به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

آبی‌پوشان استقلال در انتظار حمایت مدیرکل ورزش

آبی‌پوشان استقلال در انتظار حمایت مدیرکل ورزش

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حساس‌ترین هفته‌های لیگ دسته اول چشم انتظار حمایت مدیرکل ورزش خوزستان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال ملاثانی که اولین سال حضورش در لیگ دسته اول فوتبال ایران را تجربه می‌کند، چند بازی مهم پیش رو دارد و طی این هفته‌های حساس برای حفظ سهمیه خوزستان در لیگ یک تلاش خواهد کرد.

این تیم مردمی که تحت پوشش مالی سازمان‌های دولتی نیست، برای ادامه رقابت با حریفان متمول چشم انتظار حمایت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است، حمایتی که می‌تواند تأثیر زیادی در حفظ سهمیه استان داشته باشد.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، در ماه‌های گذشته به یاری چند تیم مطرح استان از جمله نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان رفت و با پیگیری مداوم توانست برای تیم‌های نفتی خوزستان از وزارت نفت کمک مالی دریافت کند تا این تیم‌ها مبالغ قراردادهای مربیان و بازیکنان خود را پرداخت نمایند.

اکنون نیز آبی‌پوشان استقلال ملاثانی در انتظار حمایت مدیرکل ورزش خوزستان هستند تا در این روزهای سرنوشت‌ساز لیگ دسته اول برای رفع مشکلات مالی این تیم اقدام کند و استقلالی‌ها را شارژ مالی نماید.

حل مشکل مالی تیم استقلال ملاثانی باعث می‌شود تا روحیه شاگردان ابراهیم اشکش برای ادامه مسابقات تقویت گردد و طی هفته‌های باقی مانده با انگیزه بیشتری برای حفظ سهمیه استان در لیگ یک تلاش کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
من طرفدار صنعت نفتم اما کمک مالی و شارژ مالی باشگاه استقلال ملاثانی توسط وزارت ورزش یا سایر مسئولین استان خوزستان بسیار پر اهمیت است حفظ سهمیه لیگ یک این تیم خوب و جوان کمک بنیادی به فوتبال خوزستان است حفظ داشته های فعلی بسیار مهم است حتی کمک مالی ومعنوی به تیم خوب استقلال خوزستان در این هفته های سرنوشت ساز کمک بنیادی به فوتبال خوزستان است نباید در این هفته های مهم آنها را تنها گذاشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
آقایون تا دیرتر نشده ب این تیم مردمی و جوان کمک کنید نگذارید جوانان بی انگیزه بشن سریعتر کمک کنید
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
به امید حل مشکلات استقلال ملاثانی و موفقیت این تیم خوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
هم اکنون شرایط لیگ ۱ بسیار حساس شده و تیمها برای صعود و عدم سقوط میجنگند و برای مثال مس کرمان مجتبی سر آسیایی مربی مس رفسنجان را به کادر مربیانش اضافه کرده و خوشه طلایی میثاقیان را اضافه کرده به کادر مربیان و بادران با تعویض مربیان و آوردن رولنخواه و مبعلی و شهرداری آستار مربی جدید آورده پایان رافت و چوکا فرشاد پیوس را آورده و تیمهای دیگه هم همینطور اما دو تیم اهوازی هنوز اندر خم یک کوچه هستن و بعد از باختها و مساویهای هفته های اخیر هیچ گونه تغییرات اساسی نداشتن بجز استقلال خوزستان که با آوردن آل نعمه که بازیکن بزرگ و با اخلاقی هم هست ( نه مربی خوبی چون هرگز تجربه مربی گری نداره ) عملا به سمت رده های پایین تر میروند که همه اینها نتیجه مدیریت بسیار ضعیف مدیران ورزشی استان و مدیران باشگا های مربوطه است . انشااللله که در پایان فصل با این همه نابسامانیها نتیحه کار خوب باشه و استقلال خوزستان صعود کند و استقلال ملاثانی هم سهمیه استان در لیگ ۱ را حفظ کند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها