به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال 1 – پرسپولیس 1؛ ویسی به تساوی رسید

سعید صالحی
خوزستان اسپورت:
هفته بیست و پنجم لیگ برتر – استادیوم الغدیر اهواز
یکشنبه 23 فروردین 94 – ساعت: 19
استقلال خوزستان 1 – پرسپولیس تهران 1
گل: محمدرضا مهدوی (84) - مهدی طارمی (47)
داور: یدالله جهانبازی
کمک داوران: سعید زارع و حسین طالقانی
اخطار: موسی کولی بالی (استقلال) – امید عالیشاه و پیام صادقیان (پرسپولیس)
تماشاگر: شش هزار نفر

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محسن بیات (55- روح الله سیف اللهی)، محمد طیبی، موسی کولی بالی (62- رضا کاردوست)، میثم مجیدی، مجید حیدری، میثم بائو، محمدرضا مهدوی، عبدالهادی خنیفر، مهدی مومنی (3+90- باقر هاشمی) و سیدمهدی سیدصالحی.
سرمربی: عبدالله ویسی

پرسپولیس تهران: سوشا مکانی، حمیدرضا علی عسگر، محسن بنگر، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، امید عالیشاه، هادی نوروزی (77- پیام صادقیان) و مهدی طارمی (73- علی علیپور)
سرمربی: پانادیچ

خلاصه بازی:
نیمه اول بازی تحت تأثیر اهمیت امتبازات مسابقه قرار داشت ودو تیم کمتر دست به ریسک یم زدند.
فرصت تک به تک مهدی مؤمنی که با خروج و واکنش مناسب سوشا مکانی همراه شد و شوت محکم احمد نوراللهی که به تیر دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد، تنها فرذصت های جدی این نیمه بود که تماشاگران دو تیم را به هوای گل نیم خیز کرد اما این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم با گل زودهنگام مهدی طارمی همراه شد تا این نیمه از سرعت بیشتری برخوردار شود. تعویض ویسی و آوردن سیف اللهی باعث تهاجمی تر شدن چهره تیم میزبان شد و بازیکنان استقلال برای جبران گل خورده به تیم مهمان فشار آوردند که حاصل آن گل دیدنی مهدوی بود.

عبدالله ویسی قبل از بازی اعلام کرده بود که نتیجه تساوی برای استقلال خوزستان راضی کننده است و در نهایت همین اتفاق افتاد. با ثبت نتیجه مساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات، دو تیم در رده های نهم و سیزدهم جدول رده بندی باقی ماندند.

شرح گل ها:
0-1 (پرسپولیس): حمیدرضا علی عسکر از سمت راست خط دفاعی استقلال خوزستان وارد محوطه جریمه شد و با پاس رو به جلو به دهانه دروازه، به مهدی طارمی فرصت داد تا در ابتدای نیمه دوم دروازه آبی پوشان را باز کند.

1-1 (استقلال): در پی دفع ناقص حمیدرضا علی عسکر توپ در پشت محوطه جریمه پرسپولیس روی پای محمدرضا مهدوی جفت و جور شد تا با ضربه این بازیکن تور دروازه قرمزهای تهران به لرزه در بیاید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
0
استقلال خوزستان اینجوری ادامه بده میوفته.
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
2
برای کسانی که پرسپولیس را در غدیر تشویق کردند اگر خوزستانی بودند متاسفم . فکر کردید با شرایط بد استقلال خوزستان در جدول اگر این تیم به دسته یک سقوط کند به نفع استان است ؟ مسلما خیر . در اروپا هر شهر و دیاری تیم استان و شهر خود را تشویق می کنند و تیم های دیگر در رده بعد قرار می گیرند . تشویق تیم شهر واستانمان را از اروپایی ها یاد بگیریم.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
1
اینا خوزستانی واقعی نیستن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها