به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

مجدمی: همدل شدیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم

مجدمی: همدل شدیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: جو خوبی در تیم حاکم است و همه همدل شده‌اند که تیم را لیگ برتری تحویل بدهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسلم مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص شرایط نفت مسجدسلیمان پیش از آخرین بازی لیگ برتر اظهار داشت: شرایط برای ما طوری پیش رفت که کارمان به بازی آخر کشیده شد اما دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد و در این وضعیت باشیم. با این حال جو خوبی در تیم حاکم است. بچه‌ها و تمام اعضای تیم همدل شده‌اند که نتیجه بگیریم و تیم را لیگ برتری تحویل بدهیم. ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم. دلخوشی شهر مسجدسلیمان همین تیم است و امیدواریم در لیگ برتر ماندنی شود.

وی در خصوص امیدواری به پیروزی مقابل آلومینیوم و همچنین نتیجه بازی‌های همزمان، گفت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم و قطعا برای برد به زمین می‌رویم. با تمام وجود و شرافتمندانه بازی می‌کنیم چون سرنوشت بازیکنان، مربیان و حتی یک شهر به این بازی بستگی دارد. امیدوارم در بازی‌های همزمان هم تیم‌های دیگر شرافتمندانه بازی کنند. البته تراکتور اگر پیروز شود ممکن است سهمیه بگیرد و مس رفسنجان هم برای تک رقمی شدن انگیزه دارد. ما هم تلاش خودمان را می‌کنیم و بقیه کارها دست خدا است. الان شرایط دست خودمان است و اگر بازی را ببریم، ان‌شاالله در لیگ ماندنی می‌شویم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد وضعیت مالی این تیم اظهار داشت: امروز بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد اما این کاش این اتفاق زودتر می‌افتاد تا کار به این بازی کشیده نمی‌شد. اگر این کار 4-3 هفته قبل انجام می‌شد می‌توانستیم با انگیزه بالا بازی کنیم و با امتیازاتی که می‌گیریم کار را تمام کنیم. البته باشگاه هم تلاش خودش را می‌کند اما به هر حال این وضعیت برای تیم‌های نفتی دیگر هم وجود دارد. با اینحال الان به فکر پول نیستیم و به این فکر می‌کنیم که تیم در لیگ برتر بماند. امیدوارم با کسب نتیجه خوب مقابل آلومینیوم، فصل را به خوبی وخوشی تمام کنیم.

مجدمی در خصوص اتفاقاتی که در چند وقت اخیر رخ داد و بازیکنانی از تیم کنار گذاشته شدند، گفت: به هر حال تصمیماتی بود که باشگاه گرفت و من نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم چون اطلاع خاصی ندارم. با این حال سه بازیکن که پس از بازی با استقلال کنار گذاشته شده بودند دوباره به تیم برگشتند و مشکلی ندارند. ان‌شاالله تکلیف سه بازیکن دیگر هم هرچه زودتر مشخص شود. در کل برای هر بازیکن موفقیت تیم مهم است و همه ما تلاش می‌کنیم که تیم نتیجه خوبی بگیرد.

وی در مورد وضعیت همکاری با نفت مسجدسلیمان برای فصل آینده عنوان کرد: قرارداد من در پایان فصل تمام می‌شود. یکی دو پیشنهاد خارج از کشور و پیشنهاد‌اتی هم از لیگ برتر دارم اما الان به این مسائل فکر نمی‌کنم. تمام تمرکز من و دیگر اعضای تیم روی بازی آخر مقابل آلومینیوم است. امیدواریم که با نتیجه خوب این فصل را تمام کنیم. به امیدخدا پس از پایان مسابقات در مورد فصل آینده تصمیم می‌گیرم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها