به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

کودایی: با مهار پنالتی‌های اردن احساس غرور کردم

کودایی: با مهار پنالتی‌های اردن احساس غرور کردم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان خوزستانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: وقتی دو پنالتی‌ حساس مقابل اردن را مهار کردم احساس غرور داشتم.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی فوتبال بانوان ایران با درخشش زهره کودایی دروازه‌بان خوزستانی در ضربات پنالتی از سد اردن گذشت و برای اولین بار راهی مسابقات بانوان جام ملت‌های آسیا شد.  

زهره کودایی در همین رابطه گفت و گویی با خبرنگار میزان انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.

تیم ملی بانوان برای اولین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کرد، چه احساسی دارید؟
به خاطر اینکه توانستیم حداقل نصف حق‌مان را از فوتبال بگیریم، خیلی احساس غرور دارم. خداراشکر بعد از پیروزی مقابل اردن مردم توجه خوبی به زحمات تیم ملی و هم تیمی‌هایم داشتند. در این میان به عملکرد من هم توجه زیادی شد. این موضوع به خاطر خواست خدا بوده و تلاشی که در تمرینات داشتم و دعای خیر همه به ویژه مادرم.

در مورد مهار دو ضربه پنالتی هم صحبت کنید.
مهار ضربات پنالتی، ابتدا خواست خدا بود و بعد به خاطر تلاشی که در تمرینات داشتم. همچنین دعای خیر مردم ایران به ویژه مادرم. وقتی پنالتی‌ها را مهار کردم احساس غرور داشتم.

انصافاً توجه زیادی به زحمات تیم ملی بانوان ایران و صعودشان شد.
خدارا شکر تیم ملی توانست با یکدلی این نتایج را بگیرد و انرژی مثبتی که از هموطنانمان دریافت کردیم در عملکرد ما خیلی موثر بود.

پیش‌بینی‌ شما از نتایج آتی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا چیست؟
بازی فوتبال غیرقابل پیش بینی است؛ اما باتلاشی که بازیکنان، کادرفنی و عوامل فدراسیون دارند، می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و دوباره دل مردم را شاد کنیم.

حین ضربات پنالتی و دریافت آنها مادر شما اشک ریخت و کلی احساسات به خرج داد.
همیشه دعای خیر مادرم همراهم بوده است و دست‌شان را می‎بوسم؛ این پیروزی را به مادر عزیزم تقدیم می‌کنم. وقتی پنالتی‌ها را مهار کردم احساس غرور کردم.

صحبت پایانی؟
از مردم کشورم و همچنین کسانی که  برای موفقیت تیم ملی بانوان ایران دعا کردند تا ما بتوانیم در این برهه حساس بهترین نتیجه را کسب کنیم و شرمنده‌شان نشویم، تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها