به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

مطلق: ویسی باید زودتر تعویض می‌کرد

خوزستان اسپورت- کارشناس فنی دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران گفت: عبدالله ویسی باید زودتر تعویض می کرد تا استقلال به پیروزی برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ناصر مطلق مربی و مدرس فوتبال خوزستان که در کنار مسعود نریموسایی مجری برنامه خوزستان در لیگ برتر به تحلیل فنی بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران می پرداخت، اظهار کرد: استقلال باید از شرایط میزبانی استفاده می کرد و برای فرار از سقوط هر سه امتیاز این بازی را به دست می آورد.

مطلق ادامه داد: با اینکه میثم دورقی در تمرین روز گذشته استقلال خوزستان مصدوم شده بود، عبدالله ویسی نباید برخی از بازیکنان را در پست های غیرتخصصی به بازی می گرفت و می توانست از سایر نفرات در همان پست های تخصص استفاده کند.

ناصر مطلق با انتقاد از نیمکت نشینی روح الله سیف اللهی گفت: نمی دانم چرا بازیکن خطرناکی مانند سیف اللهی باید تا آن دقیقه روی نیمکت نشسته باشد. ممکن است ویسی از طرف کادر فنی استقلال خوزستان به خوبی کمک فکری نشود که سیف اللهی را روی نیمکت نگه می دارد و او را دیر به زمین می فرستد.

وی درباره نتیجه مساوی که مورد نظر عبدالله ویسی بوده عنوان کرد: با شرایطی که استقلال خوزستان در جدول رده بندی دارد، باید در مسابقات داخل خانه پیروز شود. این تیم باید امروز به سه امتیاز می رسید.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها