به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

فکری: در دوران کاری‌ام این‌ قدر باخت نداشتم

فکری: در دوران کاری‌ام این‌ قدر باخت نداشتم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که واقعا در این مدت اذیت شدم، گفت: اگر شرایط به همین صورت باشد، همکاری‌ام با باشگاه نفت سخت است و در خانه بنشینم خیلی بهتر است زیرا نمی‌توان به هر قیمتی بیرون نماند یا در لیگ برتر سرمربیگری کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ‌نفت مسجدسلیمان با مشکلات زیادی کار را شروع کرد اما در زمان مربیان وقت و با توجه به وسواسی که داشتند، نفرات نسبتا خوبی را با توجه به پولی که داشتند، جذب کردند و به نظرم نفت در نیم‌فصل نخست نتایج خوبی را کسب کرد. وقتی هم من سرمربی نفت شدم، شروع خوبی داشتیم اما به دلیل عدم رسیدگی، تیم رها شد و در آخرین روز در لیگ ماندیم.

وی بیان کرد: تیمی اگر ساختار، برنامه و بودجه مشخص نداشته باشد، حتی اگر بهترین بازیکنان را هم دور هم جمع کند به مشکل بر می‌خورد. نفت برای فصل آینده نیز باید روی حساب و کتاب برنامه‌ریزی کند و از همین الان بودجه‌اش مشخص شود. وگرنه بازهم تیم با هزار مصیبت شکل می‌گیرد و مجددا انتهای فصل با سلام و صلوات و دعا در لیگ می‌ماند.

در دوران کاری‌ام، این‌قدر باخت نداشتم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که واقعا در این مدت اذیت شدم، افزود: در تمام دوران کاری‌ام چه زمانی که دستیار بودم و چه زمانی که سرمربی در لیگ‌های مختلف بودم، این همه باخت نداشتم و این برای من خیلی سنگین تمام شد و این مدت خیلی بر من سخت گذشت. به هر حال می‌توانم از باشگاه گله‌مند باشم که می‌توانست بیشتر کمک کند و حمایت داشته باشد که نمی‌دانم بر چه اساسی این مهم صورت نگرفت. هر چند خدا را شکر تیم نفت در لیگ ماند و شرمنده مردم مسجدسلیمان نشدیم.

در خانه بنشینم بهتر است
وی درباره ادامه همکاری با باشگاه نفت نیز عنوان کرد: باتوجه به این‌که تا دو روز پیش بقای تیم مشخص نبود، صحبت های رسمی در این زمینه نداشتیم. البته جسته و گریخته صحبت‌هایی شد اما منتظر تعیین تکلیف تیم بودیم. باید ببینیم در این هفته چه اتفاقاتی می‌افتد. واقعا اگر شرایط به همین صورت باشد، همکاری سخت است و در خانه بنشینم خیلی بهتر است زیرا نمی‌توان به هر قیمتی بیرون نماند یا در لیگ برتر سرمربیگری کرد. اگر در لیگ یک هم کار کنیم به نظرم بهتر است تا در تیمی باشیم که ساختار و برنامه نداشته باشد زیرا وقتی در این شرایط تیم نتیجه نمی‌گیرد تمام ایرادها به سرمربی نسبت داده می‌شود.

حتی می‌توانستیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم
فکری بیان کرد: پیش از بازی با آلومینیوم، هشت درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان‌مان پرداخت شد و تیم روحیه گرفت و اراک را شکست داد زیرا بازیکن خیالش راحت شد که اگرچه لیگ تمام شده است اما با پول کنار خانواده‌اش می‌رود. اما پیش از این نگران جیب خالی‌اش بود. در هر صورت تیم در بحران و شرایط بسیار بدی بود و نیاز بود که پیش از این به تیم رسیدگی شود و اگر این مهم زوتر انجام می‌شد حتی شاید نفت مسجدسلیمان برای کسب سهمیه تلاش می‌کرد و این شانس را داشتیم که حداقل جزو شش تیم بالایی جدول باشیم.

باشگاه باید از سه بازیکن خاطی شکایت کند
وی در پاسخ به این سوال که آیا کنار گذاشتن سه بازیکن به دلیل احتمال کم کاری و سه بازیکن دیگر نیز به خاطر اعتراض، لازم بود؟ گفت: آن سه نفر به خاطر شبهه‌ای که در عملکردشان در بازی با ذوب آهن بود، در اختیار باشگاه قرار گرفتند و حتی برای همه نیز ثابت شد که یکسری اتفاق‌هایی افتاد. ذوب آهن با همان سه امتیاز در لیگ ماند و بعد از آن سه بازی در اصفهان انجام داد که در هر سه بازی شکست خورد. باشگاه باید پیگیر این سه بازیکن خاطی باشد و از آن‌ها شکایت کند تا هم باشگاه زیر سوال نرود و هم این‌که حق تیم ضایع نشود. امیدوارم شاهد فضای سالم در ورزش کشور باشیم. سه بازیکنی هم که تنبیه انضباطی شدند هم پس از یک هفته به تیم برگشتند که برای حفظ نظم تیمی لازم بود تا بازیکن متوجه باشد در قبال تیم خود باید چه رفتاری انجام دهد.

لیگ نه خروجی داشت و نه سازندگی
سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان درباره خروجی لیگ نیز خاطر نشان کرد: باتوجه به مشکلاتی که در فوتبال ایران است و در باشگاه‌ها نیز به تیم‌های پایه و مربیان پایه توجه نمی‌شود، در مجموع خروجی آنچنانی در لیگ برتر نداریم. من احساس می‌کنم، هرچقدر از عمر لیگ برتر می‌گذرد، فوتبال ما در حال ضعیف‌تر شدن است و از تعداد بازیکن‌های‌مان در این سطح کم می‌شود و بعد تعداد زیادی از بازیکنان لیگ یکی وارد لیگ برتر می‌شوند در حالی که در سال‌های گذشته مثلا آقای گل لیگ یک، شانس حضور در لیگ برتر را پیدا می کرد و این نشان می‌دهد که در لیگ برتر سازندگی نداریم و تیم‌های‌مان خروجی ندارند و ضمن این‌که کیفیت تیم‌ها پایین‌تر می‌آید، از تعداد بازیکن‌های با کیفیت کم می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: جا دارد از تمام کسانی که در مجموعه نفت مسجدسلیمان کمک کردند و همچنین از حمایت مردم مسجدسلیمان قدردانی کنم. این مردم توقع دارند یک تیم خوب داشته باشند اما باتوجه به فضایی که بود، متاسفانه نتوانستیم نتیجه‌ای بهتر کسب کنیم و باعث خوشحالی آن‌ها شویم. هرچند خدا را شکر که تیم حفظ شد. امیدوارم برای فصل آینده برنامه‌ریزی و رسیدگی بهتری شود تا نفت از ابتدای فصل، شروع بهتری داشته باشد و نتایج بهتری کسب کند و با موفقیت فصل را به اتمام برساند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علی
|
United States of America
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
1
فکری فقط به فکر آوردن بازیکن شمالی هست به مسجدسلیمان از نظر نتیجه هم عملکرد خوبی نداشت مربیانی مث ویسی مجید جلالی ساکت الهامی میتونن گزینه های خوبی واسه نفت باشن
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
1
0
اقای فکری اگر نفت لیگ یک هم سقوط میکرد بازم ما دوستت داشتیم چون مقصر شما نبودید امیدوارم با نفت مسجدسلیمان تمدید کنی صدرصد نفت قهرمان میشه با حضور شما
به هر حال مورد احترامی و دوست داشتنی
ای کاش تیم شکایت کنه و ذوب اهن بره دسته یک و دماغ حسینی بسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
آقای افشین فکری در زمان حضورش در اس تهران با اونهمه بودجه کلان و ستاره قهرمانی که پیش کشش حتی نتونس چندتا برد خوب بیاره و درآخر با فشار هوادارای اون تیم کنار گذاشته شد اونوقت انتظار داری در نفت با اینهمه مشکلات مالی و بازیکنان درجه سه فعلی و آتی قهرمان بشه لطفا حمایت از فکری را با غلو کردن و توقعات دست نیافتنی اشتباه نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
قبلا هم گفتم فکری فقط دنبال تریبون برای تسویه حساب با استقلال است. نه نفت مسجد سلیمان و نه هیچ تیم دیگری با فکری به جایی نمیرسه.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
اقای ناشناس هر وقت هویتت مشخص کردی بعد میتونی در مورد تیم نفت نظر بدی
محمود فکری انقدر کمالات دارد که مورد احترام قرار بگیرد
حالا که امکانش زیادست که لیگ اتی نفت با محمود فکری قهرمان بشه یک عده با امضای ناشناس ایشان را تخریب می کنند
اقای ناشناس شکایتت را به کمیته انظباتی کردی تمام
پس برو در رکاب حسینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
هیچ قضاوتی بهتراز افکار عمومی فوتبال وجود ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
فکری با آن همه بازیکن درجه یک در استقلال اخراجش کردند چگونه میتونه با یکسری بازیکن بی نام ونشان قهرمان لیگ بشه آخه ادعا یا آرزو هم باید ی ذره معقول باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها