به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

فاجعه‌ برای پیست تارتان ورزشگاه تختی اهواز

فاجعه‌ برای پیست ورزشگاه تختی اهواز

خوزستان اسپورت- پس از برگزاری یکسری مراسم مناسبتی غیرورزشی در زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی اهواز، پیست دو و میدانی این ورزشگاه به شدت آسیب دید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، پیست دوومیدانی ورزشگاه پیر تختی اهواز که تنها داشته و پیست استاندارد دو و میدانی‌کاران خوزستانی محسوب می‌شود، اخیرا به واسطه برگزاری یکسری مراسم غیرورزشی در این ورزشگاه، به شدت آسیب دیده و از شکل و شمایل یک پیست خارج شده است.

با تخریب تنها داشته دو و میدانی‌کاران خوزستانی، برخی از ورزشکاران این رشته با انتشار تصاویری از وضعیت نامناسب پیست، اعتراض خود را به مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نشان دادند. حتی در تصاویر و فیلم‌های منتشر شده، دیده می‌شود که خودروهایی که برای خالی کردن صندلی‌های مراسم وارد ورزشگاه شده‌اند، روی پیست و زمین چمن ورزشگاه تختی قرار دارند، در حالی که استاندارد مقاومت پیست در برابر اجسام، 300 کیلوگرم است و تردد این خودروهای سنگین روی پیست، یک فاجعه است که نابودی پیست را در بر داشته است.

فاجعه‌ برای پیست ورزشگاه تختی اهواز

این اتفاق در حالی برای پیست دو و میدانی خوزستان رخ داده است که ایجاد یک زیرساخت مناسب در ورزش به ویژه دو و میدانی زمان‌بر و همراه با مشکلات خاص خود است و علاقه‌مندان به ورزش شاید باید سال‌ها چشم انتظار بازسازی یک زیرساخت یا احداث آن باشند.

در پی این اتفاقات جامعه دوومیدانی خوزستان طی بیانیه‌ای از سازمان بازرسی و مسئولان درخواست داشته است که به این موضوع رسیدگی شود. البته با اعلام هیات دو و میدانی خوزستان، این هیات پیش از این نیز بارها مکاتباتی در راستای بازسازی و حفظ سلامت پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اهواز داشته است.

همچنین از آن جایی که دو و میدانی خوزستان از نظر سخت‌افزار در بین استان‌ها شرایط خوبی ندارد، انتظار می‌رود که مسئولان امر حداقل در حفظ و نگهداری از تنها پیست استاندارد استان، تلاش بیشتری داشته باشند زیرا همین مدتی پیش بود که رییس فدراسیون با حضور در اهواز عنوان کرد که انتظار داریم خوزستان در آینده پنج سهمیه المپیک داشته باشد که به نظر می‌رسد با این شرایط، این مهم حالا حالاها برای خوزستانی‌ها باید در حد حرف بماند.

مدتی پیش نیز پس از تجمع در پی سخنرانی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی اهواز، نگرانی‌هایی بابت آسیب به زمین چمن ایجاد شده بود که البته در آن مقطع زمانی مسئول نگهداری زمین‌های چمن‌ ورزشگاه تختی اهواز عنوان کرد "میزان آسیب به زمین چمن در حدی نیست که مانعی برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور باشد یا در کیفیت بازی تیم‌ها در این زمین چمن تاثیر بگذارد."

به هر حال انتظار جامعه ورزش این است که از زیرساخت‌های ورزشی استان به بهترین شکل ممکن نگهداری شود تا مبادا آسیب به این زیرساخت‌ها، باعث مصدومیت ورزشکاران و خانه‌نشین شدن آن‌ها شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
1
مدیران ورزش برای منافع باند خودشان هر کاری می کنند حتی به قیمت از دست رفتن سرمایه های ورزش خوزستان.
خوش رقصی برای رییس جمهور جدید برای تثبیت جایگاه فعلی و یا پست بهتر ،بدون عملکرد مثبت
این جماعت به راحتی رنگ عوض می کنند
علی
|
United States of America
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
1
واقعا جای تاسف داره مدیریت ضعیف ورزش خوزستان تمام اماکن ورزشی که سرمایه خوزستان هستن رو نابود کرده
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
1
همان هائی که پیست را خراب کردند خودشون هم باید کل خسارت هاش را پرداخت کنند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها