به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

بلبلی: هنوز با فرهاد مجیدی صحبت نکرده‌ام

بلبلی: هنوز با فرهاد مجیدی صحبت نکرده‌ام

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مدیران قول دادند تا هفته آینده 10 درصد از مطالبات‌مان را پرداخت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد بلبلی در گفت‌وگو با فارس در مورد اتمام لیگ بیستم اظهار داشت: با تمام کش و قوس‌ها لیگ به پایان رسید. شرایط برایمان خیلی سخت شد و کار به هفته آخر کشید اما توانستیم در پایان کار سربلند باشیم.

وی در مورد بازی آخر نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک که با پیروزی این تیم همراه شد و بقا در لیگ برتر را قطعی کرد، گفت: با تمام توانمان وارد زمین شدیم. می‌دانستیم یک لحظه غفلت کنیم، سایپا یا ذوب آهن جای ما را می‌گیرند و شرایط بدتر می‌شود. بازی را با استرس شروع کردیم چون شرایطمان حساس بود ولی کم کم روند بازی را در دست گرفتیم و توانستیم طبق برنامه‌های کادر فنی و تاکتیک تیمی که داشتیم به گل برسیم. بعد از آن هم از گل زده محافظت کردیم و توانستیم سه امتیاز بازیرا به دست بیاوریم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد کار کردن زیر نظر محمود فکری در این مدت عنوان کرد: از وقتی فکری آمد توانستیم نکات مثبتی یاد بگیریم و از تجربه زیاد او استفاده کردیم. در کل این کادرفنی به ما خیلی کمک کرد و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند.

بلبلی در مورد دلیل افت تیم بعد از سه هفته نتیجه گیری خوب با فکری، عنوان کرد: دلیل افت تیم تعلیق یک ماهه لیگ بود. شرایطمان رو به رشد بود و روند خوبی در امتیاز گیری داشتیم که لیگ حدود 35 روز تعطیل شد و نه تنها به ما بلکه به اکثر تیم ها لطمه زد. خیلی اذیت شدیم و تمرکز بازیکنان ازبین رفت. مدام در تهران یا مسجدسلیمان در اردو بودیم. جای ثابتی نمی‌توانستیم تمرین کنیم و از خانواده‌هایمان دور بودیم. برای همین بازیکنان دچار مشکل شدند و همین باعث شد روند رو به افولی را در پیش بگیریم اما خداراشکر در آخر فصل توانستیم جبران کنیم و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد.

هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص توجه و رسیدگی مدیریت باشگاه، شهری و استانی به این تیم گفت: در مقطعی نیاز داشتیم شرایط خوبی برایمان فراهم شود اما به هرحال طبق هر مساله و مشکلاتی که وجود داشت، نشد. گله‌ای هم نیست. خدارا شکر قبل از بازی با آلومینیوم درصدی به ما تزریق شد. بچه‌ها از آن حال و هوا در آمدند و انرژی مثبتی به تیم تزریق شد. خیلی از بچه ها درگیر مشکلات مالی شدید بودند. با این درصدی که تزریق شد مشکلات بچه‌ها حل و فکرشان آزادتر شد و توانستند بهتر به تیم کمک کنند. پس از آن خدارا شکر توانستیم آلومینیوم را در زمین خودش شکست بدهیم تا شرمنده مردم مسجد سلیمان نباشیم.

وی در مورد میزان دریافتی بازیکنان در پایان فصل اظهار داشت: اکثر بازیکنان حدود 67 درصد دریافت کرده‌اند. فکر کنم بازیکنانی که از نیم فصل اضافه شدند دریافتی کمتری داشتند. بعد از بازی با آلومینیوم هم پاداشی گرفتیم و مدیران قول داده‌اند که تا هفته آینده 10 درصد دیگر بدهند و ان‌شاالله این اتفاق بیفتد.

بلبلی در خصوص اینکه در هفته پایانی سه مسابقه تیم‌های پایین جدول به هم مربوط و برخی باشگاه‌ها نگران سلامت بازی‌ها بودند، گفت: خلاصه بازی تراکتور و سایپا را دیدم و اصلا فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. بازیکنان تراکتور بازیکنان با شرفی هستند. برای باشگاه بزرگ سایپا هم تاسف می‌خورم. خودم چند سالی در پایه‌های این باشگاه بازی کردم و از این اتفاق خیلی ناراحت شدم. امیدوارم آنها هرچه زودتر به لیگ برتر برگردند و برایشان آروزی موفقیت می‌‌کنم. در بازی ما هم مشکلی نبود. تیم آلومینیوم تیم منسجم و خوبی بود اما خدارا شکر ما توانستیم طبق برنامه‌هایی که داشتیم برنده شویم. در کل هر سه بازی کاملا سالم بودند و مشکلی وجود نداشت.

وی در مورد وضعیت خودش و زمان بازگشت به استقلال، عنوان کرد: من بازیکن قرضی بودم و الان که فصل تمام شده باید خودم را به باشگاه استقلال معرفی کنم. هنوز صحبتی با فرهاد مجیدی یا باشگاه استقلال انجام نداده‌ام. باید به باشگاه بروم و ببینم شرایط چگونه است. ان شاالله در روزهای آینده به باشگاه می روم و صحبت می‌کنم. کارم در نفت مسجدسلیمان به پایان رسیده و امیدوارم در فصل جدید بتوانم به تیم استقلال کمک کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
بلبلی خواهشا.. فوتبال ایران وخوزستان نابود کردی .. مصاحبه نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
چقدر ذوق زده ایی که زودتر بری استقلال ، شوق و ذوق زیادی کار دستت میده فیکس نفت بودی و انشاالله ذخیره خوبی برای استقلال باشی . سفر سلامت
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
تو لعنتی باعث و بانیه این مشاکل تو فولاد هستی...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
دوستان بی احترامی به بازیکنان اخلاقی وانسانی نیست
بضاعت نفت مسجدسلیمان همین قدر بود
انشاالله مدیریت تیم از همین حالا برای تقویت تیم تلاش لازم را بعمل بیاورند
از ابقا این تیم خوشحالیم
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
با تشکر از بلبلی عزیز تو یه فوتبالیست خیلی خوب و توانا هستی و امیدوارم در نفت بمانی اگر هم نماندی هر جا که بری به تواناییهای تو شکی نیست دمت گرم امسال خیلی خوب بازی کردی امیدوارم به تیم ملی برسی و مستحق این جایگاه هستید ، لطفا به بازیکن ارزنده و دوست داشتنی نفت توهین نکنید برادر من مشکل از مدیرانی بود که قرادادها رو صوری میبستن، و به قوانین آگاه نبودن ،‌دوست داریم بلبلی عزیز خدا همیشه یار یاوره تو هست مرد روزهای سختی ، بدرخش تا حقت را از فوتبال بکیری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها