به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

مراسم یادبود پیشکسوت بزرگ استان برگزار شد

مراسم یادبود پیشکسوت بزرگ استان برگزار شد

خوزستان اسپورت- مراسم گرامیداشت شادروان حاج حسن اهوازی صبح امروز با حضور جامعه ورزش برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مراسم گرامیداشت شادروان حاج حسن اهوازی سرمربی اسبق منتخب خوزستان و پیشکسوت رسانه ورزشی استان صبح جمعه با حضور جامعه ورزش و بستگان آن مرحوم در مسجد ارشاد شهرستان اهواز برگزار شد.

این مراسم با همت تعدادی از خبرنگاران قلم ورزش خوزستان و خانواده محترم شادروان اهوازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به انجام رسید و جمع کثیری از اعضای جامعه ورزش با حضورشان به خانواده شادروان اهوازی تسلی بخشیدند.

تعدادی از پیشکسوتان خوزستانی مقیم تهران، چند تن از پیشکسوتان باشگاه صنعت‌نفت آبادان و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان هم در این مراسم در کنار پیشکسوتان صاحب‌نام فوتبال اهواز حضور یافتند تا یاد و خاطره حاج حسن اهوازی را زنده نگاه دارند.

شادروان حاج حسن اهوازی از مربیان مطرح فوتبال کشور در دهه‌های پنجاه و شصت شمسی بود که علاوه بر رهبری تیم منتخب خوزستان به عنوان مربی در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ایران کنار حشمت مهاجرانی و الکساندر یاگودیچ روی نیمکت تیم‌های ملی نشست و بازیکنان زیادی در فوتبال خوزستان و ایران پرورش داد.

این چهره دوست داشتنی به دلیل خدماتی که به فوتبال خوزستان داشت، همچنین به خاطر اخلاق خوب و شوخ‌طبعی خاص‌اش از محبوبیت زیادی بین جامعه ورزش برخوردار بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
خدا رحمت کند حاج حسن مرد بزرگ زحمات زیادی برای فوتبالیستها کشید
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
روحش شاد ازطرف خودم وجمعی از هواداران تیم صنعت نفت آبادان ب خانواده محترم (اهوازی) تسلیت عرض می نمایم وبرایشان صبروبردباری طلب میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
خدا رحمت کنه این مربی بزرگوار که خیلی به فوتبال خوزستان خدمت کرد دهه شصت که بازیهای لیگ قدس بود برای دیدن بازی منتخب خوزستان و فارس با اتوبوس به اهواز می اومدیم که منتخب خوزستانو تشویق کنیم دریک بازی منتخب خوزستان تا دقیقه 88 یک گل عقب بود یادش بخیر حسن علیپور بایک ضربه ایستگاهی بی نظیر شادمون کرد لقب مرد دقیقه 90 خوزستان رو بهش دادیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها