به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

احضار سرمربی تیم نفت به کمیته انضباطی

احضار سرمربی تیم نفت به کمیته انضباطی

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرا خوانده شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت مصطفی نائیج‌پور، بازیکن نفت مسجدسلیمان به طرفیت محمود فکری، سرمربی این تیم مبنی بر نشر اکاذیب در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار برابر ذوب‌آهن، کمیته انضباطی این مربی را جهت ادای توضیحات در جلسه روز شنبه مورخ 16 مردادماه دعوت کرد.

شایان ذکر است، محمود فکری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان تعدادی از بازیکنان تیمش را به کم‌کاری متهم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
1
0
نائیچ پور خیلی بیخود کرده. اون موقع که برای ذوب آهن و حسینی غش کردین نگفتی تیم نفت مسجدسلیمان هم خدایی داره و بچهای MIS تلافیش رو سرت در میارن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
1
0
فکری شانس آورد که منصوریان که روزگاری هم تیمی او بود با هشت غایب اصلی تیم به فکری یه بفرمای دوستانه زد . به هرحال خدارا شکر که سهمیه خوزستان حفظ شد ولی هوادارا باید یادشون نره که باختهای نفت در هفت بازی اخیر و قبل از بازی آخر کارنامه خوبی برای فکری نیس .
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
خدمت دوستان عرض کنم که شما چه بازیکنی هستی که تیم رو نابود کردی و باید مدیون استاد فکری باشی که تیم رو از حاشیه هایی که درست کردین نجات داد آخه شما در چه جایگاهی هستین که شکایت از فکری بزرگ و دوست داشتنی دفاع مستحکم تیم ملی و استقلال و سرمربی موفق سالهای نفت مسجدسلیمان بکنی ،ما از کمینه انظباطی میخوایم که تمام حاشیه ها و مخارجی که نفت محبوب بخاطر سه تا بازیکن بنجل و خیانتکار متحمل شد بگیرد،اگر تیم به لیگ یک میرفت شما رو تو صدتا سوراخ هم که بودین پیدا میکردیم و تحویل قانون میدادیم ،بروید کلاس انسانینت و وجدان و تعهد یاد بگیرید که چگونه کار کنید و چگونه نون حلال بدست بیارید.
با تشکر از خوزستان اسپورت
امیدوارم سرمربی محبوب نفت زودتر تصمیم بگیره که چه برنامه ای برای سال جدید در نفت داره یا نه.....موفق و موید زنده باد مردان پاک روزگار
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
در جواب اون ناشناسی که گفته فکری شانس آورد منصوریان زمانی هم بازی او و الومنیوم هشت تا غایب داشت!
شما که دوست داشتی نفت بیفته میدونم آتیش گرفتین و تا آخر سال باید دود کنید، مرد حسابی نفت به حاشیه رفت و الی بجز استقلال تهران این هشت بازی آخر رو حریفی نبودن براش ، نفت مسجدسلیمان سره دلتون میمونه تا سکته بزنید ، درود بر شیران بی پول و بی شانس زاگرس که نیم فصل اول غولها رو کشتن ........یادت باشه برو دنبال ضعف تیم خودت بگرد از اون بگو ......
تشکر از خوزستان اسپورت خبر دلها .........خدا یار یاوره فوتبال خوزستان باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها