به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

نتایج لیگ 2؛ سقوط نفت و ناکامی شهرداری

نتایج لیگ 2؛ سقوط نفت و ناکامی شهرداری

خوزستان اسپورت- نفت امیدیه به لیگ سه سقوط کرد و شهرداری ماهشهر از صعود به پلی‌اف باز ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران امشب با انجام پنج بازی از گروه ب این رقابت‌ها بسته شد و تیم شهید قندی یزد از این گروه به مرحله پلی‌اف راه پیدا کرد.

در بازی‌های امشب، تیم شهرداری ماهشهر در بازی بیرون از خانه مقابل پاس همدان با نتیجه جالب توجه 6 بر صفر به پیروزی رسید اما با توجه به اینکه شهید قندی یزد و شاهین بندرعامری هم مقابل حریفانشان پیروز شدند، تیم شهرداری در رده چهارم جدول گروه ب قرار گرفت و نتوانست به مرحله پلی‌اف برسد.

تیم نفت امیدیه هم که ظهر امروز با حکم نهایی کمیته استیناف سقوطش به لیگ سه قطعی شده بود، باید به دیدار اترک بجنورد می‌رفت که تیم میهمان به خوزستان نیامد و بازی 3 بر صفر به‌نفع تیم نفت امیدیه اعلام شد. نفتی‌های امیدیه تا اواخر فصل با حضور در رده دوم جدول منتظر صعود به پلی‌اف بودند، اما شکایت تیم شهرداری ماهشهر باعث شد که نفت امیدیه به‌دلیل استفاده از یک بازیکن مشمول خدمت سربازی 30 امتیاز از دست بدهد و به رده آخر جدول سقوط کند و بدین ترتیب راهی لیگ دسته سوم شود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که فصل جاری لیگ دسته دوم با شرکت 28 تیم در دو گروه برگزار شد که شهرداری همدان از گروه الف و مس شهربابک کرمان از گروه ب به لیگ دسته اول ایران صعود کردند. سومین تیم صعودکننده نیز در بازی پلی‌اف بین ویستا توربین تهران و شهید قندی یزد مشخص خواهد شد.

اما در منطقه پایین جدول، تیم‌های نفت‌وگاز گچساران و اتحاد کامیاران از گروه الف و تیم‌های نفت امیدیه و سردار بوکان از گروه ب به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

نتایج دیدارهای امروز گروه ب لیگ دسته دوم را در ادامه مرور کنید.

* پاس همدان 0 – شهرداری ماهشهر 6
* نیروی زمینی تهران 1 – شمس آذر قزوین 1
* شاهین بندرعامری 6 – میلادمهر تهران 1
* شهیدقندی یزد 10 – سردار بوکان 1
* شهداء بابلسر 3 – شهرداری بم 0
* نفت امیدیه 3 – اترک بجنورد 0 (عدم حضور تیم میهمان)
* مس شهربابک کرمان 3 – عقاب تهران 0 (عدم حضور تیم میهمان)

جداول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور فصل 1399-1400

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
1
شهرداری ماهشهر سالهاست در لیگ ۲ است و خواسته هر خوزستانی علاقمند به فوتبال موفقیت تمام تیمهای خوزستانی است اما با این اقدامی که علیه تیم نفت امیدیه ایی که در آستانه ورود به لیگ ۱ بود انجام داد اگر قهرمان لیگ برتر هم بشه سالها طول میکشه تا این خاطره پاک و مجددا محبوب دل فوتبال دوستان خوزستانی بشه .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
متاسفم برای تیم شهرداری که با شکایت میخواست خودش ناجوانمردانه صعود کنه ولی نمیدونستن دست خدا بالاتر از تمام دست هاست.
خودش صعود نکرد و نه تنها نگذاشت نفت امیدیه صعود کنه بلکه باعث سقوطش هم شد.
شهرداری چند وقت اخیر ثابت کرده از دشمنان فوتبال خوزستان هم خطرناک تره مثل زمانی که جام حذفی تیم اندیمشک رو حذف کرد اما مقابل تراکتور بازی نکرد و براش صعودی آسان رو رقم زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
ب خدانه اهل ماهشهرنه امیدیه ام.هردوروهم دوست دارم..اماانصاف خوب چیزیه..شمشیرشکایت ودشمنی رااول نفت امیدیه کشیدوشهرداری روسره لج بردودرنهایت گودی ک امیدیه براسقوط ماشهرکتد.خودش توش افتاد..یاازاین داستان بی خبریدیا......
علی محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
واقعا فقط و فقط باید تاسف خورد. آخ به حال خوزستانی. استانهایی با ده درصد قابلیت خوزستان به چه جاهایی دارند می رسند, این هم از وضع ما. مگر استان یک مسوولی ندارد که جلوی این خیانت ها را بگیرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها