردم غیور و با ارزش، این تیم را به لیگ یک آوردند و با هزینه خودشان و با کمک های مردمی نیز در لیگ یک با اقتدار ماندند و اکنون روزانه صدها نفر در ورزشگاه شهدای ملاثانی چشم نگران و منتظر حل این مشکل هستند، مشکلی که از سوی فردی جوان و بدون سابقه مدیریت و بدون پشتوانه مالی، ایجاد شده است، در حالی که امتیاز آن‌ها مربوط به لیگ سه کشور است و ربطی به لیگ دو و یک ندارد و اکنون در حال بازی با احساسات مردم منطقه ملاثانی است و هر روز تن مردم ملاثانی را با یک خبر و بازی رسانه‌ای می‌لرزاند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی ادامه داد: مسئولان محترم لطفا به خاطر این مردم پاک به این قضیه ورود کنید و از نهادهای محترم امنیتی تقاضا داریم از تنها دلخوشی مردم ولایتمدار شهرستان باوی محافظت کنند. اگر تیم باشخصیت استقلال ملاثانی در مسابقات آبستن حوادث متعدد و بازی های ناپاک شد، چه کسی جوابگوی مردم خواهد بود؟ امید است مسئولان جلوی این بحران‌ها را بگیرند و مردم ملاثانی را خوشحال کنند و تا زمان مشخص شدن تکلیف، مدیریت تیم را در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان یا هیات فوتبال خوزستان بگذارند و از بازی با احساسات مردم خوزستان جلوگیری کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی ابادانی
|
United States of America
|
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
اقا ابراهیم متاسفانه اقایون چشم دیدن فوتبال خوزستان رو ندارن
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
سلام متاسفانه مافیای سرخ به همه ی تیم ها بویژه آبی دلان، در هر کجا که باشند ضربه می زند. لعنت بر مافیای سرخ تهران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها