به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

مسابقات انتخابی کاراته خوزستان به پایان رسید

مسابقات انتخابی کاراته خوزستان به پایان رسید

خوزستان اسپورت- نفرات برتر رقابت‌های انتخابی کاراته آقایان و بانوان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، رقابت‌های انتخابی کاراته خوزستان در دو بخش کاتا و کومیته آقایان و بانوان بعد از بیش از هجده ماه از شروع پاندومی کرونا، روز گذشته (هشتم مردادماه) در اهواز برگزار شد.

این مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان با حضور نفرات ثبت‌نامی در سایت فدراسیون کاراته و داوران ارشد استان، در دو مکان مجزا از هم و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به انجام رسید.

در بخش  کاتای آقایان، میثم عطایی، دانیال ممبینی و علی حزباوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش کومیته در وزن ۵۵- کیلوگرم محمدحسین حسن‌زاده، در وزن ۶۰- کیلوگرم مصطفی کاوسی، در وزن ۶۷- کیلوگرم سورنا مرادی، در وزن ۷۵- کیلوگرم میلاد غیبی، در وزن ۸۴- کیلوگرم فرشید کی‌شمسیان و در وزن ۸۴+ کیلوگرم احمد نیسیان‌پور، عناوین قهرمانی اوزان خود را کسب کردند.

مسابقات انتخابی کاراته خوزستان به پایان رسید

در بخش کاتای بانوان نیز زهرا رضایی و مبینا پوراسدالله به ترتیب اول و دوم شدند و آمال نوری و ریحانه مهدی‌پور عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در بخش کومیته نیز در وزن ۵۰- کیلوگرم ساناز احمدی، در وزن ۵۵- کیلوگرم زهرا کرم‌پوری، در وزن ۶۱- کیلوگرم مرجان خلیلی، در وزن ۶۸- کیلوگرم دنیا سلحشوری و در وزن ۶۸+ کیلوگرم مریم اسماعیلی، مقام اول اوزان خود را به دست آوردند.

نفرات برتر هر دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات پیش‌روی انتخابی تیم‌ملی کاراته اعزام خواهند شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها