به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

ردپای فوتبال خوزستانی در تیم قشقایی شیراز

ردپای فوتبال خوزستانی در تیم قشقایی شیراز

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال قشقایی شیراز با حضور مربیان و بازیکنان خوزستانی بازی قابل تحسینی برابر فولاد خوزستان به نمایش گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، سرخ‌پوشان فولاد خوزستان در مسابقه‌ای که با یک گل از قشقایی شیراز عقب افتاده بودند، با استفاده از دو ارسال بلند نتیجه را تغییر دادند و در یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل حریف دسته اولی به پیروزی رسیدند.

تیم قشقایی شیراز در این مسابقه نمایش بسیار خوبی داشت و با ارائه یک بازی تاکتیکی و هدفمند در طول 90 دقیقه پابه‌پای فولادمردان تلاش کرد اما در نهایت اسیر تجربه بالای سرخ‌پوشان شد.

نکته قابل توجه حضور پرتعداد بازیکنان خوزستانی در لیست تیم قشقایی بود. نام‌هایی چون رضا مرادی، مهدی داغر، گودرز داودی، امین هاشمی‌فر، مهدی لیموچی، مصطفی کیانی و ... در لیست تیم قشقایی دیده می‌شدند که چند نفر از آن‌ها مقابل فولاد خوزستان در ترکیب اصلی به میدان رفتند.

داریوش هرمزی، مربی بادانش فوتبال خوزستان، طی چندماه اخیر که هدایت قشقایی شیراز را به‌عهده گرفته است، نشانه‌هایی قابل لمس از فوتبال ناب خوزستانی را به این تیم شیرازی افزوده و این تیم با ترکیبی کم‌هزینه که اکثر بازیکنانش را نفرات جوان و جویا نام تشکیل می‌دهند، ارائه‌گر بازی‌هایی قابل تحسین بوده است.

هرمزی که سابقه پنج سال فعالیت در آکادمی فولاد خوزستان و قهرمانی امیدهای فولاد را در کارنامه دارد، پس از اینکه استقلال ملاثانی را به قهرمانی لیگ 2 رساند و سهمیه لیگ دسته اول را برای دیار کارون کسب کرد، برای ادامه مربیگری عازم شیراز شد و در همین چند ماه توانست از قشقایی یک تیم قابل تحسین بسازد.

گرچه تیم قشقایی شیراز در لیگ دسته اول بسیار بدشانس بوده، اما نمایش فنی آن‌ها مقابل تیم قدرتمند فولاد خوزستان نشان داد که قشقایی با حضور پرتعداد بازیکنان خوزستانی‌اش می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ یک نیز خوش بدرخشد و نتایج لازم برای حفظ سهمیه دسته اولی‌اش را کسب کند.

شایان ذکر است، در حال حاضر فقط 2 مربی خوزستانی به‌نام‌های عبدالله ویسی (خیبر خرم‌آباد) و داریوش هرمزی (قشقایی شیراز) بعنوان سرمربی در خارج از خوزستان مشغول به فعالیت هستند و بنوعی پرچمدار مربیان فوتبال جنوب در خارج از استان محسوب می‌شوند.

ردپای فوتبال خوزستانی در تیم قشقایی شیراز

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
1
تیمش عالی بود فقط دروازبان خروجهاش ضعیف بود
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
1
مربیهای خوزستانی که کارنامه خوبی دارن مجبورند بیرون از استان مربیگری میکنن چون اهل زدوبند نیستن و تو استان خودمون از دانش و تجربه شون درست استفاده نمیشه
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
1
دیگران از مربیان و بازیکنان ما بهره می برن ولی ما به جای اینکه از سرمایه های خودمون بهره ببریم به امید مربی ها و بازیکنان بی کیفیت و بی تعصب شهرهای دیگه دل بستیم.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
1
مربیان کار بلد خوزستانی خارج از استان هستند و مربیان رفوزه و ناکارآمد در داخل استان در حال درجازدن هستن!!
آقایان ویسی و هرمزی مورد بی مهری قرار گرفتن و رفتن مخصوصا آقای ویسی ولی دیدیم چطور تونست مثل آب خوردن دو تیم نفتی لیگ برتر رو از گردونه جام حذفی خارج کنه .
انشااله هر دوی این عزیزان موفق باشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
2
تیم قشقایی با چند تا جوون بازیکنا فولاد رو میرقصوندن تو زمین... هافبک ها فولاد که اصلا تو زمین نبودن...
نکونام و رفقاشم کنار خط فقط داد و بیداد بلدن...
باید اخراج بشن این کادر بدرد فولاد نمیخوره..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها